Hakutulokset

  1. L

    Miten neuvolassa neuvottu?

    Moikka odottajat! Mitä teille on puhuttu sikainfluenssasta neuvolassa? Mitä ohjeita ja neuvoja annettu?
  2. L

    JOULULAULUJA

    Nyt kehiin ihanat joululaulut! Saapi laittaa joulurunoja ja -loruja kuin myös satuja jos niitä mieleen tulee. :xmas: Jouluarvoitus Mikä kilahti? Mikä vilahti? Kuka hiirenä hipsutti? Kuka supisi? Kuka jupisi? Kuka siilinä sipsutti? Minä, pikkuinen joulutonttu! - Leena Laulajainen
  3. L

    Vaunut puhtaaksi!

    Elikkäs, ois aika saada tahmat pois istuinpehmusteita ja suojuksista. Ohjeessahan sanotaan käsinpesu, mutta ootteko heittäneet pehmusteita koneeseen esim. hienopesuohjelmalla ja onko pysyny ihan hyvässä kuosissa sen jälkeenkin? Kommentteja ja kokemuksia kaivaten! :flower:
  4. L

    Vaunujen pesu

    No niin, mulla on Emmaljungan cerox vaunut ja ne tarvii pesua. Ohjeessa sanotaan, että käsin ois suositeltava pestä, mutta: Ootteko pesseet koneessa esim. hienopesulla ja onko ollut ihan ok?
  5. L

    7kk oksentaa

    Meillä iski yöllä masutauti ja vauva oksensi kahdesti silloin ja nyt aamulla puuron jälkeen. Vielä on ainakin ihan virkeenä ja iloisena, mutta nyt vinkkejä kehiin, että miten tästä selvittäis.
  6. L

    Gracon cosmic comfort

    Heips! Löytyyköhän netistä ton turvaistuimen käyttöohjetta? En ostanu istuinta Suomesta, niin käyttöohjekin on ihan "siansaksaa"... Yritin etsiä, mut mun taidoilla ei löydy suomenkielistä. Jos jollain on aikaa ja taitoa, niin viitsiskö laittaa linkin? Kiitos vaan! :flower:
  7. L

    Gracon cosmic comfort

    Heips! Löytyyköhän netistä ton turvaistuimen käyttöohjetta? En ostanu istuinta Suomesta, niin käyttöohjekin on ihan "siansaksaa"... Yritin etsiä, mut mun taidoilla ei löydy suomenkielistä. Jos jollain on aikaa ja taitoa, niin viitsiskö laittaa linkin? Kiitos vaan! :flower:
  8. L

    Valokuvien liittäminen

    Moi! Mulla on ongelmana se, et en saa valokuvia liitettyä profiiliin enkä myöskään esim. kerhojen sivuille. Se alkaa kyllä lataamaan sitä kuvaa, mut vähän ajan päästä avautuu valkoinen tyhjä sivu ja alalaidassa lukee valmis.. kutenkaan kuvaa ei mihinkään ilmesty. Onko muilla kokemuksia tai...
  9. L

    Turvotuksen häviäminen synnytyksen jälkeen..

    Moikka moi! Kärsin itse aika kovasta, siis tosi kovasta, turvotuksesta nyt raskauden lopulla ja olisinkin halunnut tietää kokemuksianne siitä, kuinka nopeasti turvotus synnytyksen jälkeen laskee? Elikkäs, jos kärsit turvotuksesta synnytyksen aikana, niin vastauksesi olisi oikein mukava...
  10. L

    Apua turvotukseen!

    Elikkäs, oon raskausviikolla 35+ ja turvotusta on tosi paljon, varsinkin jaloissa ja sormissa. Aamuisin puuduttaa käsiä aika usein. Oon yrittänyt juoda nesteitä, eli vettä, ja mansikoita ja ananasta nautiskellut, kun niiden on kerrottu nesteitä poistavan. Oon kuullu myös joidenkin käyneen...
  11. L

    kauanko odotit, ennenkuin aloit huolestua

    Minkä ikäisinä olette alkaneet huolestua kun lasta ei kuulu? Entä minkä ikäisiä olette nyt? Itse olen 31. Pillerit jätin pois 27-vuotiaana, mutta silloin käytimme puolivälin aikaan (satunnaisesti) kondomia. 29 vuotiaana aloin ihmetellä, ettei "mitään" ollut tapahtunut, vaikka olisi ollut hyvät...
  12. L

    Joonas -nimestä

    Osaakos joku kertoa, että mistä nimi Joonas tulee ja mitä se tarkoittaa? Kiitoksia kovasti, jos joku tietää! :flower:
  13. L

    Sammas 3v

    Onks kellään muita idiksiä, jolla voitas kokeilla sammaksen poistoa 3v tytön suusta tai kielestä. Me on puolukkaa yritetty, mut aina sitä vaan on. Se on ollut tosi kauan tytön kielessä
  14. L

    tuorepastan seuraksi?

    olisiko hyviä ohjeitä tuorepastan kanssa? ja mielellään että maistuisi lapsillekin... tai jos ei niin ainakin aikuisille.
  15. L

    Eityislapsi ja silmälasit,mitenkä menee maksu?

    Eli jos lapsemme saa silmälasit niin olemmeko itse maksumiehenä vai lasketaanko ne apuvälineisiin?Tietäisikö joku kertoa?
  16. L

    miehetkö seksimaatteja

    Mietin kun selailin yhtä parisuhdepalstaa. Siellä vaimot kilvan kehuvat miehiään. Jopa 3-5 kertaa päivässä oli heistä normaalia. Tahi päivittäinen akti. Oikeen rupesin pohtimaan, et korvaako laatu määrän ja mikä on keskiarvio. Meillä mennään vähän molempien tahdissa. Miehen ja minun. Ja se...
  17. L

    miten tulkitsen inhon?

    Hei vaan! Otin tuossa jokunen tunti sit yhteen mieheni kanssa. Loppujen lopuksi sit itkun seasta tuhersin hänelle et haluan erota... Tän jälkeen sit mieheni vuorostaan, ilmeisesti erohaluni vastapainoksi, laukoi että on inhonnut minua jo jonkun aikaa. Hän sanoi inhoavansa sitä mikä olen, mitä...
  18. L

    pms oireet ja mielialalääkkeet??

    Onko kellään kokemuksia pms oireisiin määrätyistä mielialalääkkeistä, minulle määrättiin xanor merkkistä lääkettä "lieventämään" yleistä ahdistusta ja ärsyyntymistä ennen kuukautisia, ja haluan kuulla kokemuksia muilta, antakaa kohtalotoverit mulle palautetta, kiitos!
  19. L

    Lenkeily kaveri hakuses Iisalmesta

    Olisi kiva jos joku alle 35 vuotias lenkkeily kaveriksi Iisalmesta. Oon 22 vuotias nainen!!
  20. L

    Mitäs tekisitte minun housuissa?

    Äijä kulki koko minun raskauden ajan baarissa (siis tietyssä kantapaikassa asutaan sen verran pienellä paikkakunnalla ettei täällä ole ku kaks menomestaa) loppuajan sen piti lähteä joka viikonloppu tiettyyn aikaan, oli muutaman kerran yötäki kaverinsa luona "sammunu", lapsi synty ja sama meno...

Yhteistyössä