Hakutulokset

  1. E

    Mitä tykkäätte nimestä Veela?

    Kaunis ja erityinen nimi joka ei tule joka oksalla vastaan!
  2. E

    Raamattu on todistettavasti satukirja

    Tiesittekö, että Jeesus = tiede? Kaikki Jeesuksen ihmeteot on nykyisin tehtävissä, koska tiede
  3. E

    Juodaanko teillä piimää

    Sama kuin jollain yllä eli ei tule kotiin ostettua ikinä, mutta jotenkin sitä lounasbuffetissa valitsee aina lasiin :D
  4. E

    Lapsen synttärit, kutsuisitko 4 lasta vai mitä tekisit?

    Samaa mieltä! Kutsut kaikki neljä ja sana kyllä kiirii lapseltasi, että mikä on juhlien kokonaismäärä. Tulevat jos tulevat!
  5. E

    Mitä Suomen luonnossa villinä eläviä eläimiä olet

    Erikoisemmista karhun ja liito-oravan olen nähnyt! Karhu tuli mökkipihaan kun olin tontin reunalla poimimassa mustikoita. En ole ikinä juossut niin lujaa sisälle. Ei ole tullut uudestaan tästä on pari vuotta. Liito-orava liiteli 10 metriä edelleni kun olin iltakävelyllä pimeän aikaan...
  6. E

    Miksi erositte?

    Meillä on puhuttu erosta nyt. Niin päin, että mies nalkuttaa ja minä nainen en jaksa enää kuunnella. Molemmat tiedämme ettemme tule muuttumaan. Mutta toistaiseksi yritän vielä. Että kauanko jaksan kuunnella päättymätöntä valitusta. Lapsi on yksi syy miksi ei haluaisi luovuttaa.
  7. E

    Koronakoirapommi

    Itse olen miettinyt, miten mahtavaa aikaa koronapandemia on monille koirille. Kun jengi on kotona sun kanssa etäilemässä etkä jää yksin työpäivän ajaksi ❤️
  8. E

    Onko soveliasta olla ilman housuja lasten nähden?

    Alushoususillaan on ihan perus. Ikään katsomatta.
  9. E

    Onko kumppanisi tehnyt edessäsi helikopterin?

    Mietin vaan onko yleistä. Osaako kaikki? Ylipäätään.
  10. E

    Menettekö te nuhan takia koronatestiin?

    Menettekö te nyt mahakivun takia testiin? Thl sanoo että pitäisi, vaikka ei olisi mitään ns flunssaoireista vaan pelkästään vatsassa. Aivan älyvapaata sanon minä
  11. E

    Neuvoja kaivataan naisasioissa!

    Onnittelut hyvästä seksistä. Nyt muistutan kuitenkin että pidä pää kylmänä kun sulla on noita tunteita selvästi enemmän pelissä kuin naisella. Mutta pitäkää hauskaa niin kauan kuin se on molemmille hauskaa!
  12. E

    voiko netissä/pyhelimessa flirttailla?

    Saako it-tukihenkilön kanssa flirttailla? Onko jollain johtanut treffeille asti?
  13. E

    Saamaton kaveri ärsyttää ihan kympillä! kuulostaako tutulta?

    Tänne just eksyin tässä odotellessa vastausta kaveria, jonka kanssa piti nähä nyt iltapäivällä (kysyin puoleltapäivin että monelta ja kello on nyt jo yli 15, ei vastausta - kuitenkin jonkun verran kestäisi tuo völimatkakin taittaa autolla). Tää toistuu ihan liian monesti. Eniten ärsyttää juuri...
  14. E

    Muita joilla tänä vuonna ruma joulukuusi?

    Nyt oon parilta stadissa ekakertaa koronajoulua viettäviltä nähnyt somessa joulukuusikuvia ja jeesus että nuoria amatööri-ihmisiä vedätetään 6-0. Niin raiskattuja ja säikähtäneitä kuusia tuodaan kotiinkuljetuksilla. Oksat sojottaa ihan pystyyn ja muoto on kärjellään seisova kolmio. Hyi Eivät...
  15. E

    Kaikki työkaverityypit etunimen perusteella

    Lauri = se ainoa joka tekee oikeesti töitä, mutta kukaan ei arvosta Saara = ei kuulu liittoon, kantelee kollegoista esimiehelle Minna = aina äitiyslomalla tai vanhempainvapaalla Olli = ei tee mitään, mutta jostain kumman syystä se aina ylennetään Matti = esittelee lastensa kuvia pyytämättä...
  16. E

    Kaikki työkaverityypit etunimen perusteella

    Onko lisättävää?
  17. E

    Kaikki työkaverityypit etunimen perusteella

    Anu = paras työssä, loputon ideanikkari, sarkastinen mutta kaikki tykkäävät Antti = kieli ruskeana pomon helmoissa Emma = se joka tuo leipomuksiaan töihin, porukan yhteensitoja ja fiksu tyyppi muutenkin Hanna = edessä iloinen ja pirteä, pahin pashanpuhuja selän takana Harri = parhaat jutut...
  18. E

    G: Montako kiloa syöt sipsejä vuodessa?

    Ehkä pussillisen joka toinen kuu. Pitäiskö tietä montako grammaa on megasäkissä :unsure:
  19. E

    "Sijoitusasuntoja ostelevat vihreät muuttivat mieltään ja poistivat pienten lasten vanhemmilta Helsinki-lisän lähes kokonaan"

    Semisti riepoo nää ulostulot joissa kauhistellaan päiväkodeissa olevia 1-vuotiaita :mad::mad:
  20. E

    Miehen surkeimmat nimiehdotukset vauvalle

    Lilja ja Ruusu. Öörgh

Yhteistyössä