Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2021

    Varasin itse varhaisultran ”jo” viikolle 6+6. Se on ehkä hieman aikainen, mutta samalla tuntuu, että tuotakin saa odottaa ikuisuuden. Nyt pitäisi olla noin 4+3 menossa.
  2. M

    Maaliskuiset 2021

    Täälläkin ollaan kun tulisilla hiilillä. Jännä, sillä en muista olleeni näin hermostunut esikoisen kanssa. Mieltä rauhoittaa jonkin verran se, että testien viivat vahvistuvat päivä päivältä. Toisaalta olo on kovin oireeton ja oikeastaan ainoat oireet ovat palelu ja kova nälkä jos ruokailuvälit...
  3. M

    Maaliskuiset 2021

    Mulla ei onneksi vielä ole iskenyt se pahin väsymys, sillä täälläkin taapero pitää kiireisenä. Sitä paitsi tuntuu vähän siltä, että meillä on joku unitaantumavaihe meneillään, kun päiväunetkin kestää maksimissaan tunnin. Mutta nyt viikkoja kasassa vasta 4+0 eli eiköhän se väsymys kurvaa kylään...
  4. M

    Maaliskuiset 2021

    Liityn mukaan tosi mielelläni parin viikon päästä kun varhaisultra on ohi. :love:
  5. M

    Maaliskuiset 2021

    Täällä yksi samassa veneessä. Itsellä ei tosin kierto ehtinyt ollenkaan palata. Ovulaatioplussan sain bongattua ja siitä sitten nappasi. Kovasti tätä on odotettukin. <3 Saitko ultra-ajan ihan suoraan neuvolaan soittaessasi? Ajattelin itse soitella huomenna ja pohdin haluavatkohan ultrata, jos ei...

Yhteistyössä