Hakutulokset

  1. Disco Volante

    35+ vauvan odottajat

    Pitkästä aikaa täällä! Tytär syntyi 23.4., hieman oli epäonnea ja raskauskomplikaation vuoksi jouduin päivystyksestä kiireelliseen sektioon. Syytä komplikaatiolle (istukan toimintahäiriö) ei tutkimuksista huolimatta löydetty, mutta väkisinkin ajattelee oliko iällä osuutta asiaan. Vauvalla...
  2. Disco Volante

    35+ vauvan odottajat

    Huomenna pyörähtää 22. viikko, alkuviikosta käytiin rakenneultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Aihetta kiitollisuuteen siis löytyy! Koitamme nauttia viimeisestä joulusta kahdestaan :)
  3. Disco Volante

    35+ vauvan odottajat

    Minusta myös niin väärin, miksi tällaista tapahtuu? Samaan aikaan narkkarit saa lapsia. Ei ole mitään järkeä tässä.
  4. Disco Volante

    35+ vauvan odottajat

    Onnea @Hypsy! Ja kovasti sisua ja jaksamista paranteluun. Toivottavasti alkaa helpottaa nopeasti.
  5. Disco Volante

    35+ vauvan odottajat

    Mulla on maha aina reagoimassa huonoihin uniin turvotuksella, ja mulla on nyt raskauden aikaan ollut alusta saakka enemmän tai vähemmän turvotusta. En tiedä pitäiskö tätä jotenkin häpeillä sanoa, mutta mulle on melko lailla yks hailee paljonko tulee painoa, kunhan ei hirveästi yli 20kg tulis. En...
  6. Disco Volante

    35+ vauvan odottajat

    Tsemppiä Hypsy, oltiin niin samassa tilanteessa yritysvaiheessa että oot ihan erityisesti mielessä. Meillä oli tänä viikonloppuna hautajaisreissu toiseen lääniin ja se oli varmasti viimeinen matka tämän koronahässäkän aikana. Mökillä ollaan käyty kesä ja syksy normaalisti (pysähdyksillä ollaan...
  7. Disco Volante

    35+ vauvan odottajat

    Rakenneultra on jouluviikolla, mietittiin just tuossa että halutaanko tietää sukupuoli ja molemmat oltiin vähän että meh, ihan sama. Mut taidettiin päätyä siihen että sama kai se on saada selville, voi olla käytännöllistä joidenkin hankintojen osalta. Olin ihan varma että kahvinjuontia en...
  8. Disco Volante

    35+ vauvan odottajat

    Minäkin voisin tätä ketjua silmäillä! Olen 37v ja esikoista odotan, nyt 15+3 ja la 7.5. Kaveripiirissä on kaiken ikäisiä lapsia, 1,5v-12v. Mieheni on ensimmäinen seurustelukumppanini, ollaan oltu kimpassa pian 6v. Ei kiinnostanut aiemmin yhtään seurustelut eikä perhekuviot, kaksikymppisenä...
  9. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Joo itsellä ainakin vähentynyt tänne kirjoittelu FB:n myötä. Mutta oon jotenkin koukussa tähän palstaankin, pitkän yrityksen myötä. Mulla on tosi vahva fiilis että tulee tyttö!
  10. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Jihuu, nt-ultrassa kaikki hyvin ja tyyppi liikuskeli reippaasti. Vastasi kokoaan ja LA pysyi samana, ei kuulemma enää muutu. Turvotus 0,75 ja riskilukematkin tuli jo Maisaan, pienet todennäköisyydet vaikeuksille. En varmaan sinne NIPTiin mene nyt tämän tuloksen puitteissa. Ja kyllä täytyy sanoa...
  11. Disco Volante

    Toiveissa vauva 2021

    Kannattaa tosiaan maitotuotteiden syömistä välttää rautavalmisteen kanssa samaan aikaan, koska kalsium estää raudan imeytymistä. Mulla oli keväällä ferritiini 30 ja rupesin ihan vaan syömäön lihaa päivittäin (ja maitotuotteet selvästi eri aikaan). Raskausvitamiinissakin jonkin verran on rautaa...
  12. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Minä ainakin junnaan vielä ton huomisen nt-ultran, vaikka haluaisin kyllä tunkea vielä ryhmään!
  13. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Äh minä vaan oletan että kaikki on ok, koska verikokeissa ei ollut maallikon silmään mitään epänormaalia. Mutta sieltähän voi tulla tosiaan mitä tahansa uutisia. Pitää valmistautua kaikkeen.
  14. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Ok, eli kyllä torstaina uskaltaa jo soitella perään jos ei mitään kuulu :D Kiitti!
  15. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Kuinka nopeasti sen riskiluvun muuten saa nt-ultran jälkeen? Olen mahdollisesti tekemässä sukulaisen kanssa pienen reissun viikonloppuna, ja joutunen kertomaan raskaudesta koska vointi on ollut huono. Olisi siis kiva tietää riskiluku ennen perjantaita (ultra keskiviikkona), mutta onkohan ihan...
  16. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Mulla kans notkoselkä, mutta ei vielä kipuja. Havahduin kyllä yks päivä että reidet on ihan jumissa, siis ihmeellistä, kun on lähiviikot vain tyyliin maannut sohvalla.
  17. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Jonkinlaisia nipistelyjä ja muljahduksia kohdun tienoilla. Mullahan ei oo kohdussa ollut juuri mitään tuntemuksia missään vaiheessa, vaikka alavatsa jo pömpöttää ja kohdun ehkä hyvällä mielikuvituksella tuntee. Keltarauhaset on kummitelleet ajoittain. Ja kai se päällimmäinen fiilis on vaan...
  18. Disco Volante

    Nuori äiti?

    Olen 37v ja odotan nyt lasta kahden vuoden yrityksen jälkeen. Olen aina ollut sitä mieltä että nuori tai vanha, jokainen tekee omaan tilanteeseensa sopivat ratkaisut ja saa ne sitten halutessaan toimimaan. Sinulla on nuorena etuja, joita minulla ei ole, ja päin vastoin. On hyvä kuunnella...
  19. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Mulla kans viikon päästä nt-ultra, 12+5. Mulla oli kaks viikkoa jo helpompaa, mutta pahoinvointi on tehnyt comebackin tällä viikolla. Olo on aivan hirvittävä, en saa öisinkään enää kunnolla unta. Joko tää vois loppua?! Lisäksi oli viikonloppuna kummallisia oloja, ja taas nousi huoli onko siellä...
  20. Disco Volante

    Toukokuiset 2021

    Alla oleva tiivistelmä oli mun mielestä informatiivinen pläjäys tuosta seulonnasta, ja auttoi itseä alustavasti pähkäilemään niitä seulonnan labratuloksia, koska mulla ne jostain syystä näkyy Maisassa (ilman viitearvoja). Voi noista jo sinänsä päätellä, onko niissä poikkeavuuksia keskiarvoista...

Yhteistyössä