Hakutulokset

  1. E

    ~Elokuiset 2020~

    Ultrassa käyty. Siellä pieni huitoi vimmatusti <3 Nyt on kyllä niin helpottunut ja onnellinen olo. Oltiin siellä melkein tunti, kun ei meinannu niskamittoja saada kun oli alkuun niin paikoillaan. Harjoittelija oli ultraamassa ja se ei ihan kaikkee sit löytänyt, mutta kokeneempi hoitaja löysi...
  2. E

    ~Elokuiset 2020~

    Mullakin on tiistaina ensimmäinen ultra. Jännittää ihan hirveästi, että onko kaikki sit ok. Jotenkin vieläkin vaan pelkään että ei siellä oliskaan ketään tms... Tehdäänkö tuo eka ultra vatsan päältä vai sisäkautta? Onko siellä muita tutkimuksia kuin se ultraus? Mulla on nyt muutaman päivän...
  3. E

    ~Elokuiset 2020~

    Joo vaikea jotenkin itse paikallistaa kipuja tuleeko suolistosta vai mistä, kun tuntuu että koko ajan jotain vatsaoireiluja. Tänään onneks ollut jo parempana, eli ehkä se oli joku hetkellinen häiriö.
  4. E

    ~Elokuiset 2020~

    Onko muilla ollut vatsan kovia kramppailuja? Mulla oli ennen joulua ja viime yönä taas alkoi. Hirveä kiristävä tunne ja välillä tuntuu ihan kun henki salpaantuisi. Kävin äsken työterveyslääkärillä ja määräsi maitohappobakteeri kuuria jos tulee tälläisiä oireita. Sanoi että ei pitäisi olla huolta...
  5. E

    ~Elokuiset 2020~

    Te joilla on jo kokemusta äitiyslomista, niin mitä tuo tarkoittaa että itse voi valita äitiysvapaan aloitusajan? Pohdiskelen tässä miten toivoo kesäksi lomia, että ehtisi sitten pitää ennen äitiysvapaiden alkua. Meillä joudutaan jännittämään vielä 2vkoa ensimmäiseen ultraan. En uskalla...
  6. E

    ~Elokuiset 2020~

    Meillä sama La! Itsekkin täällä jännittelen ekaa neuvolakäynti (ja kaikkia muitakin) ylipainon takia. Se on jotenkin aina ollu itselle vaikee paikka, enkä oo yhtään sinut sen kanssa et joku punnitsee ja keskustelee mun painosta..
  7. E

    ~Elokuiset 2020~

    Täälläkin panikoin oireiden kanssa. Maha kipuja epäilen koko ajan, että nää on jotain huonoa merkkiä vaan. Alun vessassa ravaaminen on nyt jäänyt ja rinnat ei oo enää niin kipeet. Nyt oon huomannu että töissä kun joudun seisomaan ja kävelemään koko päivän, vatsa on jotenkin "kireen" oloinen. Tai...
  8. E

    ~Elokuiset 2020~

    6+2 tänään. Soittelen varmaan perjantai aamusta neuvola hoitajalle ja kysyn tehdäänkö asialle mitään. Onko muuten niin, että ekalla neuvolakäynnillä silloin n. Vko9 ei tehdä mitään tarkistuksia, eli käytännössä siinäkään ei saa tietää onko kaikki ok? Vai oonko vaan ymmärtäny väärin.. Kysyin...
  9. E

    ~Elokuiset 2020~

    Täällä oli ennen joulua aika raskas työputki, ja iltaisin kotona tuntui vatsan kipuilua. Outoa tunnetta, ihan kun ois koristellun tms vatsaa. Kaksi päivää se kesti ja tänä aamuna heräsin ilman mitään kipua. Siitä tuli jotenkin fiilis, että olisi taas mennyt kesken, kun jotenkin tunne että...
  10. E

    ~Elokuiset 2020~

    Täälläkin uusi odottaja! Tänään rv 5+3 ja la on 17.8.20. Itselle kolmas raskaus, joista kaksi aiempaa menneet kesken alkumetreillä. Nyt on siis taas pelko, että jatkuuko tämä vai ei. Pahoinvointia en oo vielä kokenut. Rinnat tosi arat ja vatsa kipuilee ajoittain. Neuvolaan sain ekan käynnin...

Yhteistyössä