Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2020

    Mulla ei näy merkkiäkään linea negrasta :D mahan iho ihan kuiva, tosin mä kuivan talvisin päästä varpaisiin muutenkin! Juttelen mä välillä jotain, esim suihkussa tulee usein puhuttua, tyypillisin on että hei kulta, mitä teet :D yks päivä myös lauloin tuutulaulua, kun netissä oli että jos...
  2. M

    Toukokuiset 2020

    Olo on niiiin paljon helpompi, kun on ollut viikon kotona. Onneks vielä 2 lepoviikkoa. En usko että tämän sairasloman jälkeen jaksan kamalan pitkään töissä olla, alkaa vahvistua fiilis että olen saikulla hyvissä ajoin ennen äitiyslomaa. Jos jaksais 3vko töissä niin sit olisi enää 4vko...
  3. M

    Toukokuiset 2020

    Minäkin juuri heräsin päiväunilta, pitäisi raahata itsensä ylös tekemään ruoka valmiiksi ja sit lämmittämään takkaa. Ei vaan huvittaisi yhtään :D
  4. M

    Toukokuiset 2020

    Täällä edelleen samanlainen olotila, saikulle lääkäri määräsi vaikken tiiä miks. Ilmeisesti siksi kun tulee töissä niin paljon harkkasuppareita. Poika potkii oikein tinhaan ja tärähtelyt vain kovenee :) pitää aina ihan pysähtyy tunnustelemaan potkuja :) Tänään käydään katsomassa vaunuja jotka...
  5. M

    Toukokuiset 2020

    Meil on maxicosin kaukalo. Meillä kriteerit on et pitää kulkee hyvin myös lenkkipolulla ja mahtua autoon, ollaan liikkuvaista porukkaa. Ja mielellään tosiaan toi adapterijuttu. Uusia en ees katso, mulle välttää vanhatkin :)
  6. M

    Toukokuiset 2020

    Mä haluisin vaunut mihin sais ton kaukalon adapterit, mut Lieköhän saa kun meillä hintaraja kuiteski nii alhainen..
  7. M

    Toukokuiset 2020

    Täällä 23+1 menossa. Viimeviikolla oli useampana päivänä ihan kamalat jamit masussa ja ihan tärähteli masu. Nyt liikkeet on olleet taas hennompia ja vähempiä, niin tottakai tässä alkaa taas panikoimaan. Huomenna onneks neuvolalääkäri, jospa se kurkkais jos nätisti pyytäsin. Meillä on tehty...
  8. M

    Toukokuiset 2020

    Mä oon kans miettiny tullaanko pääsemään koskaan yhteisymmärrykseen nimestä. Aina on joku tuttu sen niminen, tai jollain jo sen niminen lapsi. Yks nimi taitaa olla mikä kelpais molemmille niin katotaan päädytäänkö sit siihen :D Tiiän et liikkeet ei tässä vaiheessa oo säännöllisiä ja niitä ei...
  9. M

    Toukokuiset 2020

    Täälläkin poika tulossa, painoarvio oli 470 eli kuulemma vastasi viikkoa isompaa. Meillä huiteli nii mahotonta kyytiä ettei meinattu saada kuvia mistään :D ja kädet naamalla kokoajan
  10. M

    Toukokuiset 2020

    Mullakin huomenna ultra!! Pelottaa ihan kamalasti! Eilinen ilta ja tää aamu meni kaikenkukkuraksi voidessa tosi pahoin, niin en voi ku toivoa että saan ensi yönä nukutuksi ja huomenna ei olisi pahoinvointia. Pelkään ultrassa ihan kaikkea! Mies on taas rennolla "kaikki on hyvin" asenteella ja...
  11. M

    Toukokuiset 2020

    Mä olin jo 10pv sairaslomalla kun iskias kipuili nii maan peesti! Nyt on vähän helpottanut mut katotaa sit ku alkaa normaali arkirytmi ja oon 5pv viikossa töissä. Ei kyllä oikein hotsita mitkään lenkit kun kotiin pääsee, oottaa vaan sitä et pääsee hetkeksi lepäämään. Tokihan se on saikulle...
  12. M

