Hakutulokset

  1. H

    Tammikuiset 2021

    Me kanssa ollaan Perhe-Artessa ultrassa käyty. Kätilö tekee, maksaa 79 euroa. Jos tekis lääkäri menis lääkärinpalkkiot ym ja tulis pirun kalliiksi. Toimipisteet on Helsingissä ja Lahdessa.
  2. H

    Tammikuiset 2021

    Mulla ei ole ainuttakaan keskenmenoa. Mutta silti, oon uskotellut itselleni niinkuin joka paikassa lukee, että iän takia on korkeampi km-riski. Siksi pelkään koko ajan. Mutta oon saanut mielenrauhaa siitä, että kyllä, testasin tasan niin kauan kunnes sain "leffaviivat" testiin, tosi punaiset ja...
  3. H

    Tammikuiset 2021

    No niinpä! Ei ole tosiaan aikaisemmissa asuinpaikkakunnissa ollut.
  4. H

    Tammikuiset 2021

    Mä varasin viime viikolla varhaisultran viikolle 7+1 yksityiselle. Äsken soitin neuvolaan ensimmäisen ajan sekä lääkäriajan sain samalla, jolloin ultrataan ja se lääkärin ultra on viikon päästä siitä kun olis varhaisultra. Nyt mietin et jos perun kuitenkin sen varhaisultran kun toi lääkärin...
  5. H

    Tammikuiset 2021

    Mä haluan kanssa Facebook -ryhmään, mitä pitää tehdä? En halua että raskaus paljastuu vielä tässä vaiheessa ja paljon on tuttuja ympäri kaikkia ryhmiä joten onnistuuhan se salassa?
  6. H

    Tammikuiset 2021

    Mulla oli kans raskautumiskierrossa muutaman päivän myöhässä tullut ovis. Mä tiedän ihan tunnin tarkkaan koska mulla ovis tapahtuu, se aiheuttaa sellaisen räjähdyskivun alavatsalla joka on pahempi kuin menkkakrampit ikinä. Ensin sitä edeltää aina kolme päivää kestävä tärinäarkuus alavatsalla, ja...
  7. H

    Tammikuiset 2021

    Heippa! Täällä 5.1. laskettu, HeidiKoo, 4.lapsi (ollaan uusperhe, mulla on kolme lasta, miehellä 2 ja tää on meidän ensimmäinen yhteinen ja kummankin viimeinen :) ja synnytyssairaalasta en vielä tiedä, papereiden mukaan se olis Hämeenlinnan sairaala mutta jos pystyn, vaihdan sen Hyvinkään...

Yhteistyössä