Hakutulokset

  1. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Moikka, Poika syntyi 29.9, viikolla 39+6, pituus 52cm ja paino 3930g. Eilen jo kotiuduttiin omasta toiveesta, en halunnut olla yhtään pidempää kuin oli tarvis :) Pirkko23 voin kyllä sanoa että täällä lähti kunnon seksillä synnytys käyntiin. Maanantaina peuhattiin oikein kunnolla ja yöllä...
  2. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Heipä hei, tänään oli taas neuvola ja eipä oikein mitään uutta kerrottavaa ole eli kaikki oikein hienosti. Ainut mikä oli taas muuttunut oli sf joka heittellee kunnolla eli mennyt nyt näin 36->34->37 (tänään). Viikon päästä taas uudestaan ja se saiskin sitten olla viimeinen käynti mun...
  3. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    heippa, viikot sen kun vähenee, ihanaa :) tänään oli neuvola paino +300kg turvotus ++ verenpaine 120/86 pissa ok hb 138 sf 34cm (viikko sitten 36) tarjonta rt sykkeet 145 liikkeet + ihanaa jotain edistystä tapahtunut, poju on laskeutunut alemmas. Meillä poika (eskarissa)...
  4. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    37 poks, ja sitä kun ajatteli aikaisempina viikkoina että tää aika ei kulu millään niin nyt se vasta tuntuukin pitkältä :laugh: Tänään lähdetään ostamaan/hakemaan kaverilta turvakaukalo, telakka ja rattaat. Samalla pääsee kyläilee ja pois kotoota. Mies tulee vasta sunnuntaina takas kun menee...
  5. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Eilen oli taas neuvola jossa todettiin että kaikki on hyvin ja sf 36cm menee edelleen omalla käyrällään. No mutta ensi viikolla sitten taas neuvolaan katselemaan josko jotain olis tapahtunut. Painoo on tullut yhteensä n.17kg ja voipi olla että 20kg menee rikki (hope not) :) Olen kanssa...
  6. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Tervetuloa Ankkamuki, Poika lähti ensimmäistä kertaa yksin/taksilla esikouluun ja tää mamma joutu tulee sitten kyynelehtimään sohvalle :laugh: . Mun on pitänyt ilmoittaa meidän poika jalkapalloa pelaamaan kun on siitä niin innostunut, mutta enhän mä voi mennä viemään sitä sinne treeneihin...
  7. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    ihana kunnon syksyinen ilma ja voin hyvillä mielinvaan kyyhöttää sisällä lukemassa, surffailemassa ja tuojottelemassa telkkaria :D Eilen oli neuvola/lääkäri ja kaikki muu paitsi paino oli suunilleen ennallaan + hyvin. Kaikki tuntuu olevan niin hyvin että poju ei taida tästä kämpästä lähteä...
  8. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    ihanaa nyt on jo syyskuu, enään ei ole pitkä aika kun pikkaset tulee. Mikä parasta sitten loppuu ne kyselyt että milloin mä "räjähdän", rupeaa jo hieman ärsyttämään, mistä minä tiedän mitään tarkaa päivää ja lasketun ajankin ole suurimmalle osalle jo kertonut useaan otteeseen. Täällä ollan...
  9. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    tänään oli käynti kättärillä ja nyt olisi pojulla painoa n. 3kg ja taas kolmen viikon kuluttua mittailemaan. Tällä kertaa oli kättäri joka kysyi ihan minultakin että miltä musta se lasketun ajan arvioitu paino 4,5kg kuulostaa... Kättärin jälkeen menin itikseen pyörimään ja nyt kyllä tiettää...
  10. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Piti vain tulla hihkumaan tännekkin kun nyt tuo äippäloma viimein alkoi ja huomenna saa nukkua... JEEE=) BB on kyllä sellainen ohjelma että sitä ei täällä katsota, jo mainokset on ihan tarpeeksi. SF mitta on täälläkin ollut korkea, oliko se nyt sit 31+6 34cm, mutta minä onneksi olen...
  11. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Heippa kaikille, Tänään tuli käytyä tampereella SM-kisoja katsomassa, mukavaa oli ja sääkin loistava. Auto matkathan nyt oli vähän pitkä (ainakin tällä mahalla tuntuu siltä". Vielä olisi 3 päivää töitä ja sitten alkaa äippäloma, olen vähän suunnitellut että sitten rupeen purkaamaan meidän...
  12. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    täällä menee kyllä varmasti tuo 20kg rikki ennen kuin poju vaivautuu ulos tulemaan. Mä olen muutaman kerran nähny vauva unia mutta niissä ollaan oltu aina neuvolassa ja koko ollaan arviotu, lapsi on joka kerta pulpahtanut ulos johonki altaaseen. Neuvolan täti on aina todennut että kyllä se on...
  13. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    ihanaa kun on pimeetä, eilen kaivelin lyhtyjä esiin ja totesin että kynttilöitä pitäis mennä ostamaan, kävin kyllä tänään kaupoissa mutta en mitään kynttilöitä ostanut. Ihanaa nyt meillä on uusi ehjä valokate terassilla, vanha oli hirveässa kunnossa reikiä täys. Aamulla oli ukkonen ja vettä...
  14. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    KeuKeu meillä on samanlainen sänky vauvalle :D
  15. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Paljon onnea Pokermamalle söpöstä tytöstä. Mua närästää myös kovasti ja varsinkin töissä istuessa rupeaa närästämään aina hirveästi, mutta sitten kun pääsee kotiin löhöömään niin se loppuu. Maha on siis niin iso ja ylhällä että ahistaa, närästää, ei saa henkeä.... mutta hei kyllä tää tästä...
  16. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Hyvää perjantaita kaikille, ihanaa kohta pääsee töistä viikonloppua viettämään. Kävin tänään aamulla kättärillä pojua mittauttamassa ja painoarvioksi tuli 2373g eli yläkäyrillä menee. Sanoivat että jos samaa tahtia kasvaa niin laskettuna aikana olisi n.4500g :| , mitä sitten jos menee yli...
  17. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    moni onkin käynyt neuvolassa nyt, mut minä myös... rv 31+5 turvotus - paino +400g/vko (yhteensä jo n.15kg) rr 108/66 hb 126 pissa puhdas sf 34 rt syke 135 liikkeet ++ neuvolan tätsykkä suositteli rautaa syömään, sanoi että kaikkien kannattaisi ruveta syömään rautaa oliko se nyt...
  18. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    heippa, ihanaa kun on viileämpää, oli kiva käydä hieman kävelemässä ulkona ilman että hiki valu heti ensimmäisen minuutin jälkeen. Suht nopeasti meni ensimmäinen viikko töissä loman jälkeen ja toivottasti menee myös seuraavat 3,5 vko :D Tosin aivan hirveä närästys on aina töissä ja...
  19. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Paljon onnea Pirkkikselle ja vielä hienompaa on että kaikki hyvin :flower: 23.7 on hyvä päivä :) Mama-L mulle voi laittaa yhden vuoden lisää eli 28v. uni+poju 30+2
  20. U

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Heippa kaikille, Viimeisiä päiviä lomaa vietellään ja maanantaina pitäisi palata töihin, ei kyllä yhtään houkuttele mutta eipä tässä ole kuin 1kk niin äippäloma alkaa. Tiistaina meillä oli neuvola jossa kaikki oli ok, tosin koska sf oli edelleen yläkäyrien yläpuolella, laittoi minulle...

Yhteistyössä