Hakutulokset

1. D

Haaveena vauva 2026

On kyllä mahtavaa kun niin monta plussaa sadellut, nyt vaan kovasti tarrasukkia kaikille ja onnellista odotusta ryhmästä poistuville ♥️ Ei tullut plussaa vielä tälle päivälle, mutta jospa aamulla 😌 tässä testit ylimpänä eilinen ilta, tää aamu, päivä ja nyt äskeinen ilta. Mies tietty nukahti...
  2. D

Haaveena vauva 2026

Hyvin vahvistunut viiva siellä jo @Kolmattakehiin 😍 Mulla on kanssa aiemmissa raskauksissa ollut vatsakipua enemmän ja vähemmän vallankin alkuviikoilla. Joskus tuli ruskeaa vuotoa myös. ON: ovistesti vahvistunut illan testistä. Veikkaan saavani plussan vielä tänään. Se eilinen testi varmaan...
  3. D

Haaveena vauva 2026

Ei se aamunen ovistesti kyl voinu olla plussa, testasin alkuillasta niin tosi hailakka viiva testissä. Eikai se niin nopeasti haalene🤔
  4. D

Haaveena vauva 2026

Tarrasukkia sinne @Kolmattakehiin 😍 Tein aamulla ovistestin ja mietin onko tää nyt sitten muka jo plussa 🤔 en uskonut et voisi ovis olla vielä huomenna (kp 11). Eilen talleteltiin onneksi ja tänään täytyy myös pyrkiä siihen. En tiiä miksi tuo testikin värjäyty vaan osittain. Ehkä teen illalla...
  5. D

Haaveena vauva 2026

Tsemppiä piinailijoille ja vielä onnittelut plussanneille 😊 Mä en ole koskaan seurannut lämpöjä enkä ole käyttänyt mitään lisäravinteita. Oon ihan pihalla niistä kaikista. Kierrot on mulla ollut kyllä säännöllisiä ja ovis tapahtuu joka kierrossa, ehkäpä yritetään vielä ilman 🤔 ovistestitkin...
  6. D

Haaveena vauva 2026

Vauva 2026 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut...
  7. D

Haaveena vauva 2026

Minunkin silmään hienosti vahvistunut! 😍 Onnea!
  8. D

Haaveena vauva 2026

Pitkästä aikaa. Tsemppiä ja tarrasukkia @haaveillen ja toivotaan @AMR että olisi jotain tekeillä😍 Täällä tänään siis kp 4 ja vuoto käynnissä. Lauantaina vuoto alkoi töissä ja olin kyllä sen päivän ihan maassa. Nyt jo taas positiivisemmin mielin. Vuodon loppumista ja ovista kohti ja uuteen...
  9. D

Haaveena vauva 2026

Vauva 2026 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut...
  10. D

Haaveena vauva 2026

Visiitti joulukuisissa jäi lyhyeksi, tänään alkoi vuoto kuten pelkäsinkin😔 eli plussanneista voi poistaa ja takaisin kiertopäivälistalle eli kp 1/27
  11. D

Haaveena vauva 2026

Tervetuloa uusille ja plussatuulia jokaiselle 😍 Tän aamun testit https://aijaa.com/QRPNSY. Eihän ne vieläkään näille päiville silmille hypi, mutta ainakaan menkat ei ole alkaneet. Minut voisi laittaa plussanneisiin, palaan tänne jos tässä huonosti käy.
  12. D

Haaveena vauva 2026

Mekin kyllä talleteltiin oviksen aikaan päivittäin. Joskus on muutaman päivän väli mut kyllä melkein keskivertomäärä on joka toinen päivä ellei päivittäin. Kp 27. Ei näy menkkoja eikä kyllä vahvoja viivojakaan🙈
  13. D

Haaveena vauva 2026

Mä tykkään eniten rfsun testaa varhain -puikoista. Ja apteekin puikkotesteistä myös. Inhoon sitä kun pitää purkkiin pissata kun voi suoraan testiin lorottaa🙈 nyt noi liuskat on jotai all test merkkiä, ei hajuakaan
  14. D

Haaveena vauva 2026

Tuun hulluksi tän epätietosuuden kanssa. Joko oon tulkinnu ovisoireet iha miten sattuu tai jotain muuta mutta nyt clearblue normidigi näyttää raskaana. Liuskat ei oo vieläkään vahvistunu. Pelkään kyllä kemiallista, mut sormet ristissä🤞menkkojen pitäis alkaa varmaan huomenna tai viimestään pe. Oi voi
  15. D

Haaveena vauva 2026

Kiitos kysymästä. Vähän on taas surullinen olo, tuntuu että ei tästä vauvaa tule vaikka olis viivaa ollutkin. Tänään illasta rfsu puikko näytti https://aijaa.com/AtlyKn. Digi viikkonäytöllä sano ei raskaana. Uuteen kiertoon varaudun..
  16. D

Haaveena vauva 2026

Tsemppiä @haaveillen, toivottavasti kaveri tarttuu tiukasti matkaan🤩 tsemppiä ja suotuisia raskaustuulia myös muille uuteen kiertoon siirtyneille! ON: itse vähän jo masennuin ja aloin valmistautumaan siihen, että menkat tässä alkaa kuitenkin. Tein uuden liuskatestin aamulla, ei yhtään viiva...
  17. D

Haaveena vauva 2026

Tää on kyllä niin tuskallista ja tekis mieli testata suunnilleen joka pissasta😁 ja jotenkin myös vaikee uskoa et voiko sitä tosiaan raskautua heti ekasta kierrosta kierukan jälkeen. Vaikka helposti raskautuvaa sorttia oon kyllä ollutkin 🤔
  18. D

Haaveena vauva 2026

Tulenpa nyt tänne jatkamaan keskustelua kun tuo vanha ryhmä varmaan hiljenee 😊 meillä toki laskettu aika kerkeää joulukuulle jos tämä nyt vielä plussaksi muuttuu. Tänään dpo 11 ja tein jonkun liuskatestin. Herkkyydestä ei ole mitään tietoa, mutta haamu siihenkin tuli. Muistelen, että...
  19. D

Haaveena vauva 2025

Heh, yritän🙈 tässä linkki.. https://aijaa.com/GmzmQF
  20. D

Haaveena vauva 2025

Meinasin, että lähtisin tänään kaverien kanssa viihteelle ja aattelin et teen kuitenkin testin näin illasta varmuuden vuoks. Siihenhän tuli haamu🙈 en muista oonko saanu haamua koskaan ilman et se olis ollut plussa. Kuvaan on vaikea saada ja tosi haalea on, mut enpä uskalla kyllä olutta ottaa🫡

Yhteistyössä