Hakutulokset

  1. A

    Laskettuaika 2022

    Sama täällä! Olisipa ihanaa jos tällä pienellä olis ihan oma leikkikaveri, ihan hullua tällä mun historialla edes haaveilla moisesta mut silti..:ROFLMAO::love: Voispa vaa skippaa yritysajan, odotusajan oireet (masusta kyllä nautin :D) ja synnytyksen( vaikka se nyt viimeksi olikin paras osuus)...
  2. A

    Laskettuaika 2022

    Piti muuten jo aiemmin laittaa et mun arvaus osui oikeaan nimimerkistä :D Voi vitsit mulla on jo ikävä noita pieniä potkuja masussa 🥺❣
  3. A

    Laskettuaika 2022

    Täällä ollaan väsyneitä mutta onnellisia :love: Vauva jo pari kuukautinen, iloinen, ihana mutta tarvittaessa ääntä ja temperamenttia löytyy:LOL: Onhan tähän uuteen arkeen ollut totuttelemista varsinkin kun iskä lähti töihin. Meillä päivät menee kyllä nyt jo ihan kivasti vaikka ite en saakaan...
  4. A

    Laskettuaika 2022

    VAuvaa ootellaan syntyväksi jo kovasti. Joka päivä supistelee. Välillä itkupäiviä kun on jokapaikka jo kipeenä eikä mitään oikeen pysty tekemään. Myös henkisesti alkaa olla ihan loppu tähän raskauteen ,tahtoisi vaan jo pienen syliin🙏 Hirmuisesti voimia @Mansikka_maanantai todella surullinen ja...
  5. A

    Laskettuaika 2022

    Oi onnea plussasta :love: Aavistus on täälläkin kuka mahdat olla, katsotaan osuuko oikeaan:X3:
  6. A

    Laskettuaika 2022

    Miten menee teillä pienokaisten kanssa @Piipaa93 ja @Töppönen_ ? ❤
  7. A

    Haaveena vauva 2022

    PItkästä aikaa täällä kurkkimassa kun niin kauan tuli täällä haaveiltua. Mulla on ollu kaks kaavintaa, kohtutulehdus, myoomaa ja kystia. Keskenmenojakin useita eikä toiveita juurikaan annettu jatkoon onnistuneesta raskaudesta. Yksityinen myös totesi limiksen olevan surkea eikä kunnollista...
  8. A

    Laskettuaika 2022

    Kiitos kysymästä 🥰 Satunnaisia oksenteluja ja pahaa olo on vieläkin mut ei onneksi niin rajuna kuin aiemmin(y) Siitä kyl sit alkoi muut vaivat liitoskivut, selkäsäryt, huonot yöunet sekä närästys:ROFLMAO: Kävelylenkeillä supistelee ja muutenkin kävely alkaa olla aika epämiellyttävää...
  9. A

    Laskettuaika 2022

    Voi pientä 🙏 😭❤ Paljon onnea ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin teillä siellä❤❤
  10. A

    Laskettuaika 2022

    Miten menee @Piipaa93 ?
  11. A

    Laskettuaika 2022

    Onnea @Puhalluskukka ja onnea tyttö lupauksesta @KirJoh89 :love: ❤
  12. A

    Laskettuaika 2022

    Ihanaa ja sylintäydeltä onnea @minttuni 🙏 :love: 🥰 Minäkin ootan synnytys kertomusta, niitä on kiva lukea:X3::love:
  13. A

    Laskettuaika 2022

    Miksi mulla on nyt senmonen kutina että @minttuni olisi synnärillä? :unsure: :love:
  14. A

    Laskettuaika 2022

    Meet päivän kerrallaan eteenpäin 🙏 Onko jotain suytä löytynyt tälle? Ootko itse keskonen tms.? :unsure: Onneksi selviytymis mahdollisuudet kuiteniin tosi hyvät jos päättääkin aiemmin tulla, toki toivotaan että viihtyy vielä pitkään masun turvassa ❤
  15. A

    Laskettuaika 2022

    Hurjaa @Piipaa93 :eek: Toivotaan että pieni viihtyy vielä viikkoja masussa 🙏🙏 Tsemppiä ihan hirveesti❤
  16. A

    Laskettuaika 2022

    Paremmalla onnella nyt @Keksi82 🙏 :love: Ihana uutinen❤
  17. A

    Laskettuaika 2022

    Ihanaa onnea tytöstä @Töppönen_ :love: Toivottavasti pääset pian kotiin❣
  18. A

    Laskettuaika 2022

    @Töppönen_ voi kurjuus 😭 Hirveesti tsemppiä täältä sektioon ja muutenkin,sekä pikaista paranemista perheelle 🙏❤
  19. A

    Laskettuaika 2022

    Täytyypi itsekin kirjoitella tänne kuulumisia pitkästä aikaa! Sokerirasitus kokeesta tuli onneksi puhtaat paperit. Melkein jo varasin ultra aikaa kun yks ilta iski hirvee paniikki ja huoli vauvasta, en tiiä miks mut onneks seuraavana päivänä se menikin ohi. Jotenkin olisi kyl kiva nähä vauva...
  20. A

    Laskettuaika 2022

    Paljon onnea @Skyela :love: :love:

Yhteistyössä