Hakutulokset

  1. S

    Joulukuiset 2020

    Ai miten ihania uutisia teidän varhaisultrista, onneksi olkoon! ❤
  2. S

    Joulukuiset 2020

    Tervetuloa kaikille uusille, toivottavasti meidän kaikkien pienet ihmeet pysyvät kyydissä loppuvuoteen! Minulla vielä reilu viikko varhaisultraan enkä malttaisi millään odottaa, kun jännittää niin ja haluaisin jo tietää onko kaikki hyvin, mutta täytyy yrittää rauhoitella ja ainakin on väsymys-...
  3. S

    Joulukuiset 2020

    Voi miten ikävä kuulla Töppönen, olen niin pahoillani :(
  4. S

    Joulukuiset 2020

    Pääsiäisen jälkeistä arkea kaikille! Täällä jatkuu etätyöt esikoisen kanssa, huh. Täällä vasta 4+6 arviolta ja väsymys ja vatsajomotukset ja päänsärky ja selkälihaskrampit ovat yllättäneet ja huomasin miettiväni myös että kääk voiko olla myös koronaoireita, inhoan tätä korostunutta oireiden...
  5. S

    Joulukuiset 2020

    Mä jään ainakin toistaiseksi tänne, ehkä varhaisultran jälkeen uskaltaudun mukaan facebookissakin, mutta vielä ei uskalla niin todelliseksi uskoa :). Minulla myös ylipainoa, joten tosi tärkeetä olis kiinnittää huomiota siihen kunnon syömiseen, mutta esikoisen odottamisesta tiedän, että siinä...
  6. S

    Joulukuiset 2020

    Moi kaikille! Minäkin voisin liittyä mukaan keskusteluun, jotta jossain saisi vertaustukea, kun ei vielä näin alkuvaiheessa uskalla tästä ilouutisesta kertoa kuin miehelle. Sain plussan siis nyt viikonloppuna. Toista lasta on toivottu jo pidempään, haasteena ollut minun PCOS ja epäsäännölliset...

Yhteistyössä