Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuiset 2021

    Kuulostaa tutuilta pohdinnoilta! Varsinkin nyt koronan ohennettua turvaverkkoa entisestään, kun isovanhempia ei oikein voi apuna käyttää, jännittää kyllä vähän miten kaikki menee. Esikoisen kohdalla ajatteli monesta asiasta että tän pääsee sitten toivottavasti kokemaan uudestaan toisen lapsen...
  2. A

    Huhtikuiset 2021

    Se on tosi ristiriitaista kun on toisaalta tosi tyytyväinen että pääsee helpolla (kavereilla on ollut vaikeaakin pahoinvointia, en todellakaan kadehdi), mut toisaalta kaipaa jotain pientä oiretta. :D
  3. A

    Huhtikuiset 2021

    Jep, epätodellista todellakin! Mulla oli onneksi myös ensimmäinen raskaus tosi vähäoireinen, periaatteessa siis kai pitäisi tietää ettei oireettomuus mitään tarkoita. Ehkä voisin uskaltaa ryhmään mukaan samantien. Jännäillään sitten siellä yhdessä :giggle:
  4. A

    Huhtikuiset 2021

    Moi kaikille, täältäkin ilmoittautuu huhtikuisen odottaja mukaan! 8.4. / amanda09 / 2. lapsi / HUS Olen tässä tilanteessa nyt toista kertaa ja on tämä kyllä ihan yhtä ihanaa ja jännää taas! Mulla ei onneksi ole oikein mitään oireita, mutta ehkä juuri siksi vähän jännittää ettei tuolla mukana...

Yhteistyössä