Hakutulokset

  1. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Toivottavasti kaikki on hyvin💗💗
  2. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Meillä oli viime torstaina 12+0 ultra Nt-ultra siis. Sama oli meillä, että nappula vastasi sillon ultrassa lääkärin mittaamana 12+3. Kaikki oli muuten kunnossa ja pieni voi hyvin. 🥰 la ei meillä muutettu, ainakaan tässä vaiheessa😊 Tää on meille ensimmäinen, niin itse oon kyllä tarkka mm...
  3. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mies sanoi että mullakin on ylävatsa pömöpöllään. Millä viikoilla oot😊
  4. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Joo täällä! Suht. Vähäoireista, mut sit kun etoo, niin etoo ihan kunnolla.. pääasiassa olo vaihtelee päivien mukaan.😊
  5. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Toivottavasti siellä kaikki olisi hyvin❤vähäoireista on ollut minullakin, mutta hyvä syke eilen löytyi ja vastasi vkoa 7+3, vaikka ultrapäivänä oli 7+2. :)
  6. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tsemppiä❤ vähäoireista täälläkin. Toivottavasti molemmilla kaikki olisi hyvin.
  7. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Jep. Kannattaa tehdä miten itsestä tuntuu😊. Mäkin oon pähkinyt ultraa, mut kyllä se nyt on varattuna. Vaikka eihän se uä vielä paljon kerro ja huolihan jatkuu senkin jälkeen.
  8. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Palelu on mullakin ollut oireena!🤭
  9. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mulla kipeytyi rinnat vasta tällä viikolla. Mut kaikkee muuta oiretta on siitä plussaamisesta sit ollu kokoajan mm. Turvotusta, vatsan toimimattomuutta, väsymystä. Myös yöhikoilu. Ai jestas mikä lämpöpatteri sitä on tullu oltua 🙈myös lievä etoilu sattui alkaan sunnuntaina, mut sitäkään ei oo...
  10. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Sitä todella toivotaan❤ samoin paljon Tsemppiä sinne, toivottavasti kaikki menisi teidän pienen kanssa hyvin🤎. Joo viikon päästä to on varhaisultra. Silloin pitäis viikkoja olla 7+1 kasassa. Sillon ekassa raskaudessa kävin ekassa va:ssa 6+5, yksityisellä, jolloin näky syke. Silloin oli myös...
  11. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    No joo! Voi, että! Ihana kun joku muukin voi samaistua mun fiiliksiin.. sitä mieli helposti alkaa tekemään tepposia tässäkin. Pitäis vaan muistaa, että jokainen kokee niin omalla tavallaan raskauden😊 ei oo yhtä samanlaista muottia! Mulla on tällä viikolla alkanu kipeytyä rinnat. Menkkamaista...
  12. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    No sama homma täällä! Miten sitä pohtii oireita/oireettomuutta, mikä on normaalia ja mikä ei. Ehkä ennen raskautta on luonut itselleen kuuleman ja lukeman perusteella jokseenkin "vääristynyttä kuvaa" siitä miten kaikki oireilu menee. Heti alkaa pahoinvoinnit tyyliin jne...😁 vaikka eihän se niin...
  13. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Täällä kans koettiin km marraskuussa, viikoilla 8+3. Nyt uudella yrityksellä, ja päivä kerrallaan. Toivottavasti kaikki menisi nyt molemmilla hyvin❤
  14. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tsemppiä sinne! Samoilla viikoilla mennään😊
  15. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Meillä on sama päivä LA tällä hetkellä 😊
  16. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Joo täällä sama. Palelua, lievää väsymystä ja jomottelua. Tänään vaihtui 5+0 täällä😍
  17. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hei, minä liityn kanssa tänne syyskuisten joukkoon. Huomenna vaihtuu rv 5+0. Plussa tuli viime keskiviikkona ja esikoista odotellaan.😊viime sykynä koetettiin keskenmeno ja nyt toivotaan onnea tällä kertaa♡

Yhteistyössä