Hakutulokset

  1. K

    Seksinpuute parisuhteessa

    Meillä seksi parani kun otettiin toinen mies kolmanneksi kìmppaan. Seksiä saan nyt kahdelta mieheltä ja jos mieheni ei jaksa niin voin aina soittaa toiselle mìehelle. Olen joko kimpassa kummankin kanssa tai vain toisen kanssa yleensä toisessa huoneessa.
  2. K

    Paljon seksiä vai hyvää seksiä? Kumman valitset?

    Haluan usein seksiä onneksi ollaan mieheni toiveesta otettu kolmas pyörä ja saan seksiä useammalta mieheltä olen onnellinen ja usean miehen kiiman kohde.
  3. K

    Nakuilu

    Tulee nakuiltua melko paljon. Tykkään olla alasti.
  4. K

    Olen varattu heteronainen ja haluaisin palavasti kokeilla naista.

    Voitaisiin ottaa miehesi mukaan jos et ole mustasukkainen miehestäsi.
  5. K

    Olen varattu heteronainen ja haluaisin palavasti kokeilla naista.

    Olen halukas kokeilemaan naisten välistä kanssasi. Haluaisin kuitenkin ottaa myös mieheni ja vaki kimppa seksi kaverin myös. Voisimme kokeilla kaikkea kivaa. Miehet ovat houkutelleet minua kokeilemaan naista, haluaisivat nähdä kun olen naisen kanssa ja minä haluaisin että mieheni saisi myös...
  6. K

    Olen varattu heteronainen ja haluaisin palavasti kokeilla naista.

    Minun mies haluaa että olen muidenkin miesten kanssa ja mielellään kimpassa.
  7. K

    Olen varattu heteronainen ja haluaisin palavasti kokeilla naista.

    Vahinko. Olisi ollut varmasti kivaa.
  8. K

    Olen varattu heteronainen ja haluaisin palavasti kokeilla naista.

    Voisihan myös miehesi olla mukana. Oltaisiin nelin peliä!
  9. K

    Olen varattu heteronainen ja haluaisin palavasti kokeilla naista.

    Olemme aviopari voisimme kokeilla jos pystyt olemaan myös mieheni kanssa? and and and
  10. K

    Seksinpuute parisuhteessa

    Voit myös viestitellä minulle.
  11. K

    Mieheni yllätti minut!

    Näytä miehellesi ettei se ollut hyvä asia, harrasta seksiä useiden miesten kanssa ja pane kotona vsikka useasti päivässä.
  12. K

    Mieheni yllätti minut!

    Mieheni pääsi yllättämään minut ķun ehdotti avointa suhdetta. Toisin sanoen elän nyt avoimessa suhteessa. Miten olisitte suhtautuneet asemassani?
  13. K

    Pillulihas-peli Elvie trainer

    Minua voisi kiinnostaa leikkiä kanssasi
  14. K

    Pettääkö kaikki naiset?

    Ei minun tarvitse pettää kun mieheni haluaa minua kimpassa toisten miesten kanssa melko usein.
  15. K

    Pettääkö kaikki naiset?

    Vaimon kanssa sovittiin ettei petetä.. Nyt vaimoa pannaan kimpassa 1N ja 2-3M 1-3kertaa viikossa. Viikon loppuna tulee perjantai ilta-maanantai aamu useimmiten. Miten muilla oletteko panneet naista kimpassa?
  16. K

    Mies laukeaa liian nopeasti!

    Pariin vaihtoa kanssamme. Itselläni on päinvastain0en ongelma. Mieheni ei tahdo laueta millään. Voisn ottaa sinut avukseni.
  17. K

    Suuhoito

    Mikä ei ole aitoa? Sekö kun en heti lähde panemaan? Täytyy saada luottamusta ensin sitten tavataan ja jos menee hyvin sitten vaikka pannaan.
  18. K

    Suuhoito

    Tuli ja on vastattu
  19. K

    Suuhoito

    Mitä pitäisi tehdä?
  20. K

    Seksinpuute parisuhteessa

    Mieh Minä

Yhteistyössä