Hakutulokset

  1. L

    Syyskuiset 2020

    Itsellä on jäänyt viime aikoina ihan kokonaan tämä kommentointi. :( Jotenkin nämä uudet sivut tuntuu edelleen tosi hankalilta. Tästä syystä voisin myös liittyä face-ryhmään. Laitan siis @NassuRessu viestiä. Täälläkin on nt-ultra takana ja kaikki hyvin. <3 Pahoinvointi on alkanut vihdoin...
  2. L

    Syyskuiset 2020

    Olipas tänne vaikea löytää päivityksen jälkeen! No ehkä tähän tottuu... Täällä on ehkä vähän pahaolo helpottanut. Tosin sekin voi johtua vaan siitä, että oon tän viikon lomalla ja on helpompi pitää säännöllisestä ruokarytmistä kiinni. Aika tosiaan matelee. Ite odotan kovasti, että voisi jo...
  3. L

    Syyskuiset 2020

    @Babyfever1 Voi ei, osanotot! Vetää ihan hiljaiseksi tällaiset uutiset tässä vaiheessa. :cry: Kovasti voimia sinne! <3
  4. L

    Syyskuiset 2020

    Kiitos vastauksista! Eipä auta sitten kuin odotella ekaa neuvolaa. Tosin itellä se on vasta 10+ viikolla eli ei siinä turhan paljoa jää aikaa saada tuota nt-ultra aikaa. Jännä, miten nää asiat unohtuu. En yhtään muista, miten tämä meni aiemmissa raskauksissa.
  5. L

    Syyskuiset 2020

    Ootteko te saanut noi nt-ultra kutsut ennen ekaa neuvolaa vai vasta sen jälkeen? En tajunnut tätä tietenkään neuvolaa varatessa kysyä. Jos sen saa vasta ekan neuvolan jälkeen, niin aika lyhyellä varoitusajalla tuo tulee. Töiden kannalta olisi parempi, jos ehtisi vähän kalenteria ennakkoon tyhjentää.
  6. L

    Syyskuiset 2020

    Täällä on nyt varhaisultra takana ja syke löytyi! Pahin pelko poistui nyt harteilta. Pikkanen vastasi täysin viikkoja eli nyt meneillään 7+5. Hurjaa, että toisilla on jo kymppi rikki! Mutta perässä tullaan. :D @seljankukkia Onpa harmi! Tekisi mieli sanoa, että nopeasti se muutama viikko menee...
  7. L

    Syyskuiset 2020

    Voi ei @Zennuli, kovasti voimia! ❤️ Itsellä huomenna varhaisultra. Kovasti pelottaa. En tiedä, miten siitä selviäisi jos taas kuulisi huonoja uutisia. No varovaisen toiveikkaasti kuitenkin kohti huomista.
  8. L

    Syyskuiset 2020

    @Sannuliini* ja @Kattungar Suurer pahoittelut ja kovasti voimia tuleviin päiviin! <3 @m@mmutti Onpa jännittävää! Tuplasti onnea! Moni onkin jo ehtinyt käydä varhaisultrassa. Onnea kaikille, jotka ovat saaneet sieltä mukaansa hyviä uutisia. Itse joutuu vielä jännittämään ja odottelemaan ensi...
  9. L

    Syyskuiset 2020

    Tarkoitus on ollut jo monena päivänä kommentoida, mutta väsymys on painanut niin hurjana päälle, että uni on vienyt voiton. Myös jatkuva kuvotus vaivaa ja vessanpönttöäkin on tullut useasti halailtua. Enpä muista, että olisi mistään aiemmassa raskaudessa ollut ihan näin voimakkaana ollut...
  10. L

    Syyskuiset 2020

    Ite en ole vielä uskaltanut kertoa km riskin takia kenellekään (toki mies tietää ). Lisäksi ajattelin, että olisi ennen muita ihana kertoa tuleville sisaruksille. Mutta niille ei voi kertoa ennen kun ollaan turvallisemmalla vesillä, koska sen jälkeen tää ei tuu enää pysyy salaisuutena. Eniten...
  11. L