    Toukokuiset 2020

    Just luin jostai raskausoppaasta että vkon 30 jälkeen pitäs välttää seisomatyötä. Ja mun työssähän ollaan jalkeilla koko ajan! Kyykitään, kurotellaan, työnnetään koneita jne. Et saas nähä. Kysyn neuvolassa 2vkon päästä et miten tekisi, mikä olis fiksuinta. Kiva ois kuulla ammattilaisen mielipide...
  13. M

    Toukokuiset 2020

    Mimmistina, onpa hauskaa et samana päivänä laskettu! :) kätevä kun poksuu maanantaisin nii helppo pysyy perässä. Mä oon vähä mietiskelly äitiysloman alotusaikaa, varhennetulle tekis mieli mut sit se on pois kesän rahoista. Kyllä, olen pihi :D mietin jo et antaiskoha pomo pitää 2vko vuosilomia...
  14. M

    Toukokuiset 2020

    Mä en oikeen älyy noita äitiysrahajuttuja, jos la on 25.5 nii millon mulla ei enää vaikuta rahaan jos saikkua hakee? Mulla pahoinvointi jatkuu, joskus ihana olo ja sit taas yrjö lentää. Väsymys painaa täälläkin, en yksinkertasesti jaksais tehdä mitään, ja huomenna pitäs taas alottaa arki ja...
  15. M

    Toukokuiset 2020

    20+0 tänään pyörähti, ai että :love: tasan viikko olisi rakenneultraan, ei millään malttaisi odottaa, jännittää ihan kamalasti onko kaikki ok, ja samalla malttamaton nähdä pikkukaveri pitkästä aikaa. Mites teillä on mennyt, onko ollut oireita vai onko se kuuluisa seesteinen keskiraskauden hyvä...
  16. M

    Toukokuiset 2020

    Rakenneultran jälkeen pikkuhiljaa. Oon jo paljon katellut netistä ja kaupoista. Eilen esim bongasin ihanan muumi vannan prismasta :D vaunuja mietitään ostaisko uudet vai yrittäiskö löytää mieluisat esim torista, varmaan pakko sit uutena jos ei ala löytyä käytettynä, kaukaa en kehtaa hakea kun...
  17. M

    Toukokuiset 2020

    Mulla kasvaa masu kans suoraan rintojen alta, siitä on suorastaan pinkeä :D Jää vaan ehdottomasti pois jo töistä heti ku voit! Stressaahan tuommonen tilanne töissä kamalasti. En usko et minäkään sinne huhtikuulle asti voin olla töissä, kun sen verran fyysinen työ, ja nyt jo iskias vaivaa ja...
  18. M

    Toukokuiset 2020

    Meillä on harvinaisen ideaali tilanne, kun laskettu on toukokuun lopussa, ja samalla viikolla miehelläni alkaa 2,5kk kesäloma. Koululla siis töissä :D nauroinkin miehelle että ei voisi parempaan saumaan sattua laskettu, kun saadaan heti olla yhdessä kotona vauvan kanssa :) vihdoin on kesällä...
  19. M

    Toukokuiset 2020

    Paineen ja kiristävyyden tunne normaalia jos ei säännöllisesti ja ihan montaa kertaa päivässä, on harjotussuppareita. Ohimenevät kipuilut, myös voimakkaat on normaaleja kun paikat venyy ja paukkuu ja liikkuu. Iskiaskivusta kannattaa hakea kuulemma saikkua, kuulemma tässä vaiheessa viikon tai...
  20. M

    Toukokuiset 2020

    Mulla on myös kohdussa tommosta "painetta". Tai siis semmosta joskus (varsinki aamulla) et ku kävelee, ni tuntuu et siel ois iso ilmakupla tai joku mikä hyllyy ja hölskyy. En oikeen osaa kuvailla sitä tunnetta, ei koske mut erikoinen olo :D sit se menee ohi pikkuhiljaa varsinki jos vaikka istuu...

Yhteistyössä