Hakutulokset

  1. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ihana kun saa täältä lukea jo muiden ultrakuulumisia. Tuntuuko muillakin esikoisen odottajilla, että aika oikein matelee eteenpäin? Tuntuu että viikon päästä olevaan ultraankin on ikuisuus. Käyn monta kertaa päivässä tutkimassa OmaKantaa josko siellä näkyisi verikokeiden tulokset edes, niin...
  2. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Lillin, toivotaan kuitenkin että vuoto olisi vaaratonta. Monihan (itseni mukaan lukien) täälläkin on vuodellut välillä ja silti raskaus jatkunut. Pidän sulle peukkuja. Meillä näkyi tänään varhaisultrassa pieni toukka, jonka sydän sykki vinhasti. Vastasi viikkoja 7+5, eli laskettu aika olisi...
  3. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    Oletteko muuten ajatelleet muistaa tulevaa isää jotenkin nyt isäinpäivänä ensi viikolla? Itsellä olisi kova houkutus koota jonkinlainen ”isyyspakkaus” mut en sit tiiä olisko vielä liian aikaista tai muuten vaan överiä o_O
  4. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    Kovasti jaksamista teille @Mohan ja onnea uuteen yritykseen! Mulla on vaikeuksia pysytellä mukana ketjussa, luen kyllä uudet viestit iltaisin mutta sitten nukahdankin ennen kuin saan mitään kirjoitettua. Mutta ihanaa että saan nukuttua. Huomenna onkin jännät paikat, varhaisultra aamulla...
  5. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    @ Effis, ihanaa että ainakin yksi pikkuinen on kyydissä. Varmasti fiilikset on sekavat tuon kaksosraskausepäilyn takia, mutta jotain iloista siellä on joka tapauksessa kasvamassa :)
  6. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    Soitin sit eilen terveysasemalle ja sieltä ohjeistettiin seurailemaan tilannetta ja soittamaan uudestaan jos kivut tai vuoto pahenee. Ymmärrän tietty ettei keskenmenoa voi estää, itse olin lähinnä huolissani et jos onkin kohdunulkoinen raskaus niin se voi kyllä huonossa tapauksessa vaurioittaa...
  7. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    Kiitos ihanat vastauksistanne. Mä en usko tänään päivystystä tarvitsevani ellei kivut pahene mut huomenna yritän soitella josko suostuisivat tutkimaan. Omien laskujen mukaan nyt menossa 6+3. @Effis huikeita uutisia. Varmasti vähän sulateltavaa. Koska ultrataan seuraavan kerran että saatte lisää...
  8. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä myös alkoi eilen pieni vuoto, joka lisääntyi tänään. Kipu ei oo jatkuvaa, mutta ajoittain tulee samanlaisia kivuliaita kouristuksia kuin menkkojen aikaan. Nyt lamaantuneena vaan odotan milloin alkaa isompi vuoto. Mitä luulette, tutkittaisiinkohan tilanne julkisella jos kipuilu ja vuoto...
  9. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ihanaa @Cipressi että syke löytyi ja kaikki hyvin :). Mä päädyin myös varaamaan ajan varhaisultraan, mutta se on vasta kahden viikon kuluttua. Jos tää kahden viikon odotus tuntuu ylivoimaiselta niin miten ihmeessä jaksan sinne kesäkuuhun. En millään jaksais salailla asiaa, haluaisin jo rynnätä...
  10. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Täplävaahtera Kuulostaa kyllä hurjalta, että nuo kivut jatkuneet edelleen. Toivon kovasti, että kaikki on kuitenkin hyvin, varsinkin jos mitään vuotoa ei ole ollut
  11. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mut voi laittaa listalle seuraavin tiedoin: Daana/ 33 v. / 1. lapsi/ LA 14.6. Arvon vielä, lähdenkö mukaan Facebook -ryhmään. Vähän jännittää, että siellä tulisi tuttuja vastaan.
  12. Daana

    Kesäkuiset 2020 <3

    Minä voisin varovaisesti siirtyä tuolta haaveilijoista tänne puolelle. Plussan sain viime viikon lopulla, nyt menossa ehkä n. 5+2. Viime yönä pelkäsin kuollakseni kun heräsin menkkakipuun x 100. Kipu kesti ehkä n. 10 min ja sen aikana hikoilin ja palelin, ja melkein oksensin kun kipu lopulta...
  13. Daana

    Haaveena vauva 2020

    Minut saa siirtää plussanneisiin ja laskettu aika 06/20. Roppakaupalla plussaonnea kaikille ryhmäläisille(y)
  14. Daana

    Haaveena vauva 2020

    Mullakin vielä tänään illalla tehtyyn testiin piirtyi selkeät viivat, joten kai se on uskottava :love:. Aika epätodellinen olo. Yrityksen piti alkaa vasta nyt lokakuussa joten tuli otettua varaslähtö :D. Sekä minä että mies ollaan ihan pähkinöinä ja toivotaan että pieni pysyy matkassa.
  15. Daana

    Haaveena vauva 2020

    Mä en oo työkiireiden takia tänne ehtinytkään päivitellä, mut nyt on niin jännät paikat ettei pysty töihin keskittymään. Luulin, etten ovuloinut tässä kierrossa, eikä oikeen mikään oire loppukierrosta tuntunut raskausoireelta, joten en elätellyt mitään toiveita raskauden suhteen. Menkat...
  16. Daana

    Haaveena vauva 2020

    Mut voi poistaa piinailijoista. Menkat alkoi, tänään jo kp 2. Kierto jäi harmillisesti vain 21 pv:n mittaiseksi. Mulla vaikuttais ovis tulevan jo n. kp 8, joten pahasti vaikuttaa siltä, että seuraava ovis jää hyödyntämättä kun mies just työmatkalla :(. Seurailen keskustelua täällä taustalla ja...
  17. Daana

    Haaveena vauva 2020

    Harmittaa kun menin jo tänään dpo 11 testailemaan negan, vaikka olin päättänyt etten lähde tähän testailurumbaan ennenku menkat jättää tulematta. Nyt harmittaa enkä usko sen enää plussaksi kääntyvän. Tää on kyllä jo huolestuttavaa miten mielessään ehtii jo suunnitella ensi kevään lomat ja...
  18. Daana

    Haaveena vauva 2020

    Hyvä kysymys :D. Mä oon ainakin jatkuvasti tauoilla googlaamassa vauvajuttuja ja alkuraskauden oireita ym. Ehkäpä tämä tästä rauhoittuu jos yritys alkaa pitkittyä mutta näin alussa oon itse ainakin ihan täpinöissäni. Menikö teillä kauan että ensimmäinen lapsenne sai alkunsa?
  19. Daana

    Haaveena vauva 2020

    Oi, onnittelut plussanneille :)! Ihanaa kun täällä on näin aktiivista keskustelua, tosin itsellä tekee tiukkaa ehtiä lukemaan kaikkia viestejä. Mä en tiedä liittyisinkö tuohon piinailijoiden listalle. Ovis oli eilen tai tänään, ovisplussa siis ilmestyi digitestiin lauantaiaamuna. Oireista en...
  20. Daana

    Haaveena vauva 2020

    Täällä alkoi uusi kierto, nyt meneillään kp 3/23. Edellisen kierron pituus vain 22 päivää :confused:. Kyllähän se vähän kirpaisi kun menkat sieltä tuli, vaikka raskauden mahdollisuus olikin minimaalinen kun ei ihan oviksen aikaan ollut petipuuhia. Nyt jännään viikonloppua, ovis ehkä lauantaina...

Yhteistyössä