Hakutulokset

  1. F

    Haaveena vauva 2020

    Mulla ei oo ikinä ollut mitään ovulaatioon liittyviä oireita esim limaa ym. ei erity laisinkaan. Halut ei nouse vaikka ovulaatipäivän pitäisi kalenterin mukaan olla.. Ollaan oltu 5/19 saakka ilman ehkäsyä ja mitään ei ole tapahtunut(n) Yksityisen kautta pääsin ultraan ja proge arvo mitattiin...
  2. F

    Haaveena vauva 2020

    Moikka! Aattelin tulla kirjottaa tänne nyt kun oon saanut asioita selville:) Elikkäs, viimekuussa sain haamuplussan tosi varhaisilla kiertopäivillä ja menkat alkoi kuitenkin normaalisti. Tätä ollut useamman kierron ajan. Kävin yksityisellä gynellä ultrassa ja hänen mielestään munasarjoissa ei...
  3. F

    Haaveena vauva 2020

    Aivan:unsure: kävitkö julkisella vai yksityisellä? Mä kävin yksityisellä niin ehkä sen vuoksi toiminta vähän nopeempaa kun vakkari gyne ja tietoinen että ehkäsy jätetty pois 5/2019. Oon itseasiassa ihan varma että hormonitoiminnassa on jotain häikkää enkä yhtään ihmettele.
  4. F

    Haaveena vauva 2020

    Moikka taas! Mulla nyt meneillään kp 28/30. Sain Rtestiin haamun kp 23 ja siitä parin päivän päästä puhdas nega. Eli ei kannattais liian ajoissa testailla.. Gynellä kävin eilen ultraamassa munasarjat ja niistä pystyttiin päättelemään että tässä kierrossa ei ole luotettavasti ovulaatio...

Yhteistyössä