    Syyskuiset 2020

    Ihanaa! Onneksi selvisit vain säikähdyksellä. ❤️
  12. L

    Syyskuiset 2020

    @Wintersun Toivottavasti on vaan harmitonta vuotoa. Mutta kaksi km kokeneena ymmärrän tuskasi. Milloin sinulla on ultra? Epätietoisuus on kyllä tunteista yksi pahimmista. Lupaavalta kuitenkin kuulostaa se, että vuoto ei ole jatkunut eikä siihen liity kipuja. Tsemppiä ❤️ Faceryhmään en ainakaan...
  13. L

    Syyskuiset 2020

    Heippa kaikki! Liityn kanssa joukkoon varovaisin mielin. Pari päivää sitten tein positiivisen raskaustestin. Taustalla on viime vuonna kaksi keskenmenoa, joten aika varpaillaan tässä vielä ollaan. Mutta totesin, että ei se stressaamisen ainakaan auta tilannetta, joten yritän ”nauttia” tästä...
  14. L

    Haaveena vauva 2020

    Mä siirryn täältä nyt takavasemmalle. Yli vuoden verran oon seuraillut teidän juttuja. Pitkään olin vain taustalla, mutta nyt muutaman kommentoinkin uskaltautunut heittämään joukkoon. Me ollaan nyt vuosi ja muutama kuukausi päälle yritetty kolmatta lasta. Matkaan on mahtunut kaksi keskenmenoa...
  15. L

    Haaveena vauva 2020

    Huh, onko täällä paljon porukkaa vai porukalla paljon asiaa. :D Mä oon nyt ihan totaallisesti tippunut kelkasta, joten tasapuolisesti onnea ja tsemppiä kaikille! ❤️ @Kasikuus Mulla kanssa lantion rakenne sellainen, ettei sieltä vauva mahtunut tulemaan, joten sektiolla molemmat syntyneet...
  16. L

    Haaveena vauva 2020

    Onko sinulla siis kolme sektiota taustalla? Mulla on nyt kaksi ja jos nyt tärppäisi, niin tulisi kolmas. Ja sain kahden jälkeen myös tuomion, että kolme on ihan maksimi. Olen siis henkisesti varautunut, että jos nyt joskus tärppäisi, niin se olisi meidän vika vauva. Täytyykin alkaa lukemaan...
  17. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla alko molemmissa keskenmenoissa aikalailla 4 vko sen jälkeen kun km vuoto oli loppunut. Mutta varmasti aika yksilöllistä tämä. Tuossa vaiheessa se 4 viikkoa tosin tuntui pieneltä ikuisuudelta.
  18. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mä sain yksityiseltä puolelta ohjeen odottaa yhet menkat ja kunnallisella puolella lääkäri sanoi, että heti vaan yrittämään eli taitaa olla enemmän lääkärikohtaisia noi suositukset. Ite jotenkin uskon siihen, että kroppa kertoo koska se on valmis. Me odotettiin ne yhet menkat vaan sen takia...
  19. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    @lilja1234 Toivottavasti olisi nyt kuitenkin tärpännyt! Oireisiin ei kyllä voi luottaa, ku itsellä ekat raskaus- ja pms-oireet on niin samanlaisia. Mulla pitäisi menkkojen alkaa heti alkuviikosta. Toki mullakin vasta 2 kiertoa keskenmenosta, ni en tiedä onko kierto vielä palautunut täysin...
  20. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Jännittävää! Milloin meinasit testailla? Mulla on myös piinaavat päivät menossa. Oireita on, mutta eipä olisi eka kerta, kun mielikuvitus tekee tepposet. Meinasin kyllä odottaa siihen asti, että menkat on myöhässä ennen kuin alan testailee. Kamalan pitkältä tuntuu nyt aika.

Yhteistyössä