Hakutulokset

  1. T

    Syyskuiset 2020

    Tänään nt-ultra jossa kaikki hyvin. Pikkunen oli vaan super hankalassa asennossa kokoajan niin oli kätilön hankala mittailla... Niskaturvotus oli 1mm. Myös viikkoja tuli enemmän, eli nyt 13+3 ja la siirty 30.8 (apua) jään kyllä tänne kun veikkaan että ei tuolloin tule ulos
  2. T

    Syyskuiset 2020

    Ihana lukea näistä onnistuneista nt-ultrista... Meillä ensi viikolla ja jännittää niiiin paljon. Eilen sanoin puolisollekkin :"jos mä pidän sen ultran ajan silmiä kiinni niin kerro sie sit tulokset, etten itkis kokoajan." Tänään rv 11+6. Semmosia jänniä vihlasuja on kyl aivastaessa/nauraessa jos...
  3. T

    Syyskuiset 2020

    Mulla oli 15.4 ug/L ja S-PAPPA 1044.0 mU/L. Tää on tosi hankalia, itekki luullu et ton hcg pitäis olla tosi korkea,mut joo. Selviää sitten parin vko päästä ku on nt-ultra. Muoks vielä; mitkään muut seulan tulokset siis eivät näy. Vaan nuo ja peruslabrat
  4. T

    Syyskuiset 2020

    Kävin eilen sikiöseulonta labroissa, ja eihän tulokset näy ku ei ole ultraakaan, mutta yhden labran eli S -hCGBV/D tulos mietityttää... Eiks tää oo raskaushormoni? Ja paljonkohan tän pitäis olla,oma tulokseni vaikutti hirmu matalalta... AHISTAA
  5. T

    Syyskuiset 2020

    Tänään 10+1 ❤️ Mulla on ollu jo maltillista painonnousua () edelleen jäätäviä mielialan vaihteluita ja ärsyynnyn ihan pikku jutuista, tuntuu et on aivan räjähdysaltis... Huomenna pitäis soitella nt-ultra-aikaa, ku ei oikein toimi ohjattu ajanvaraus mistä terkkari ohjasi varata ajan. Joka päivä...
  6. T

    Syyskuiset 2020

    Täällä jännittävin mielin odotan ekaa neuvolaa joka on 4.2 tähän asti on menny ihan kivasti, ei sen suurempia oireita,mikä samalla hieman ahdistaa että onhan kaikki hyvin.... Varhaisultrassa en ole käynyt, mutta nyt mietin sitä todella joka päivä että pitäisi varmaan oman mielenrauhan vuoksi...
  7. T

    Syyskuiset 2020

    Mulla uutena oireena on menny kaikki päälaelleen eli unettomuus! Vasta viikko pari sitten oli jatkuva väsymys etova olo ja närästys se vaan pahenee, samoin vilunväreet... Kumpa menis nopee ohi tää "unettomuus" - vaihe,ny RV 6+5
  8. T

    Syyskuiset 2020

    Jatkuvasti väsyttää, pissattaa ja närästää Tuleva synnytyssairaala HUS ja la olis 5.9
  9. T

    Syyskuiset 2020

    Minäkin varovasti astun mukaan.Jouluaattona tein 2 positiivista testiä, eli laskelmien mukaan la olisi syyskuun alussa❤️ hartaasti toivottu esikoinen hän on jos kaikki menee hyvin

Yhteistyössä