Hakutulokset

  1. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Eikä se selvittäminen niin helposti käy ellei lahjoittaja itse ole tehnyt dna-testiä saman firman kautta. Selvitystyö edellyttää kyselyä ja laajaa tietämystä dna- ja sukututkimusasioista. Lähde siinä sitten kyselemään, että onkohan joku suvussasi lahjoittanut sukusoluja joskus .
  2. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi olla että pitkällä aikavälillä dna-tietopankkien yksityisyyden suojaa kiristetään. Nythän periaatteessa on niin, että jos vaikkapa enollani olisi aviottomia lapsia, näkyisivät ne osumina omissa dna-tuloksissani. Tämän voi katsoa loukkaavan yksityisyyden suojaa. Ala on niin uusi että...
  3. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Brnossa maksoi koko hoito 4800 e, lisäksi tuli pieni lisä alkioiden pakastamisesta. Nova Vita tosiaan Suomen hinnoissa mutta taso ei sama kuin täällä. Tsekeissä täysin anonyymit luovuttajat, samoin Virossa. Tsekkeihin pääsi nopeasti hoitoon, noin kuudessa viikossa.
  4. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lennettiin Wieniin ja sieltä parin tunnin matka Brnoon autolla/bussilla. Brno on kiva ja huokea kaupunki, asuttiin hyvässä hotellissa lähellä klinikkaa n. kuusi päivää. Yllättävän helppo reissu, itsekin mietin etukäteen, että onko sinne vaikea päästä. Brnoon klinikalla on kahden blaston takuu...
  5. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meillä on kokemusta Nova Vitasta. Ainakin silloin vaikutti siltä että laboratorio ei ollut kovin tasokas. Alkiot pakastettiin kolmipäiväisinä ja lopulta vain yksi niistä osoittautui kehityskelpoiseksi. Henkilökunta oli jotenkin töykeää, ja kokeita piti tehdä ihan hirveä määrä (maksoivat Suomessa...
  6. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huima tarina! Meillä on myös uudesta hoitokierroksesta huima määrä blastoja pakkasessa, aikoinaan pitää päättää mitä niille tehdään. Olen sua kymmenisen vuotta vanhempi, joten aika käy vähiin... Onnea matkaan!
  7. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Me oltiin Brnoon Reprofit-klinikalla. Suosittelen lämpimästi, Dextran yhteystyöklinikka. Kahden blaston takuu, hoitoon pääsee nopeasti, loistava palvelu ja hoito. Me saatiin iso määrä blastoja myös pakkaseen. Hinta tuolloin 4800 e + pakastusmaksu.
  8. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Laitoin yv:n.
  9. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vastaan vaikka multa ei kysyttykään :-D. Me oltiin Tsekeissä Reprofit-klinikalla, voin suositella lämpimästi, se on myös Dextran yhteistyöklinikka. Kahden blaston takuu, hoito maksoi n. 4800 e + pakastuskulut ylijääneille alkioille. Todella sujuvaa ja korkeatasoista toimintaa. Kokemusta on myös...
  10. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen todella pahoillani puolestanne. Tuo on niin epäreilua. Voimia toipumiseen.
  11. V

    Keskeytynyt keskenmeno, kokemuksia?

    Pahoittelut! Meillä meni taannoin raskaus kesken viikolla 6+, huomattiin viikolla 8+. Kohtu lähti tyhjenemään kotona otettavilla lääkkeillä, kivuista selvisi Buranalla, mutta vuotoa ja ajoittaista kipuilua kesti kikonaisuudessaan 4-5 viikkoa.
  12. V

    Kuinka kauan kesti NIPT-tuloksissa

    Sain tulokset viikossa. Koronatilanne voi ehkä hidastaa näytteiden perillepääsyä ja tutkimista?
  13. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Myös minulla onnistuneet molemmat siirrot ensi yrittämällä. Toinen siirto tehtiin Tsekkien Brnon Reprofit-klinikalla, ja kyllä siellä tulokset myös alkioiden laadun suhteen ovat varsin hyvät. Takaavat kaksi blastoa, ja me saimme blastoja pakkaseen enemmän kuin koskaan ehdimme käyttää. Voin...
  14. V

    Toukokuiset 2021

    Milloinkohan tää kuvotus helpottaa? Nyt koossa jo 13 raskausviikkoa mutta tuntuu että tää vain pahenee... Miten muilla?
  15. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Todella surullista @Netty79 , olen pahoillani.
  16. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olin samassa tilanteessa, se oli raastavaa ja oli tosi vaikea löytää tietoa/vertaistukea. Päätimme kokeilla uutta lahjoittajaa. Asia oli vaikea aikansa, mutta ei enää. Kyllä lapset ovat sisaruksia aivan niin kuin minä olen niiden äiti. Nämä lahjamunasoluhoidot muuttivat perusteellisesti tapaa...
  17. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen pahoillani, Kielo!
  18. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Papupilvi Tätä palstaa seuranneena olen tosi pahoillani teidän puolesta. On epäreiluinta maailmassa että näissä lahjasoluhoidoissa kohtaa epäonnea ja keskenmenon. Voimia ja toipumista!
  19. V

    Odottajien koronatukiryhmä

    https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/raskaus-ja-koronavirus
  20. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen ollut viisi kertaa raskaana (osa päätynyt keskenmenoon) eikä minulla koskaan ole ollut kiinnittymisvuotoa. Sen sijaan joitakin vatsatuntemuksia on ollut, mutta nekin ovat yksilöllisiä. Tsempoiä!

Yhteistyössä