Hakutulokset

  1. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Ihania ultrakuulumisia jo monella takana, onnea kaikille!! meilläkin tänään nt-ultrassa kaikki hyvin, mutta yllätykseksi sikiö vastaskin menkkojen mukaista eli oltiin viikon pidemmällä ku mitä oltiin ajateltu! Mä en siis saanu ovisplussaa missään vaiheessa tuota kiertoaniin siks aattelin että...
  2. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Oon kertonu aika lailla kaikille kavereille kenen kanssa tässä nyt on sattunu olee yhteyksissä, mutta jotenki mun perheelle kertominen jännittää! Ne odotti nii kovasti meidän esikoista ja on tosi innoissaan hänestä vieläkin ja pelkään että tää toinen ei saa yhtä innostunutta vastaanottoa niin...
  3. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Moi vaan pitkästä aikaa! Ollaan oltu nyt koko perheellä 4 viikkoa lomalla niin ei oo tullu täälläkään hirveesti käytyä, mut nyt lukasin uudet viestit läpi! Tervetuloa uusille! Ja tsemppiä pahoinvoinnin kanssa kaikille siitä kärsiville! Mulla ei oikeestaan oo ku rintojen kipu oireena, minkä...
  4. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Saisko tän tohon etusivulle jos joku ekoissa viesteissä muokkais omaansa täks listaks? Ja jos ei haittaa nii muokkasin aikajärjestykseen la mukaan 😅 Marraskuiset 2022 Nipaus, 4.11, 38v, 3.lapsi Tuttuvierailija, 6.11, 35v, 5.lapsi Astianpesukone 6.11., 29 v, 2. lapsi Virvatulia, 8.11., 39v...
  5. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Hauskaa! Paljon onnea plussasta ❤️ Meillä onki täällä jo hyvä porukka jakamaan 1,5 vuoden ikäeron ylä- ja alamäkiä 😏
  6. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Oon tosi pahoillani teidän puolesta, voimia suruun ❤️
  7. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Mä tein eilen epävirallisen varhaisultran, kun töissä sairaalalla tarjoutu tilaisuus tsekata ja siellä pompotteli pienen pavun pieni sydän ❤️ Mitaks sain 6+2 eli ihan viikkoja vastaava, mutta oli tietty epätarkka, kun vaan vatsan päältä katottu nopsaa niin mietitään nyt vielä et pitäiskö perua...
  8. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Nyt ainakin näkyi se tärkein eli viikkoja vastaava sykkeellinen kaveri ❤️ Peukut pystyssä ja jaksamista tulevaan viikkoon! Yritä keksiä jotain tosi kivoja juttuja ettei ehtis niin paljoa pyöritellä tätä 🙏🏻
  9. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Ja uusille tervetuloa mukaan! Nyt on kyllä kaiken kaikkiaan jännät ajat! Toivotaan kovasti että kaikilla menee hyvin 🙏🏻🙏🏻 Meilläkin on vu torstaina, se tietty jännittää 🥶 eilen oli jo eka neuvolakäynti, kun ollaan lähössä neljän viikon reissulle tässä niin saa hoitaa kaikki ajanvaraukset sitten...
  10. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Tsemppiä kovasti käynnille! Toivottavasti ois vaan harmitonta alkuraskauden vuotoa 🙏🏻
  11. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Tervetuloa uusille, ihana kun alkaa olee jo paljon porukkaa! Tuttuvierailija, tsemppiä vuodon kanssa,yleensä kuitenkin ihan normaali niin toivotaan näin sunkin kohdalla🙏🏻 Ah, enää viikko varhaisultraan, on tää jotenki liian jännää aikaa kun ei tiiä yhtään onks siellä ketään ja missä tyyppi...
  12. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Mulla käytännössä aika oireetonta, niin meni esikoisenki kanssa oikeestaan koko raskaus 😅 toivon siis samaa, vaikka tietyllä tavalla oireet auttais ehkö tuntee olonsa enemmän raskaana olevaksi! Mulla kyllä sattu nyt myös korona tähän samaan syssyyn et seki varmaan sekottaa 😬 tosi lievät oireet...
  13. A

    Marraskuiset 2022❄️

    no sepä! Sen takia oli meiän pakko varata se varhaisultra yksityiseltä vaikka ensin aattelin että kyllä sitä tällä kertaa osaa luottaa 😅 tein senylläritestin lisäksi yhden viikkotestin ja päätin että enempää en testaile, mut pikkasen syyhyäis kattoa joka päivä! vielä en oo ainakaa sortunu, ku...
  14. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Siis joo, mulla ihan samanlaiset fiilikset!! Tänää kerroin yhelle kaverille ja tuntu ihan ku oisin huijannu 😅 Onhan nää ekat viikot kyllä pitkiä, toivon et nyt menis nopeempaa ku on tuo yks jo johon keskittyä 😬
  15. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Mulla oli kanssa tällasta ekassa raskaudessa ja luulen että sillon liitty ihan siihen jännitykseen kun sai tietää, mulla jäi ainaki itestään tosi nopeesti pois kun sai mieltä vähän rauhotettua 😅
  16. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Haha ompa hauskaa! On kyllä todella samanlainen tilanne, meillä nää edellisetkin varmaan melkein päivälleen saman ikäisiä 😅 tuntuu kyllä jotenki nii hämmentävältä että miten voi käydä näin helposti! Oon aina haaveillu ”yllätysplussasta”, mutta aatellu ettei ikinä osu meille, niin nyt ei jotenki...
  17. A

    Marraskuiset 2022❄️

    Huomenta! Mulla näköjään tuttu vaiva edellisestä raskaudesta, aamu-unettomuus. Viimeks meni kyllä nopeesti ohi palatakseen taas loppuraskaudessa pahempana takasin 😬 No ei auta! Ollaan vähän puulla päähän lyötyjä miehen kanssa, että voidaanko olla näin siunattuja, että tälle vuodelle saataisiin...
  18. A

    Toukokuiset 2021

    Onnet kaikille ultrassa ihania uutisia saaneille! Oon pitänyt hiljaiseloa tässä, kun ei ole oikein ollut mitään kerrottavaa :D Tänään ultrassa käyty ja kaikki näytti olevan just niinku pitääkin :love: 7+0 viikkoja ja syke pompsutteli, huh, ehkä sitä vihdoin alkaa tajuumaan, että tässä todella...
  19. A

    Toukokuiset 2021

    Meillä on ultra 7+0, jolloin piti olla lapsettomuuspolin ensikäynti, aattelin että siinä ois hyvä closure tälle asialle ja oli pyydetty jo töistä vapaaksi :) onko muilla hengästymistä tai sykkeen nousua? Siis kuvittelen olevani kohtalaisessa kunnossa, niin äskön kuuma suihku sai sykkeen...
  20. A

    Toukokuiset 2021

    Kiitos kaikille vertaistuesta! Niinku @Disco Volante sanoit, ei voi mihkään oikein varmaksi luottaa, tötä epävarmuutta ja huolta tää nyt sitten varmaan on koko loppuelämän :D

Yhteistyössä