Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuiset 2021

    Mulla tuntuu kevyt menkkamainen jomotus ja välillä outoja hentoja pistoja. Väsynyt ja vähän etova olo välillä, eikä kahvi maistu niin hyvältä kun normaalisti. Tietääkö joku missä vaiheessa nt-ultra varataan? Ja meinaatteko käydä varhaisultrassa? Mun on pakko mennä kun oon niin hätähousu...
  2. M

    Toiveissa vauva 2021

    Kierto lasketaan kuukautisten ekasta päivästä. :) Paljon onnea yritykseen!
  3. M

    Kesäkuiset 2021

    Laitoin yv! :)
  4. M

    Kesäkuiset 2021

    Tsemppiä kovasti, eiköhän kaikki ole hyvin! :) Sykehän ei varmaan ainakaan välttämättä tuossa vaiheessa näy, joten siitä ei kannata stressata. Raskaana olleilla ystävilläni on myös tullut epämääräisiä vuotoja, mutta ei ole koskaan ollut mitään hätää. Toki hyvä tarkistaa jos on km taustalla.
  5. M

    Toiveissa vauva 2021

    https://aijaa.com/HrXQDk Ylempi dpo 10 ja alempi tänään dpo 12. Tehty Pregcheckin 25 mIU testillä parin tunnin pidätyksellä, kai se on uskottava.:love:
  6. M

    Kesäkuiset 2021

    Minä kerroin heti plussan jälkeen siskolleni ja parille ystävälle. Kaikki sellaisia joille olin kertonut raskaustoiveista ja kertoisin myös keskenmenostakin. Varhaisultran jälkeen vanhemmille, sen kauempaa tuskin maltan odottaa. :D Heräsin tänään jo ennen kolmea ja tein testin, kun en oikeen...
  7. M

    Kesäkuiset 2021

    Todella varovaisesti hyppään heti tänne mukaan, kun tänään sain plussan! Menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona ja tein tunnin pidätyksen jälkeen ei-herkän PC-liuskatestin. Tuli hailakka mutta ihan selkeä viiva! ❤️ Alavatsassa hassuja tuntemuksia ja olen ollut pari päivää tosi herkillä, niin tuli...

Yhteistyössä