Hakutulokset

  1. K

    Heinäkuiset 2021

    Nyt kävi niin surullisesti, että me emme saaneet pitää tätä lasta. Tällä viikolla neuvolan lääkärintarkastuksessa selvisi, että kehitys oli loppunut noin viikko sitten. Alkio oli kooltaan 8+2. Nyt edessä on lääkkeellinen tyhjennys. Tämän myötä poistun tästä keskustelusta. Kaikkea hyvää teille...
  2. K

    35+ vauvan odottajat

    Nyt kävi niin surullisesti, että me emme saaneet pitää tätä lasta. Tällä viikolla neuvolan lääkärintarkastuksessa selvisi, että kehitys oli loppunut noin viikko sitten. Alkio oli kooltaan 8+2. Nyt edessä on lääkkeellinen tyhjennys. Tämän myötä poistun tästä keskustelusta. Kaikkea hyvää teille...
  3. K

    Kesäkuiset 2021

    Minun on tarkoitus ainakin vielä jatkaa juttelua vielä täällä. Myöhemmin voisin ehkä liittyä Facebook-ryhmään. Ehkä voidaan tehdä toinen ryhä sitten myöhemmin? Laskettu aika kesäkuun lopulla.
  4. K

    Kesäkuiset 2021

    Taitaa tosiaan vaihdella ultrat alueittain. Luulen, että minulla se ensi viikon lääkärikäynti liittyy perussairauksiin, joiden lääkityksiä pitää säätää. Silloin on 8+6 ja niskaturvotusultra on sitten erikseen myöhemmin.
  5. K

    Kesäkuiset 2021

    Onnea @Alinna86! Voi miten ihanaa, todella hienoja uutisia. Kävin tänään juttelemassa alun asioita neuvolassa. Oli mukava käynti. Ensi viikolla neuvolan lääkäri, jossa ultrataan myös. Pahaa oloa piisaa ja uni loppuu aamuyöstä. Tällä hetkellä nuo lähinnä huvittaa ja pystyn olemaan olojeni kanssa.
  6. K

    35+ vauvan odottajat

    Kiitos taustojen ja ajatusten kertomistesta! On ollut mukava lukea niitä.
  7. K

    Kesäkuiset 2021

    Minulla on huomenna ensimmäinen neuvolakäynti ja hoitajan suhtautuminen painoon mietityttää. Jo nyt tiedän, että käyntejä tulee olemaan kolmessa eri paikassa (varsinainen oma neuvola, omaa hoitajaa tuuraavan henkilön neuvola eri osoitteessa ja aluesairaala). Päällä olevien vaateiden määrä...
  8. K

    35+ vauvan odottajat

    Kappas vaan, olen kuvitellut olevani nuorempi kuin mitä olen. Oikea ikä 37 ja tässä listalle korjattuna. HYPSY 37v la 2.12.2020 SAAGA79 41v la 18.2.2021 SHIBALI 40v la 22.3.2021 FORESTER 42v LATILA 39v la 12.5.2021 SARIAANA82 38v la 9.6.2021 OLIIVI3 35v la 28.6.2021 ALINNA86 34v la...
  9. K

    Heinäkuiset 2021

    @brave Hienoja uutisia ultrasta, onnea! @Alinna86 Tsemppiä odotukseen. Pääsetkö maanantaina ultraan heti aamusta vai pitääkö odottaa pidemmälle päivään? (Olihan se maanantaina?) Toivotaan että kaikki menee jatkossakin hyvin ihan meillä kaikilla.
  10. K

    Heinäkuiset 2021

    Onnea plussasta ja tsemppiä jänniin aikoihin! Toivotaan, että tällä kertaa kaikki menee hyvin. Minäkin vähän himmailin neuvolaan soittamista. Ajattelin että ei tällä paikkakunnalla niin ole ruuhkaa. Kun soitin kävikin ilmi, että asuinalueen mukaan minun "oma" terveydenhoitajani tekee...
  11. K

