Hakutulokset

  1. J

    ~Elokuiset 2020~

    Heräsin yöllä koviin mahakipuihin ja jatkunut nyt aamupäivän. Aamulla ei pystynyt heti edes suorassa seisomaan, tuntui että joku kiristää tua munasarjojen kohilla. Yskiminen ja aivastaminen sattuu. Tuntuu että joku repee tai menee kramppiin jos esim ponnistaa. Pissaaminen lisää kipua mahaan...
  2. J

    ~Elokuiset 2020~

    Juu rasva tunkee eteen :D ärsyttävä epämääräisen näköinen maha. Tulis nyt kunnolla esiin nii ei tarvis arvuutella onko rasvaa vai ihan oikea vauva maha :D vihlonnat jatkuu tänään. Varsinkin huomaa jos on vähän tiukat housut.
  3. J

    ~Elokuiset 2020~

    Pitkästä aikaa kans kirjoittelen tänne! Tosiaan ultrassa käyty jokin aika sitten ja kaikki oli ok. :) nyt alkoi rv 14. Miten teidän mahat kasvaneet? Harmittaa kun ei vielä tunnu yhtään kasvaneen, mutta eiköhän se sieltä kohta tule! Muutaman päivän ollut vihlasuja ja muita kipuja. Ohimeneviä...
  4. J

    ~Elokuiset 2020~

    Onko teille paino noussut miten? Mulla ei oo yhtään(n) nyt 10+2. Ei kai tässä pidä vielä huolestua? :D
  5. J

    ~Elokuiset 2020~

    Päikyt tekis hyvää, mutta sitten pyörin sängyssä viä puolen yön jälkeen jos nukun päivällä :/
  6. J

    ~Elokuiset 2020~

    @iiipa oon pahoillani, voimia sulle ja miehellesi paljon!! :unsure: Mulla on alkanut kiusata tosissaan unettomuus.. Heräilen koko ajan yöllä kääntämään kylkeä. Onneksi nukahdan suht nopee uudestaan, mutta klo 5 herään joka yö ja sit valvon niin kauan kun kello soi ennen 7 tai ehkä saatan vähän...
  7. J

    ~Elokuiset 2020~

    Tää on ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta mulla on valkovuoto vähän ollut kutisevaa pari päivää, ja tänään tuntuu pientä kirvelyä virtsarakossa. Pitäs varmaan mennä testeihin ettei oo mitään tulehdusta, mutta soitanko neuvolaan vai meenkö ihan lääkäriin? (n)
  8. J

    ~Elokuiset 2020~

    Kuulostaa kamalalta tuo teidän huonovointisuus :sick: täällä menee ihan ok. Viime viikolla en oksentanut, mutta maanantai aamuna tuli oksu. Vklp aina hyvä olo. Veikkaan että liittyy jotenkin väsymykseenkin tuo oksentelu kun pitää aikasin herätä. Ultraa odottelen, menispä aika nopee! Tänään 8+6...
  9. J

    ~Elokuiset 2020~

    Maanantaina oli ultra! Toivotaan näin että on normaalia ja uskon kyllä että on:) täälä kans tajuton väsymys koko ajan.. Neuvola kohta edessä. Toivottavasti on kiva neuvolatäti ;)
  10. J

    ~Elokuiset 2020~

    Nyt meneillään rv 8 ja eilen ja tänään inhottavat mahakivut palanneet :( menkkamaista jomotusta. Ei tiä miten päin olisi.. Johtuukohan kohdun kasvusta (n) lämmintä vesipulloa pitänyt ja vähän helpottanut.
  11. J

    ~Elokuiset 2020~

    Onko muilla turvotusta? Onkohan ihan normaalia kun iltasin ja päivisin maha on aivan sen näköinen kun olisi raskaana 7 kuulla, ja aivan pinkeä. Aamusin myös turvottaa mutta ei ihan noin pahasti. Näytin äsken miehelle ja hän oli järkyttynyt että onko varmasti normaalia :LOL:
  12. J

    ~Elokuiset 2020~

    Ultrassa käyty, sielä hakkasi pieni sydän:) viime viikosta asti myös päässyt oksentamisen makuun. Aamusin lentää laatta. Ja mulla myös tuota, että herään 5 aikaan virkeenä ja sit pyörin sängyssä :(
  13. J

    ~Elokuiset 2020~

    Nyt mulle yhtäkkiä tuli iha hirvee huoli että missä on oireet. Tietysti kävin lukeen keskustelupalstoja ja nyt oon varma että ei sielä ees ketään ole ei sais lukee mutta.... Huolestuttaa vaan kun alussa oli oireita mutta nyt ei oo enää aikoihin ollu :( 2vk viä ultraan.. Perkele
  14. J

    ~Elokuiset 2020~

    :D voin kyllä pahoinvoinnin jättää väliin mutta tulis nyt ees jotain merkkejä. Alkuun oli mutta ei enää. Ihan vaikee uskoo että on raskaana kun normaali olo.
  15. J

    ~Elokuiset 2020~

    Mulla ei oo kyllä ollu huono olo ku muutamana aamuna pari vk sitten, oon ehkä onnekas mut tavallaan toivon että olis ees vähän niin tuntuis ees siltä että olis raskaana :D muutkin oireet aikalailla helpottanut..
  16. J

    ~Elokuiset 2020~

    Onnea plussasta! :)
  17. J

    ~Elokuiset 2020~

    Okei, varmaan normaalia kun tuntuu useemmalla olevan. 2vk vielä niin pääsen varhaisultraan, sielä sitten selviää jos jotain olisi. Pää vaan halkee ku aika menee nii hitaasti :(
  18. J

    ~Elokuiset 2020~

    Soitin, sanoi että kuulostaa normaalilta, mutta pitää seurailla. Jos kauan jatkuu vielä niin sitten lääkäriin.
  19. J

    ~Elokuiset 2020~

    Oon varmaan turhaan vähän resseissä, mutta alusta asti vuotanut niukasti rusehtavaa vuotoa. Ei paljoa, mutta olen käyttänyt pikkuhousunsuojaa. Välillä helpotti hetkeks mutta nyt taas jatkuu (n) Onko teillä tämmöistä? Ajattelin soittaa neuvolaan ja kysyä asiasta, vai onko ylireagointia :D
  20. J

    ~Elokuiset 2020~

    Kiitos tuesta! Eipä sitä juomista pidä jäädä miettimään kun ei sille tosiaan mitään enää voi!

Yhteistyössä