Hakutulokset

  1. K

    Syyskuiset 2020

    Me haettiin rotarokote viikon myöhässä maanantaina, mitat oli pojalla 56cm ja vähän yli 4kg, painoa ja pituutta tulee kuitenkin tasaisesti. Nimi onkin muuten yllättävän hankala asia, meillä meni ikuisuus löytää molempien mielestä sopiva nimi...
  2. K

    Syyskuiset 2020

    Hei miten teillä menee? Meillä on kasvu tasaista ja poika iloinen ja tyytyväinen. Hirveä karstaongelma vaan, ei millään meinaa päänahasta irrota.
  3. K

    Syyskuiset 2020

    Jäänyt vähän vähälle palstan seuraaminen. Meillä laski paino alussa aika reilusti, vasta 1kk iässä oli syntymäpaino just ja just ohitettu. Käytiin sinivalohoidossakin kotiutuksen jälkeen yksi yö. Nyt on kuitenkin kaikki hyvin, poika hymyilee kovasti ja ei paljoa itke.
  4. K

    Syyskuiset 2020

    Suuren työn ja tuskan takana se oli, mutta viime yönä saatiin poika maailmaan. Kirjoittelen jossain vaiheessa enemmän, oma kunto on nyt aika heikko.
  5. K

    Syyskuiset 2020

    Täällä ollaan taas takaisin taysissa ja käynnistyksestä alkoivat jo puhua. En olisi uskonut että vielä näin aikaisin...
  6. K

    Syyskuiset 2020

    En tiedä. Mikään ei vaan pysynyt sisällä, kukaan ei oo osannut syytä tähän mennessä sanoa. Tänään pääsee onneksi kotiin taas.
  7. K

    Syyskuiset 2020

    Täällä jouduttiin taysiin yöksi. Olisi pitänyt jo eilen jäädä nesteytykseen, mutta halusin päästä kotona käymään. Perätilasta sentään oltiin käännytty oikeinpäin.
  8. K

    Syyskuiset 2020

    Mä en pystyisi autossa istumaan noin pitkää matkaa. Muutenkin olo on vaan yhtä tuskaa nyt. Maanantaina on taysissa aika taas, saa nähdä mitä siellä sanovat.
  9. K

    Syyskuiset 2020

    Tää on näköjään yksi perätilojen ketju. Toivotaan että olisi kääntynyt, pidän peukkuja.
  10. K

    Syyskuiset 2020

    Tänään oli neuvolalääkäri joka totesi että aiemmin pää alaspäin ollut kaveri on päättänyt kääntyä perätilaan... Ehtii kai se tästä vielä kääntyä oikeinkin, mutta alkoi hirvittämään että mitäs jos ei kuitenkaan. Painoarvio on että olis alle 4kg laskettuna aikana, mutta mutta...
  11. K

    Syyskuiset 2020

    Mullekin tuli päätös, eka maksettava summa tuntuu hurjan isolta. Sen jälkeen ei kuitenkaan paljoa eroa taida olla nykyiseen, työmarkkinatuella kun opiskelen.
  12. K

    Syyskuiset 2020

    Mä laitoin myös toiveeksi hotellin, muita toiveita ei ole. En tiedä meinaako käynnistää, mutta esikoinen syntyi viikolla 36, joten voi olla ettei nytkään mee ihan laskettuun aikaan asti.
  13. K

    Syyskuiset 2020

    Tänään oli sairaalassa kasvuseurantaa yms. kohonneiden paastoarvojen takia. Tuli sitten insuliinitkin mukaan. Kolmen viikon päästä uudestaan aika. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa tajuamaan että kohta meitä on yksi lisää täällä.
  14. K

    Syyskuiset 2020

    Kävin lääkärissä selkäkipujen takia ja yllättäen tuli sairauslomaa kuukausi. Ajattelin että muutama päivä olisi ollut hyvä, mutta että kuukausi... Hirvittää työnantajan puolesta kun nyt on kuitenkin vilkkain sesonkiaika.
  15. K

    Syyskuiset 2020

    Miten ootte nyt kestäneet helteitä? Itse tosiaan rakastan lämpöä niin ei tunnu tuskaiselta, mutta kaikki tuntuu sitä ihmettelevän...
  16. K

    Syyskuiset 2020

    Mulla oli neuvola kuukausi sitten, sitten toissapäivänä ja seuraava on kuukauden päästä.
  17. K

    Syyskuiset 2020

    Joo, saisi neuvolakäyntejä ehkä vähän useammin olla. Mä kyllä rakastan helteitä ja lämpöä, pitäisi nyt vaan sitten muistaa juoda entistä enemmän.
  18. K

    Syyskuiset 2020

    Neuvolassa käyty eilen. Kehottivat käyttämään tukivyötä ja ottamaan vähän rauhallisemmin. Toi iskias on varmaan kamala vaiva, onneksi oon vielä siltä säästynyt.
  19. K

    Syyskuiset 2020

    Täällä aika tasaista myös. Ensi viikolla neuvola taas. Verensokerit heitelleet nyt muutamana päivänä, ei kiva. Ja ylävatsa meinaa kipeytyä kun tekee seisomatöitä...
  20. K

    Syyskuiset 2020

    Me ei otettu pakkausta vaan avustus, sukulaisilta kuitenkin varmaan saa vaatteita ja tarvikkeita enemmän kuin tarpeeksi taas. Verensokerit tuntuu pysyvän aisoissa ihmeen hyvin, muutaman viikon päästä pitää alkaa taas ahkerammin mittaamaan. Äkkiä se aika tuntuu menevän...

Yhteistyössä