Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuiset 2021

    Laitan muuten @saasoo sulle viestiä siitä fb ryhmästä
  2. P

    Huhtikuiset 2021

    Ultrassa käyty ja syke löytyi! Viikot on ultran mukaan 5+6 eli la siirty 13.4. Veren vuodolle ei tiedetty selitystä. Vuoto hiipui jo vkl aikana ja tänään ei ole vuodellut yhtään.
  3. P

    Huhtikuiset 2021

    Vuoto ei ole jatkunut kovin runsaana, sain onneksi kuitenkin ajan naikkarille heti maanantaiksi. Siellä sitten näkee mikä meininki. Epäilen kuitenkin kkm
  4. P

    Huhtikuiset 2021

    Tänään ois 6+5 mutta näyttää nyt aika paljo nyt siltä että tämäkin menee kesken. Äsken alko verisempi vuoto. Tää on jo kolmas keskenmeno puolen vuoden sisään. Eli mut voi poistaa listalta. Parempaa odotusta muille
  5. P

    Huhtikuiset 2021

    Mulla myös takana tältä vuodelta kaksi keskenmenoa. Kkm noin rv 8 maaliskuussa ja varhainen keskenmeno 5+6 tässä kesällä. En uskalla vielä nauttia tästä raskaudesta jos se muuttukin taas pettymykseksi.
  6. P

    Huhtikuiset 2021

    Mäkin voisin ny varovasti liittyä tohon listalle 4.4/pumpuli25/2.lapsi, menikö oikein? :D
  7. P

    Huhtikuiset 2021

    Eilen tuli vähän sellasta punertavaa valkovuotoa, mutta ei muuten mitään vuotoa. Mä niin toivon ettei tää enteile taas keskenmenoa, tosin oon kuullu että tollaset niukat vuodot voi kuulua alkuraskauteen. Nyt aamulla tein vahvan plussan testiin, vahvimman tähän mennessä.
  8. P

    Huhtikuiset 2021

    Mulla oireita tosi kamala turvotus, väsyttää vähän väliä. Aika vähillä oireilla mennään, ei pahoinvointia, ei ollu esikoisen raskaudessa eikä noissa kahdessa keskenmeennessä. Ehkä pientä etovaa oloa, kun syö jotain. Esikoisen tutustumisjakso päiväkotiin parhaillaan käynnissä, pitäs jaksaa ite...
  9. P

    Huhtikuiset 2021

    Mä liityn kans tänne plussanneiden joukkoon. Varovaisin ja innokkain mielin. Meillä vajaa 2v tyttö ja ollaan pikkusisarusta jo tovi toivottu Tänä vuonna 2 keskenmenoa joten todella pelontunteiset fiilikset tuleeko tästäkään mitään. Viikot kai nyt 4+4 ja la 4.4 Kiinnostais sitte se pienempi fb...

Yhteistyössä