Hakutulokset

  1. L

    Syyskuiset 2021

    Malviinas: Mulla on sekava valikoima erilaisia söpöjä bodeja, joita olen hankkinut silloin tällöin alennusmyynneistä n. 10 vuoden ajan. Osasta niistä huomaa, että tyyli on jo todella epämuodikas vuonna 2021 ;)
  2. L

    Syyskuiset 2021

    Huomenta! Keskiviikkoinen haalentunut viiva oli vain sattumaa ja saattoi liittyä mm. lyhyeen yöuneen eli vessakäyntien välissä ei ollut niin pitkä aika. Viivat ovat mukavasti tummentuneet parissa päivässä ja tänään digi sanoi ”Raskaana 2-3”. Tänään aion ketoa miehelle. Tilasin netistä bodyn...
  3. L

    Syyskuiset 2021

    Deneb, kiitos viestistä. Olen realisti ja en odota niinku mitään varmaa ja pettymyksiin on henkisesti kyllä varauduttu. Olen testannut nyt vielä PC:llä. Eilen tein myös RFSUn, mutta se oli suhteessa PC:een vielä haaleampi. Ajattelin digin tehdä vasta vähän myöhemmin.
  4. L

    Syyskuiset 2021

    Huomenta! Tänään oli ensimmäinen aamu sitten sunnuntaina tekemäni ensimmäisen haamutestin, että viiva ei vahvistunut. Viiva oli samaa luokkaa kuin maanantaina. En ehkä nyt huolestu vielä, mutta toki oma ajatus tästä kaikesta otti askeleen taaksepäin. Kokemuksia muilla? Oireita ei sen kummemmin...
  5. L

    Syyskuiset 2021

    Hei! Uskomatonta, että tämä päivä lopulta koitti, että saan liittyä tähän ryhmään. Olen lukenut (en kirjoittanut) Toiveissa vauva 2021 -palstaa ja olin juuri aikeissa sinne kirjoittaa, mutta en ehtinytkään. Opin tosi paljon raskauden yrittämisestä siellä palstalla. Täällä onkin paljon tuttuja...

Yhteistyössä