Hakutulokset

  1. V

    Toukokuiset 2021

    Tervetuloa kaikille uusille mukaan ja onnea kaikille hyvistä ultrauutisista :love:mä oon ahkeraan lukenu viestejä, mut voimat on ihan loppu ja on tuntunu tosi työläältä tänne kirjottaa. Oon kohta kaks viikkoo maannu kotona pahoinvoinnin kourissa, mikään ei maita, heikottaa, on pahaolo jos ei syö...
  2. V

    Toukokuiset 2021

    Meillä kans puoliso koitti tsempata et ”jos se menee kesken ni ei me voida sille mitään tehdä”, joka siis totta mut mun mielestä sen ei ois niin kuulunu sanoa ja mukamas ”tsempata”, miehet.... :ROFLMAO:
  3. V

    Toukokuiset 2021

    Mä oon ollu kans tosi heikossa hapessa muutaman päivää, ruoka ei maita kaikki vaan oksettaa, vaikka en oo oksentanut. Semmonen palan tunne kurkussa, ruokien miettiminen tuo jo huonon olon. Samaan aikaan varmaan oon jäätävän nälissäni ja vatta on ihan kipee ja huutaa vaan ruokaa, mut mitään en...
  4. V

    Toukokuiset 2021

    Mulla alkoi 5+4 viikolla rusehtava limainen vuoto, ei juuri sen enempää mitä pyyhittäessä tuli. Silloin kun en istunu vessassa ni tuntu aina et vuoto vaan yltyy ja valuu jo reisissä asti ja siks ramppasin koko aika vessassa kans... Oman mielenrauhan vuoks päästiin varhaisultraan 6+1 ja kaikki...
  5. V

    Toukokuiset 2021

    Onnea! Millä viikoilla nyt uusien laskujen mukaan meet? ja koska la? Koska teillä on eka neuvola, millä viikoilla? Tai onks joku jo käyny? Meillä vasta 9+4 ja tuntuu et sinne on viel ikuisuus aikaa :D
  6. V

    Toukokuiset 2021

    Huhhuh mikä päivä takana, oon tänään viettäny vapaapäivää ja oon ollu niin väsynyt ja pahoinvoiva ku vaan voi olla. Iski kyl ihan päin näköö tämmönen olo. Ainut mitä oon saanu tänään aikaseks on ollu tiskikoneen tyhjennys ja täyttö ja sit oon vaan itkeny ku pitäis tehdä kaikkee muutaki mut ku ei...
  7. V

    Toukokuiset 2021

    La/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 1.5 / Haavekuvia / 24 / 2. 2.5 / Vanamo85 / 35 /5. 4.5 / Viuleija / 33/ 2. 4.5/ Avaolivia/35/3 7.5. / Coconutt / 34 /1 6.5./ Reetaleena / 40/ 6. 8.5/Mimpsu93/26/2. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5 /...
  8. V

    Toukokuiset 2021

    Mun on menkoista laskettuna. Meillä pakastealkion siirrosta lähteny tää alkuun, mutta samat päivät antaa vaikka laskisi mahdollisesta ovulaatiosta, meidän alkio oli viiden päivän ikäinen ja viis päivää ovulaation jälkeen siirrettiin, niin siinäkin päivät sopivat juuri oikein yhteen! Epäili...
  9. V

    Toukokuiset 2021

    Vaikka meillä yritystä jo yli vuosi takana ja nyt kun tärppäsi niin kyllä sitä kaikenlaisia ajatuksia tulee päähän, selvitäänkö tästä jne... Vaikka tätä on mielessä pitkään pohtinut niin nyt se vasta konkretisoituu :giggle: Käytiin eilen lapsettomuusklinikalla ultraäänessä sen neljä päivää...
  10. V

    Toukokuiset 2021

    Mä oon pitänyt vähän taukoa täältä, mulla alkoi myös keskiviikkona tulemaan vuotoa, mikä näköjään suht yleistä kun näitä keskusteluja luin! Mun vuoto on semmoista rusehtavan limaista, ei runsasta, juuri ja juuri pyyhkiessä jää paperiin, nyt viikonlopun aikana tullut pari tummaa/mustaa hyytymää...
  11. V

    Toukokuiset 2021

    Mulla kans jonkinnäköistä pahoinvointia, en osaa yhdistää sitä oikein mihinkään. Välillä on aamulla huono-olo ja välillä illalla, sit ennen ruokaa tai ruuan jälkeen... Eilen olin jopa työterveyteen yhteydessä pahoinvoinnista ja ne meinas laittaa mut koronatestiin vaikka sanoin heti alkuun et oon...
  12. V

    Toukokuiset 2021

    Mua alkanu jännittään, jos nyt alkuraskaudesta tulee jotain oireita, esim. pahoinvointia niin paljon et ei pysty töissä käymään. Mieleen muistuu just kesä, kun jouduin munarakkuloiden keräyksen jälkeen olemaan kolme viikkoa pois töistä hyperstimulaation vuoksi (lapsettomuushoitoihin liittyvä...
  13. V

    Toukokuiset 2021

    Heippa, millaisille viikoille te ootte varainnu varhaisultraan aikaa? Mä varasin ajan jo ja sain sen 8+3 viikoille ja siis tajusin tän nyt vasta ja haluisin niin paljo vaihtaa aikaa aikaisemmaks (eli en millään malttais odottaa noin pitkälle). Mä oon myös melko oireeton, onneks jokapaikassa...
  14. V

    Toukokuiset 2021

    https://aijaa.com/523rvZ @IinesAnkka82 samoissa mennään 4+4 tänään!
  15. V

    Toukokuiset 2021

    Heippa kaikki! Ihanan aktiivista väkeä täällä, mä liityn kans mukaan. Eilen illalla tehty eka raskaustesti ja kahta viivaa näytti tosi epätodellinen olo eikä oiken uskalla iloita, mut silti oon netin jo kahlannu läpi ja etsiny kaikkea tietoo raskaudesta. Meidän taustaa sen verran et lapsi on...

Yhteistyössä