Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuiset 2023

    Oon tosi pahoillani. Kovasti voimia ❤️
  2. P

    Kesäkuiset 2023

    Mä kerkesin jo vähän aikaa sitten iloita, että tais vähäisetkin pahoinvoinnit loppua, ja että pääsinpä kyllä helpolla ja vähillä oireilla, niin eilen illalla olikin huonoin olo tähän mennessä ja ekaa kertaa mietin jopa että pitääkö käydä oksentamassa. Nukahdin kyllä sitten onneksi ja sitten...
  3. P

    Kesäkuiset 2023

    Mulla kans kävi kolmannessa raskaudessa niin, et yhtäkkiä alkoi hirveet vatsakivut, oikein supistusten tapaiset ja samalla meni maha aivan kuralle. Olin ihan varma, että menee kesken, kun tuntui samalta kuin synnytyksessä kun suoli tyhjenee. Mutta ei tullut vuotoa ja kaikki oli hyvin!
  4. P

    Kesäkuiset 2023

    Mulla on paino noussut jo sen pari kiloa suunnilleen, tai ainakin kilon
  5. P

    Kesäkuiset 2023

    Varmaan vähän neuvolakohtaistakin, mutta mun ei ainakaan oo tarvinnut ekoilla kerroilla antaa. Edit. Siis raskauden ekalla kerralla minkään raskauden kohdalla
  6. P

    Kesäkuiset 2023

    Mulla on pitkästä aikaa tosi epäuskoinen olo, ja mietityttää, että onkohan kaikki kunnossa. Oireet ovat lähestulkoon helpottaneet kokonaan, eikä kohtu tunnu ainakaan omiin käsiin. Ei sillä, että välttämättä tässä vaiheessa edes pitäisi. Ultraan kaksi viikkoa, olo on jo malttamaton.
  7. P

    Kesäkuiset 2023

    Varmaan varhaisultraa on tosiaan tarkoittanut, kun ei varmaan kukaan ole vielä käynyt np-ultrassa😊
  8. P

    Kesäkuiset 2023

    Voi ei, hurjasti Tsemppiä! Täällä myös peukut pystyssä ❤️
  9. P

    Kesäkuiset 2023

    Mä kövin tänään ekassa neuvolassa, mutta eipä siellä juuri mitään ihmeitä ollut, niinkuin kyllä tiesinkin. Juttelua ja kyselyä. Kävin mä sentään vaa'alla ja verenpaine ja hemoglobiini mitattiin, mutta ei muuta. Sokerirasitukseen käy myös mun tie loppuraskaudessa, painoa oli just sen verran...
  10. P

    Kesäkuiset 2023

    No joo, mun tekstissä tarkoitin ehkä enemmänkin just sitä, että on syy laittaa rasitukseen. En oo itse näihin asioihin niin perehtynyt, että osaisin sanoa milloin riski on suurempi 😊 hyvä täsmennys siis!
  11. P

    Kesäkuiset 2023

    Mä olen kans kyllä ymmärtänyt, että vanhemmat diabetes on riskitekijä. Mutta kuten muutkin kirjoitti, eihän sun ole sinne pakko mennä. Mä en kahdessa ekassa joutunut menemään, mutta kolmannen kohdalla paino oli just sen verran "liikaa", että piti mennä. Olen ihan normaalipainoinen. Saa nähdä...
  12. P

    Kesäkuiset 2023

    Niin, mä olen ymmärtänyt tuon uudistuksen aikalailla niin, että jos toinen vanhempi (eli nyt vaikka isä) luovuttaa kaikki luovutettavissa olevat vapaat äidille, saa äiti olla kotona vanhempainvapaan turvin suunnilleen yhtä pitkään, kuin vanhalla järjestelmälläkin. Tämän lisäksi sitten toiselle...
  13. P

    Kesäkuiset 2023

    Mulla hei vois olla semmoinen jatkoapalasetti myytävänä! Laita vaikka yv jos kiinnostaa 😊
  14. P

    Kesäkuiset 2023

    Mulla on kans yleensä jo heti alussa tullut pari kiloa, ja niin on nytkin. Silti painonnousu on ollut kaikissa raskauksissa ihan normaalia, edellisessä jopa melko maltillista. Mulla on kans ihan järkky turvotus, kunnon pömppömaha jo. Ja niin on ollut aiemmissakin, eikä se mulla ole edes hävinnyt...
  15. P

    Kesäkuiset 2023

    Joo ja mun isä on aika työorientoitunut ja ainakin koen itse, että isä toivoo mulle menestyvää uraa ja on joskus kommentoinut mun palkkaa niin, että on liian vähän yms. Niin hänellä saattaa olla sitten pettymyksen tunteita siihen, että jatkankin kotonaoloa, enkä lähde vielä uratykkinä...
  16. P

    Kesäkuiset 2023

    Me kerrottiin tänään uutiset mun vanhemmille, ja onneksi olin osannut odottaa jo ehkä vähän "nihkeämpää" reaktiota, niin ei tullut pettymyksenä 😅 eivät siis mitenkäön tylyjä olleet, eivätkä mitään törkeyksiä sanoneet, mutta mun isö ei tainnut sanoa mitäön 🤭 äiti kyllä sanoi arvelleensa, että ei...
  17. P

    Kesäkuiset 2023

    Hurjasti tsemppiä ❤️ toivotaan hyviä uutisia ❤️ Mä lähdin tänään ystävän kanssa lounaalle, ja laitoin kuulkaa jo äitiysfarkut jalkaan 😂😅 tein myös hetken mielijohteesta vikan testin pois, ja "raskausviiva" tuli näkyviin heti, kun viivan kohta vaan kastui, eli ennen kontrolliviivan ilmestymistä...
  18. P

    Kesäkuiset 2023

    Meillä on Cybexin joku kaukalo (Aton M tai jotain), mutta ei käytetty vaunujen runkoon, kun meillä oli Cybexin matkarattaat, joihin kaukalon sai (erillisillä adaptereilla). Matkarattaat kulki ja kulkee aina takakontissa ja Emmaljungat on sit ihan kotona 😊 mut olis vissiin tarvinnu adapterin...
  19. P

    Kesäkuiset 2023

    Mun yhdellä kaverilla on just noi Donkeyt, ja luulen, että heillä oma käyttö ei kohta enää ole ajankohtaista. Tekis mieli kysellä, ovatko myymässä, mut en oo vielä kertonut hänelle raskaudesta 😅
  20. P

    Kesäkuiset 2023

    Kiitos! Jos me tuplat hommataan, ni tärkein kriteeri on just se, että niillä on hyvä kulkea ja liikkua huonommillakin teillä. Asutaan omakotitalossa pientaloalueella, ja käyttö ois lenkkejä ja satunnaisia neuvolakäyntejä (matkaa vähän alle 5 km per suunta). Leveydellä ei olis väliä, eikä...

Yhteistyössä