Hakutulokset

  1. A

    G: Kuinka moni on eronnut?

    mä erosin pitkän harkinnan jälkeen..alkuun se pärjääminen tuotti ongelmia ja ero muutenkin oli tosi riitaisa joka sitten omalla osallaan toi lisää huolia. Eräänä päivänä mä tajusin että mähän yksin arjen pyöritin suhteenki aikana joten miksi se muka nyt olis vaikeeta?! Näin alkoi mun loppu...
  2. A

    Isä vei lapset!!

    Teki tapaamiesen mahdottomaksi vetoomalla milloin mihinkin,ymmärrä edes mistä kaikki juttunsa veti mutta onneksi oikeus voitti. Jossain mussa asuu pieni ilkimys enkä haluisi antaa hänelle tapaamisia kun kumminkin tuli ilmi hänestäkin sellaisia iasioita etten oikein tiedä kuinka ja mitä...
  3. A

    ym.

    Oma sen verran pieni vielä ettei ole ajankohtasta tuo "kurittaminen" mutta mielipide mulla kyllä tosta on..Ei kai lapsi siitäkään hyvää opi jos läpsitään ja tukistellaan,ottavat suotta mallia.Huutaminenkaan ei ajan päälle ole järkevää.Mä uskon että selittäminen on kaikkein viisainta.Kertoa...
  4. A

    Isä vei lapset!!

    sun täytyy laittaa kova kovaa vastaan jos lapset haluat..mä itse hain lapseni huoltajuuden kun ei isän kans päästy sopimukseen ja yritti lopulta pitää mut kokonaan pois lapseni elämästä.Mun rakas pikkunen on ollut mun luona nyt kaks vuorokautta lähes 11kk tauon jälkeen :heart: :heart: :heart...

Yhteistyössä