Hakutulokset

  1. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Effis Halusin tosiaan tarkentaa siksi, ettei kukaan muu panikoidu jos saa pissatulehduksen. Gynen kanssa kun juttelin niin hän sanoi, ettei voida tietää oliko kyseessä myös kohtutulehdus. Siitä nimittäin lukee, että se voi pahimmillaan johtaa verenmyrkytykseen. Pissatulehduksia minulla on...
  2. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Sen mä tulin teille vielä sanomaan, ettei tässä ollutkaan taustalla pelkkä piilevä virtsatieinfektio ja munuaistulehdus vaan mulla oli myös verenmyrkytys. Olen yhä suonensisäisessä ab-hoidossa osastolla ja huomenna näyttäis hyvältä päästä kotiin, kun vointi on kohentunut ja crp alkanut laskea...
  3. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mä jo luulin lähteväni kotiin, mutta lääkärin mukaan tulehdus on noussut munuaisiin eli sairaalahoitoon on jäätävä kuulemma vähintään yön yli. Phuuuuuh. Kaikkea voi pissatulehdus teettää eli kannattaa käydä tarkistuttamassa jos on oireita, mä huomasin kunnon oireet vasta nyt ja se meni sitten...
  4. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Vauva molskahti juuri vaippaan ja pönttöön eli poistun ketjusta. Vointi koheni heittämällä. Mulla on kuitenkin jo kolme ihanaa lasta, eikä tätä ollut suunniteltu niin Luoja hoiti asian lopulta näin. Ihanaa odotusta kaikille teille ja hyvää joulua :)
  5. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Eipä se niin hyvin mennytkään. Kivut paheni yöllä ja olivat jatkuvia, aamulla alkoi verinen vuoto, kirkasta, tummaa ja hyytymääkin (sorkin jo pönttöä oliko se baby, mutta ei ollut), samalla supistukset. Vointi oli niin heikko, että nipin napin pysyin edes kontillani. En kyennyt liikkumaan...
  6. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mulla on elämäni aikana ollut varmaan ainakin 30 pissatulehdusta. Kaikkea uutta sitä taas oppii, miten oireet voi yllättää. Kipu alavatsassa on ollut niin hirveää, että tän jälkeen synnytys ei paljoa kirpaise :D Tai ehkä mä nyt neljännellä kertaa yllätyn ja koen sen h-lvetillisen...
  7. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Nuori gyneksi erikoistuva lääkäri ei löytänyt sykkeitä, olin tuntevani pari potkua niitä etsiessä.. mutta mentiin vielä hänen työaikansa ja koko terveysaseman kiinni ollessa toiselle puolelle taloa ultraan ja siellä löytyikin liikkuvainen reipas pikkukaveri :love: Pissatulehdus löytyi! Kuumetta...
  8. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Sain uudella yrityksellä ensin synnärin ja sitten päivystyksen kiinni. Onneksi on vielä omalla paikkakunnalla niin matkaan sinne. Mun on vaan pakko ensin odottaa yksi lapsi kyytiin ensin. Olo on niin järkyttävän huono ja kuumeinen, palelee sairaalloisesti, että haluun tarkistuttaa ettei olis...
  9. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Yritin mutt eipä tässä tauda muuta olla tehtävissä kuin vuotaa ja käydä sitten tarkistuksessa. Rintojen muhkeuskin on lörpsähtänyt, joten olisin hyvin yllättynyt jos raskaus olisi enää ok.
  10. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ihan hyvä, että päätin pysyä vielä kaapissa. Mulla olisi alkamassa 16. rv ja tänään on aamusta asti sattunut ihan hulluna mahaan. Äsken huomasin verestävää limaa vessassa. Mun kaikki kolme synnytystä on alkanut sillä. Ei tarvii hirveesti vauvahuuruilla enää. En ole tänään tuntenut potkujakaan...
  11. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Meinasin tulla raskauden kanssa julki joulun aikaan, mutta enpä tiedä. Etukäteen jo ärsyttää ihmisten reaktiot. ”Voi voi kun oot yksin!” Joo. Mua ei sinkkuus ja yksin olo vaivaa millään tavalla, nyt vaan kun vauva potkiskelee olisi kiva kun voisi sille isälle hymyillä että hei, se potkii! Mutta...
  12. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Effis Ei mullakaan potkuja tunnu aamusta iltaan mutta välillä selkeät pikku treenit siellä on menossa. Välillä testailenkin käden laittamista alamasulle ja siihen beibi usein reagoi :love: Joskus hän tykkää potkutella kun ajan autoa ja laulan :D ”Ole hiljaa please” :ROFLMAO: On tää kyllä...
  13. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Unohtui mainita, että mulla rakenneultra on 5.2 :love:
  14. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Elsaalviina Mua myös oksetti vasta myöhäisemmillä viikoilla ja pelotti, miten olo etenee. Mutta niin se vaan nyt yhtäkkiä helpotti! Minä itkeä pillitinkin monta kertaa viikossa välillä ihan hulluna, toki lapsen isän takiakin mutta en mä normaalisti niin itkupillimäisesti reagoi :D Alkaa tulla...
  15. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Löysinkin mielenkiintoisen hcg-taulukon https://www.vau.fi/raskaus/hcg-hormonin-pitoisuudet-raskauden-aikana/ kun aloin pohtia miksi oma olo on ollut yhä niin huono. Tämä osuu hyvin kohdilleen ja nyt ihan viimeiset pari päivää on alkanut voida paaaaljon paremmin! Rv14 tuli juuri täyteen. Hyvä...
  16. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Olipa ilon päivä, kun piti hakea yhdelle lapselle yksi juttu kauppakeskuksesta ja olin jo aiemmin huomannut toisaalla Changen ihania punaisia rintsikoita.. tänään osui myös silmiin liikkeessä niistä lappu -40% :D Joten hain kahdet. Ihanaa kun mahtuu nyt päälle taas liivit! Alkoi löysä toppikin...
  17. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tälleen ”vasta” neljättä odottaessa huomaa joutuvansa pohtimaan, että joko tää tyyppi välillä potkii!? :love: Minä jos kuka tietää mahavaivaisena suolen mahdolliset kurinat, mutta eiköhän tää lähiviikkoina varmistu onko sitä vai jotain muuta. Kovinkaan paljoa en ole tuntenut mutta juuri...
  18. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Onko muita pissaliisoja? Mä saan ravata jatkuvasti vessassa.. täytyy kyllä varmistaa, ettei johdu tulehduksesta kun mulla on niihin välillä taipumusta. Yölläkin saa jonkun 3-4 krt käydä. Mua huvittaa kasvaneet rinnat. Kun kolmas lapseni syntyi putkeen muiden kanssa, mun rinnat ei juuri...
  19. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ehkä tämä 10 vuoden tauko edellisestä raskaudestakin vaikuttaa mahan kasvuun, vähän oon turvonnut tasapaksusti ja piukimmat ulkohousut ei mene enää, mutta mulla on onneksi parit yhtä suurempaa kokoa jotka on ollut liian isot niin eiköhän ne mahdu kevääseen asti. Oli ehkä kivempaa kun oli se...
  20. V

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä on vatsakivut lieventyneet alusta, mutta kyllä niitä juilii edelleenkin. Samoin nyt on taas tullut välillä nivuskipua ja sitähän minulla oli jo heti hedelmöittymisen jälkeen! Oma keho voi todellakin yllättää vielä kolmen raskauden jälkeen..

Yhteistyössä