Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuiset 2020 <3

    Joo vähän sama täällä. Jonkin verran pistää ummettamaan joka taas voi toki lisätä tuota kipua. Virtsarakon täyttyminen painaa myös mutta käyn jo nyt hyvin useasti vessassa. Miten ihmeessä pystyn pidättelemään 3-4h pissaa ennen pissanäytteenottoa (n)
  2. N

    Kesäkuiset 2020 <3

    Saatoin varata huomiselle ultraan ihan vaan mun mielenterveyden vuoksi täytyy harkita tota doppleria myös todella inhottavat kivut enkä viitsisi hirveästi syödä särkylääkkeitä
  3. N

    Kesäkuiset 2020 <3

    Onko teillä ollut alavatsakipuja? Itsellä jo kolmatta päivää aaltoilevat välillä suht kovatkin kivut(ei kumminkaan vuotoa). Kipuilee eniten häpylyyn yläpuolelle ja häntäluun kohdille. Vatsa on turvonnut ja välillä kipu hankaloittaa istumista töissä. Google lääkärin mukaan ihan normaalia kohdun...
  4. N

    Kesäkuiset 2020 <3

    Terve taas pitkästä aikaa olen kovasti taustalla mukana vaikka itse aika vähän olen kirjoitellut. Kävin tänään pitkän odotuksen jälkeen varhaisultrassa (7+0) ja kaikki on hyvin :)tyyppi on hieman pidempi kuin normaalisti tähän aikaan ja keskenmenon riski on pienentynyt aika paljon. Lääkärin...
  5. N

    Kesäkuiset 2020 <3

    Itse kirjoittelen Vantaalta. Mulla on ollut pelottavan vähän oireita. Tissit on kipeänä ja välillä mahassa vihlaisee mutta muuten ei mitään. Vielä pitäisi viikko jaksaa odottaa varhaisultraan. Miten aika meneekin niin hitaasti :( Toivottavasti mahassa joku asustelee vaikka oireet on aika pienet...
  6. N

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä huutelee tällä viikolla plussannut. Meneillään 5+1 ja La on 23.6. Tietämillä. Kamalasti jännittää, että pysyykö kaveri mukana. Varasin varhaisultran ja voisin ultran jälkeen liittyä fb - ryhmään, jos kaikki näyttää olevan kunnossa.

Yhteistyössä