Hakutulokset

  1. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nato Ärsyttää nämä testit kyllä. Siis tuokin viiva näkyy kuivuneessa testissä täysin selvänä toisena viivana, ilman kikkailuja tai kallisteluita. Mutta onko siinä väriä... Ennen nämä oli mun luottotestejä mutta ei enää. Mistä korvaaja PC-testeille? Kellään suositella?
  2. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jotain epämääräistä näyttää edelleen testit, ei kunnon viivaa. Saa nähdä. Vielähän on aikaista kun 2pv alkio ja pp7. @Jeppis83 Paljon onnea ja tarrasukkia! ❤️ Komea plussa!
  3. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nato niin minustakin alemmassa näkyy paremmin. Ärsyttävää kun PC-liuskoihin on tullut se viivanpaikka. Minä oon buustannut itseäni Donaferty-pussukoilla 2x/pv. Sain vinkin omalta lääkäriltä, kuulemma erityisesti meille PCOS-naisille voisi olla tästä hyötyä. Ekan kerran oli käytössä silloin...
  4. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    https://aijaa.com/YatWIQ Oli pakko vielä tehdä samanlainen puikkotesti kuin eilen ja tässä näkyy niin paljon paremmin!
  5. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    https://aijaa.com/X2uLH3 Tässä taas aamupäivän testiä. En tiedä olisko tuo haamu vai se viivanpaikka vaan. Tänään pp 6 ja olot on kyllä lupaavat.
  6. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos @Tupsuli ❤️ En vielä todellakaan uskalla ajatella mitään, mutta ihanasti tämä pitää toivoa yllä - olisipa sitten vain Pregnylin tekosia vielä :D Uutena "oireena" tänään alkanut jatkuva pissahätä. Ihania uutisia @Tupsuli ja @Lumitalvi teillä pikkuisista ❤️❤️❤️
  7. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Juu maanantaina aamulla oli aivan hailura haamu, eilen aikalailla blankko. Mutta nyt en testannut ihan aamupissasta vaan aamupäivän. Vielä kun jaksais muutaman päivän odotella, lähteekö vahvistumaan vai häipyykö pois. Tsemppiä paljon teille tärkeisiin päätöksiin @Nato ❤️ Mulla kokemusta...
  8. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    https://aijaa.com/yNIVGp Täällä raskaustesti haamuilee! Pregnyl pistetty viime viikon torstaina mutta en tiedä paljon sitä pistettiin, kun hoitaja tuikkasi :D Saattaa olla senkin jämiä vielä mutta nyt kuitenkin jo 8. päivä menossa. Ja pp5 siirron jälkeen. Ehkä se on vielä tuo Pregnyl :D Jännittää!!
  9. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos @Nato kun laittelet kuvia testeistä! Rakastan testikuvien tulkintaa. Olen näkevinäni jotain tässä uusimmassakin. Toivottavasti vahvistuu ❤️ Tuli tänään mieleen mites @Katti75 teillä hoito edistyy? Meillähän oli punktio samoihin aikoihin. @marrasmai Paljon voimia huomiseen!
  10. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nato Tsemppiä kovasti sinne ja ei kun uutta testiä kehiin myöhemmin ❤️ Vielä on toivoa kun noin varhaiset päivät menossa. Näin selkeästi sen edellisen testin alareunassa jotain. Tuota värin leviämistä on mullakin ollut noissa PC-testeissä. Mulla tuntuu jatkuvasti tänään vihlaisuja...
  11. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mua jännittää @Nato huominen testi! Kuvassa näkyy _jotain_! Ennen ei PC antanut minkäänlaista viivanpaikkaa vaan nykyään tahtoo antaa. Toivottavasti vahvistuu ja saa väriä! ❤️ @Lumitalvi Upea lukema! Paljon onnea matkaan ❤️ @Lara83 Pahoittelut negasta! ❤️ Tsemppiä jonotukseen. Kuulostaa...
  12. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Testasin huvikseni tänä aamuna miten Pregnyl näkyy. Hyvin hyvin hailura haamu enää näkyy, kun torstaina pistettiin. Ehkä viikonloppuna voisi uskaltaa jo varovaisesti testata... :D
  13. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nato Milloin sulla olikaan virallinen testipäivä? Blastohan sulle siirrettiin jos oikein muistan. Voi että toivon että nyt tärppää! ❤️ Mulla testiin tuntuu olevan ikuisuus ja nyt jo testit polttelee kaapissa... 13.2. siis mulla testipäivä, ja sain varoituksen aikaisesta testaamisesta Pregnylin...
  14. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Toisaalta mulla oli voimakkaita oireita ja oksentelinkin, kunnes meni kesken heti alkumetreillä :( Se jäi sanomatta että me saatiin 2 hyvää alkiota vielä pakkaseen ja kolmatta hieman heikompaa jatkoviljellään, jos blastoksi jaksaa niin sitten vasta pakkaseen. Oon niin tyytyväinen hoidon...
  15. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voimia @marrasmai <3 Jospa olisi kuitenkin vaaratonta. Toivotaan! Meillä siirrettiin tänään 4-soluinen Top-alkio tuoresiirtona. Siirto oli tosi helppo ja nyt piinaillaan. Virallinen testipäivä 13.2.
  16. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Meillä hyviä uutisia! 6 solusta 5 oli kypsiä ja 4 hedelmöittynyt <3 Huomenna tuoresiirtoon!
  17. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos toivotuksista <3 Me saatiin 6 munasolua, vasen puoli ei oikein ehtinytkään mukaan. Oon yllättävän kipeä. Pregnyl pistettiin ja lauantaina olis tuoresiirto. Siitä oon tyytyväinen, että päästään tuoresiirtoon nyt ekaa kertaa <3 Saaliiseen olen pettynyt kun mahdollisuus oli isompaankin...
  18. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä kaikille alkuraskauden piinailijoille! <3 RFSU:n testi näytti mulla mitä sattuu, mutta Pregcheck johdonmukaisesti vahvistui. Sille siis vahva suositus. Toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin. Voimia <3 Mulla tänään punktio klo 16 ja jännittää ihan kamalasti. Etsin ja etsin mielessäni...
  19. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä alkaa olla jo aika tukalat oltavat folleja kasvatellessa, huhhuh. Tarkistin kaaviosta että 11-16mm folleja oli eilen ainakin 12 kpl. Viimeksi saatiin soluja 21 kpl, mutta osa ei ollut kypsiä, ja olin aivan hyperin partaalla. Tänään ollut kovasti painontunnetta alavatsalla ja...
  20. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 Hienoa kun uusiakin näkyi! <3 Kuulostaa hyvältä. Mulla on tulossa kuulemma ainakin 10 follia jotka ehtis punktioon kypsyä ja lisäksi paljon pienempiä. Munasarjat alkaa olla folleja täynnä ja olo aika tukala jo. Punktiopäivä varmistui torstaille ja siirto olisi viikonloppuna, jos...

Yhteistyössä