    35+ vauvan odottajat

    Kiitos! Minä oon tällä viikolla herännyt joka aamu entistä aiemmin, taisi jännittää tuo ultra. Nyt toivon että unet taas pitenee. Tsemppiä sinulle odotteluun!
  12. K

    35+ vauvan odottajat

    Hei! Hyppäänpä mukaan tähän yli kolmevitosten joukkoon. Odotan ensimmäinen ja todella toivottua lasta. Tänään 7+1. Aamulla varhaisultrassa löytynyt syke ja viikkoja vastaava tyyppi. Nyt vaan toivotaan että itsellä ja kaikilla muillakin lasten kehitys jatkuu kuten kuuluukin. HYPSY 37v la...
  13. K

    Kesäkuiset 2021

    Tänään 7+1 ja varhaisultrassa löytyi kohdusta syke ja kaikki muukin, mitä tässä vaiheessa kuuluu olla. Voi onnea ja helpotusta.
  14. K

    Heinäkuiset 2021

    Onnea ultrakuulumisista @Sabriiiina, @Oliivi3 ja @Vehkis! Minä kävin myös varhaisultrassa ja oli iso onni ja helpotus, kun kohdusta löytyi syke ja kaikki vastasi sitä, mitä tässä vaiheessa pitääkin olla. Lääkäri toki varoitteli, että tämähän ei ole lupaus mistään eikä voida ennustaa, miten...
  15. K

    Heinäkuiset 2021

    @Vehkis ja @Oliivi3: Täysin samat tunnelmat pelkojen kanssa! Nyt siis menossa viimeisten kuukautisten mukaan 6+5. Heti alkuun, kun kuukautisia ei kuulunut, oli ällötystä, huonoa oloa ja monelaisia tuntemuksia vatsassa. Ja @brave: Nyt nuo kaikki aiemmat oireet hävinnyt ja siitähän sitten...
  16. K

    Heinäkuiset 2021

    Se, että en nostellut pesukonetta oli täysin omaa varmistelua ja ehkä turhaakin varomista. Niinhän sitä kaikkiallla sanotaa, että näin alussa voi tehdä lähes kaikkea kuten ennenkin. Riskejä on muutenkin ihan tarpeeksi, niin haluan välttää sellaisia, mihin itse voi vaikuttaa. Kamppailulajit ja...
  17. K

    Heinäkuiset 2021

    Minun kampaaja on usean vuoden ajan kysynyt suoraan onko lapsia tulossa. Alkuun saatoin vastata keveämmin, viime aikoina olen vastannut että ilmoitan kyllä jos on jotain kerrottavaa. Onneksi kyselyt ovat myös vähentyneet parin vuoden takaisesta. Nyt ajattelin odottaa, vaikka hiusten leikkaus...
  18. K

    Heinäkuiset 2021

    Tänään aamulla viikkotestiin tuli 3+. Se vähän rauhoittaa, mutta silti mietin että eihän se mitään takaa. Omien olojen tunnustelu meinaa mennä luulotautiseksi ylianalysoinniksi. Mä koitan hokea itselleni, että malta mielesi kun tähän ei voi nyt itse vaikuttaa. Sen teen mitä voin eli oon...
  19. K

    Heinäkuiset 2021

    Miten sitä osaisi olla niin, että ei stressaa alkuraskauden kehitystä? Olen koittanut toitottaa itselleni, että ei kannata stressata, kun tämä on nyt asia johon en voi itse vaikuttaa. Välillä uskon itseäni, toisinaan en. Aion tehdä huomenna vielä yhden ClearBluen viikkotestin nyt pitäis tulla...
  20. K

    Kesäkuiset 2021

    Kesäkuiset ❤ 1.6. / Mäyh / 28 / 1. 7.6. / Heemilia / 32 / 4. 11.6./ Sarianne/ 38/ 7/(Miehen 2.) 14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10. 18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11. 20.6. / noorakarol / 28 / 1. / vu 28.10. 21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.) 21.6 / Tsinniana / 27 / 1. 22.6. / claramia /...

Yhteistyössä