Hakutulokset

  1. D

    Ovulaatio aikaisemmin mitä pitäisi

    Onko tääl jollain ollu ovulaatio paljon aikasemmin mitä ns ”pitäisi” olla? Vaikka sitä sanotaan aika paljon kaikkial et oviksen ajankohta voi kyllä vaihdella paljonkin eri kierroissa. Yritämme puolison kanssa toista lasta ja tää on nyt ensimmäinen yritys kierto. Mun kierto on suurinpiirtein...
  2. D

    Ovulaatio testi pos vai neg

    Onko kellään kokemuksia apteekkarin ovulaatio testi puikoista? Onko ollu hyviä? Mulla tänään vasta kp 8 ja kierto on noin 29 päivää aika semi säännöllinen yleensä ollut. Menkat loppu vasta 3 päivää sitten ja tein ton apteekkarin ovis testin jossa oli kaksi samanväristä viivaa mun silmiin mutta...
  3. D

    Haaveena raskaus

    Kuinka kauan muilla on kestänyt raskautuminen jos ootte käyttänyt ovulaatio testejä? Onko muilla ovulaatio tullut huomattavasti aikaisemmin kuin mitä esim netissä sanotaan milloin ovulaatio yleensä tulee. Musta tuntuu että ovuloin vähän ”etuajassa” aina kun valkovuoto muuttuu semmoseks valkoseks...
  4. D

    Synnytyksen käynnistymisen merkit

    Mulla on nyt menossa rv 39+2 ja tässä ilmoilla ollu joitain merkkejä siitä, että pian (toivottavasti) alkais tapahtuun. -limatulppa lähti noin viikko sitten vähän yli -koko raskauden supistellu jostain noin 20 viikosta asti menkkamaisesti, mutta yks ilta oli niin, että ne ei loppunukkaa sitte...
  5. D

    .

    .
  6. D

    Sanna Marin?

    Mitä ootte mieltä Sanna marinin mielipiteistä asioihin näin niinku yleisesti? Onko hänellä pelkästään huonoja, pelkästään hyviä vai vähän siltä väliltä mielipiteitä? Mikä on huonoa, mikä hyvää? Onko hän mielestäsi hyvä pääministeri?
  7. D

    HELP!

    Tietääkö joku myydäänkö missään naisille fila disruptor infants kenkiä, kun näyttää et niitä ois vaa lapsille?
  8. D

    Isä/tukihenkilö synnytykseen?

    Tietääkö joku mikä on tämänhetkinen tilanne sairaaloissa, että pääseekö isä/tukihenkilö synnytykseen mukaan nyt Koronan aikana? (Sattuuko joku tietämään satasairaalan tilanteen?)
  9. D

    Vuokra-asuminen

    Jos asuu vielä toisessa asunnossa ja tekee vuokrasopparin uuteen asuntoon, niin pitääkö uuteen asuntoon muuttaa heti ja hakea heti myös asumistukea? esim jos vuokrasoppari on kirjotettu alkamaan 1.5 niin voiko muuttaa vasta 1.7, jos pitäisi tämänaikaa asua vanhassa asunnossa, vai jos tekee näin...
  10. D

    Kela, asuminen

    Jos olen kirjoilla nyt toisessa asunnossa ja olisin muuttamassa toiseen asuntoon mutta osoitteeni olisi tarkoitus säilyä tämänhetkisessä asunnossa muutaman kuukauden vielä ja sitten siirtyä uuteen asuntoon niin voiko minulla olla vähänniinkuin kaksi asuntoa hetken aikaa? Kuuluuko se kelalle jos...
  11. D

    RIKOSREKISTERI

    Osaako joku kertoa, omasta kokemuksestaan tai jos muutenvaan tietää, että jos lapsen toisella vanhemmalla on rikosrekisteri esim huumeista ja jostain muustakin (ei kummiskaan mistään tosi vakavasta esim et ois murhannut jonkun tai jotain muuta mistä ois joutunu esim vankilaan) ja tapahtumat...
  12. D

    Rikosrekisteri lapsen vanhemmalla

    Osaako joku kertoa, omasta kokemuksestaan tai jos muutenvaan tietää, että jos lapsen toisella vanhemmalla on rikosrekisteri esim huumeista ja jostain muustakin (ei kummiskaan mistään tosi vakavasta esim et ois murhannut jonkun tai jotain muuta mistä ois joutunu esim vankilaan) ja tapahtumat...
  13. D

    Menkkamaiset ”kivut” toisellakolmanneksella

    Kertokaa jotka ootte ollu jo raskaana mitä se on kun toisella kolmanneksella välillä saattaa päivänaikana muutamiakin kertoja tulla hetkellistä menkkamaista jomotusta ja onko se normaalia
  14. D

    Korona pohdintoja...

    Mä oon tässä pohdiskellut asiaa jo jonkun aikaa ja oon alkanu olee nyt sitämieltä, että mitään vitun koronaa ei oo oikeesti olemassa. Jos nyt miettii tätä asiaa tarkemmin, niin en tiiä yhtäkään ihmistä, jolla ois ollu korona tai esim mun kaverin kaverin kaverit ei tiiä yhtää tapausta, jolla ois...
  15. D

    Toinen kolmannes

    Onko muilla ollut hetkenaikaa kestävää menkkamaista jomotusta mahassa toisella raskauskolmanneksella? Nyt rv 16. En oo huolissani tästä kun erilaiset kivut kuuluu raskauteen ja kun menee ohitte aina mutta kiinnostaa tietää onko muilla ollut?
  16. D

    Tyttö vai poika

    Miten tyttö ja poika raskaudet ovat eronneet toisistaan? Alkuraskaus, keski ja loppuraskaus? Jos ootte arvanneet kumpi on tulossa, onko se mennyt oikein?
  17. D

    Bakteerivaginoosi raskaana

    Heips. Mulla on luultavasti toi bakteerivaginoosi ja tänään hain apteekista vagisan emätin puikkoja joita voi käyttää raskauden ja imetyksen aikana. Kokeilin nyt laittaa semmosen puikon ja jokuaikasitten se puikko alko varmaa vähä valumaan (näin on käyny ennenki ku oon käyttäny vähä samantapasta...
  18. D

    Vauvan syke

    Onks kellää käyny niin et on saanu hyvin sydänäänet kuuluviin dopplerilla, mutta sitte ei saata seuraavana päivänä löytääkkään ääniä? Tänää en löytäny, mutta epäilen kyl et laite ei ehtiny saamaan sykettä jos vauva liikkuu paljon. Rv (9+2)
  19. D

    Doppler

    Heips! Minkä merkkisiä doppler laitteita ootte käyttäny ja onko ne ollu hyviä? Ite tilasin just vanhan tilalle JPD -100E merkkisen. Onko jollakin kokemusta siitä?
  20. D

    Valkovuotoa?

    Hei! Oon raskausviikolla 8+0 ja mulla on tullut nyt muutamaan otteeseen semmosta niinsanottua ihan vaaleanpunaista valkovuotoa. En sanoisi vereksi koska ei oo niin punaista. Sitä ei sillee mitenkään vuoda, et saattaa tulla jos paperilla pyyhkii. Sitä tuli jo ennen varhaisultraa ja ultrassa...

Yhteistyössä