Hakutulokset

  1. K

    Helsinki / Itäinen

    Ohops, sori. Nyt vasta luin tarkemmin. Kaipailitkin muita äitejä. Meillä on vasta vauvan yritykset käynnissä... Pisti vain silmään tuo Rastila, niin ehdin vastata...
  2. K

    Helsinki / Itäinen

    Heippa! Minkä ikäinen olet? Me asutaan myös Rastilassa.
  3. K

    pannaanko ITÄ-HKI pinoon=)

    Täällä myös :wave: Tarkemmin sanottuna Vuosaaresta.
  4. K

    vUONNA 1972

    Täällä myös toukokuu -72 :wave:
  5. K

    etsin ystävää pino

    Täällä kanssa haetaan ystävää. Olen 33-v ja Helsingistä. Eli jostain täältä päin tai jos omistaa auton, niin silloinhan se kulku sujuu kauempaakin. ;)
  6. K

    Ystäviä pääkaupunkiseudulta

    Heippa! Löytyykö vauvakuumeiselle ja paljon aikaa olevalle juttuseuraa? Olen työttömänä ja päivät käyvät pitkiksi miehen töissä ollessa. Asun Itä-Helsingissä, joten kiva jos olisit jostain täältä päin, mutta eiköhän ne tapaamiset onnistu järjestymään jostain muualtakin. Mulla ei ole lapsia...
  7. K

    Meilikavereita?

    Alustavasti kaveria kaikennäköiseen jutusteluun meilaten, mutta voitaisiin sitten tavatakin jos asut Itä-Helsingissä. Itse olen huumorintajuinen ja mulle voi jutella mistä vaan. Päivät käyvät pitkiksi, kun olen vain kotona. Mesekin löytyy, jos haluat ennemmin siinä jutella. Voit olla...
  8. K

    Kohtalotovereita meilikaveriksi

    Laitan tähän ilmoituksen kaverini puolesta ja tässä se tulee: Hei te, joilla on myoomia tai poistettu myoomia kohdusta tai kohdun ulkopuolelta ja jotka haluatte lasta tai odotatte lasta ja on myoomia, niin ottakaa yhteyttä minuun. Olisi mukava tutustua muihin, joilla on myoomia ja haluaa lasta...

Yhteistyössä