Hakutulokset

  1. N

    Helmikuiset 2021

    Mulla myös ihan jäätävä turvotus. Ollaan lähdössä juhannukseksi kyläilemään, toivottavasti palloksi turvonnut maha ei aiheuta vielä mitään kysymyksiä. En ihan vielä haluais kertoa kenellekään. Päätin nyt kuitenkin mennä sinne ar-ultraan, sain ajan tulevan viikon lauantaille. Saa siellä...
  2. N

    Helmikuiset 2021

    @Kasikuus toivottavasti nuo sun oireet menee ohi itsestään ja kaikki menee niistä huolimatta hyvin! :) Mä soittelin aamulla jo neuvolaan kun mulla on säännöllinen lääkitys jonka annostusta pitää muuttaa heti raskauden alettua. Samalla varattiin sitten eka neuvolakäynti, jännittävää :love: Olen...
  3. N

    Helmikuiset 2021

    Mä kans uskaltaudun todennäköisesti vain salaiseen ryhmään :) Noista oireista puheenollen, odotan kauhulla koska se pahoinvointi taas alkaa. Mulla on ollut ihan karsea pahoinvointi kaikissa kolmessa raskaudessa. Jos tämä menee samalla kaavalla niin viimeistään ensi viikolla alkaa taas...
  4. N

    Helmikuiset 2021

    Mulla ne menkkamaiset jomotukset on kuuluneet kolmeen aikaisempaan raskauteen alussa ja kaikki on mennyt hyvin :) Tsemppiä ja tyyntä mieltä jännittävään tilanteeseen!
  5. N

    Helmikuiset 2021

    Moi kaikille! Mäkin voisin varovaisesti ilmottautua mukaan :) Muutaman haamun jälkeen pärähti tänä aamuna selkeä plussa raskaustestiin! Neljäs lapsi olisi siis meille tuloillaan jos kaikki menee hyvin. La on mun laskutoimitusten mukaan 13.2., tosin epäsäännöllisen kierron vuoksi voi olla että se...

Yhteistyössä