Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuiset 2023

    Voi ei 😭 tsemppiä sinne toipumiseen!! Onneksi kaikki nyt kuitenkin päällisin puolin hyvin! Toivottavasti saatte uuden raskauden onnellisesti alkamaan kun sen aika on! ❤️
  2. H

    Huhtikuiset 2023

    Hei jes kiitos!! 😍 Laitan yv! 40-50hlö kuulostaa hyvältä määrältä!
  3. H

    Huhtikuiset 2023

    Tulipas kirjoitettua ihan samoin Just näin meilläkin oli esikoisen ryhmään liittyminen!! 😊
  4. H

    Huhtikuiset 2023

    Täälläkin vu takana ja siellä kaikki just niinkun pitääkin! Viikkoja ultran mukaan pari päivää vähemmän kun menkoista, tarkka la selviää sit nt-ultrassa, huhtikuun puolivälille menee kuitenkin! 😊 Mun puolesta sen facen suljetun vois tehdä jo, oon vähän kaipaillutkin sitä jo 😅 esikoisesta se...
  5. H

    Huhtikuiset 2023

    Mulla jostain syystä ilmoitukset pois päältä niin on jäänyt viikko kokonaan välistä 🙈 Hyvin oireetonta oloa on ollut ja sekös tässä jännittelee... Tänään onneksi vu niin nähdään onko siellä elämää ja millä viikoilla mennään! Menkoista laskettuna tänään olis 7+0 mutta katsotaan.. Tervetuloa...
  6. H

    Huhtikuiset 2023

    Joo voi olla että aika äkkiä toivois sen pahoinvoinninkin pois jos sellainen alkais 😅 Mäkin varasin nyt varhaisultran ens viikolle!! Esikoisesta ei käyty niin on aika jännittävää 🥰
  7. H

    Huhtikuiset 2023

    Täällä on ollut vähän samat fiilikset... Oireina aiemmin kohdun kasvukivut, mutta niitäkään ei oo ollut hetkeen, viime viikolla vihlo toispuoleisesti ja googlettelin jo kohdun ulkoiset yms. Meillä ei oo vu:ta varattuna, mutta vakavasti harkitsen, että varaisin sen ens viikon keskiviikolle...
  8. H

    Huhtikuiset 2023

    Tsemppiä sinne tuleviin päiviin! ❤ Toivotaan että veri tulee jostain muualta ja pieni porskuttaa matkassa!! 🤞 Mä tein tänään sen digin, joka tosin ei ollutkaan viikkonäytöllinen niinkuin luulin.... että olipas siinä järkevää rahan käyttöä 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ näkipähän ihan kirjoitettuna että ollaan...
  9. H

    Huhtikuiset 2023

    Mäkin olin ajatellut tehdä ton digin eilen kun oli 5+1, mutta päätin kuitenkin säästellä maanantai aamuun jolloin olis juurikin toi 5+4 täälläkin. Millään en malttaisi, mutta ihan varmuudeksi 🙈
  10. H

    Huhtikuiset 2023

    Voi ei 😢 kyllä tollainen pistää miettimään... toivotaan että jää tohon yhteen vessareissuun 🤞 Voisko toi kuitenkin olla esimerkiks joku puhjennut kysta? Koita olla ajattelematta päivä, vu:ssa se selviää iltapäivällä! Toivotaan parasta! ❤️
  11. H

    Huhtikuiset 2023

    Voi ei! Toivottavasti on harmitonta ja raskauteen kuuluvaa! 🙏❤️ Mä soitin neuvolaan ekaa aikaa ja kyselin samalla voinko varata jo nt-ultraa, varasin senkin sit syyskuun lopulle! Vielä pitäis soitella verikokeet ja pitää sormet ristissä että pieni kysyy matkassa että näihin kaikkiin päästään...
  12. H

    Huhtikuiset 2023

    Taidan odotella ton digin kanssa ens viikolle jos sais kans ton 3+ siittä! Nyt oon kolmena aamuna tehnyt liuskat ja viiva on tummunut tasaisesti 🥰 Täälläkin varhaisultra mietinnässä, koitan suostutella miestä siihen 😁 esikosta ei käyty ja jotenkin maltoin ja luotin siihen, että meillä on pieni...
  13. H

    Huhtikuiset 2023

    Hei muistinpas tunnukseni esikoisen ajoilta 😅 kirjoittelin vieraana siis eilen! Tein uusintatestiä kuuden jälkeen tänä aamuna kun en taas saanut nukuttua (esikko puskee poskihanpaita eikä viihdy omassa sängyssään 🥴), viiva oli vahvistunut ja nyt jo selkeästi heti näkyvissä!! 🥳❤️ Ostin eilen...
  14. H

    Huhtikuiset 2021

    Kirjauduin nyt kans, eli olen tuo vierailija. Ja laitoin sassoolle viestiä Face-ryhmästä! Täällä aika vähäisillä oireilla odotellaan. Mahaa nipistellyt oikeestaan oviksesta asti päivittäin, eli jonkun 3vko nyt... Eilen tuli etova olo kun mahaa juili niin kovaa. Ja vessassa on tullut ravattua...

Yhteistyössä