Hakutulokset

  1. E

    Tammikuiset 2021

    Moi! Varovasti tulin lueskelemaan muitten juttuja, oma laskettu aika ois vasta 28.1 oviksen mukaan, neuvola varmaan taas sanoo sen olevan aiemmin, varmaan 22.1. Viiettä ootellaan, tuli ihan yllärinä tää raskautumisen helppous joten oon vielä vähän ouolla fiiliksellä. Meillä aiemmin siis pitkiäki...
  2. E

    Syyskuiset 2019

    Hymiöt ei näköjään tuukkaan perille ni puuttuu pisteitä lauseista :)
  3. E

    Syyskuiset 2019

    En oo muuten ikinä ees ajatellu et raejuusto lasketaan noihin pehmeisiin juustoihin! Ei sillä miule oo väliä ku syön vaan suomalaisia tuotteita ja ne on kaikki pastöroitu. Söin viime raskaudessaki esim juustokakkua ku oli Valion juustosta tehty vaikka sillon ohje oli ettei ollenkaan. Koska oon...
  4. E

    Syyskuiset 2019

    Olivia_ ainakin lisäili aiemmin. Mut mieki voin kai lisätä jos ketä haluaa. Pitää vaan olla sen aikaa kavereina facessa, että saa lisättyä. Laittakaa vaikk täällä viestillä nimi ja vaikka kuvaus profiilikuvasta ni lisään kaveriksi.
  5. E

    Syyskuiset 2019

    Ei meitä oo ees tutkittu sen enempää ku että ultrattu, että kaikki siinä ok. Miula on ylipainoa niin paljon, että eivät ees tutkis ennen laihdutusta. Ja toki enää ei ees sitten ku on yhteisiä lapsia näin monta. Ton ferritiinin aattelin et pitää tarkistuttaa jos tätä neljättä ei taas ois kuulunu...
  6. E

    Syyskuiset 2019

    Meillä vähän samanlainen tilanne. Esikoinen 10v on luomu, kaks seuraavaa OI:lla tehty. Kolmonen on nyt vasta just kohta vuoden ja huomasin suureks yllätykseks että oon raskaana. Mahollisuus siis toki oli mut en uskonu, että vois onnistua näin helposti. Nyt epäilyttää, että voiko kaikki mennä...
  7. E

    Syyskuiset 2019

    Mie haluisin sinne fb-ryhmään. Miten pääsee mukaan? Varmaan jossain kohassa on ohje mut en oo kerenny koko ketjua lukea
  8. E

    Syyskuiset 2019

    Moi Varovasti tuun mukaan syyskuista oottelemaan. La ois 28.9. Eilen plussasin ja tänään vielä uuelleen Ihan alussa siis ollaan ja aina vähän pelottaa ekaan ultraan asti. Meen varmaan taas np-ultraan joten vielä saa jännätä aikansa. Oon 34v, mies 35v ja kolme lasta ennestään. Onko face-ryhmä...

Yhteistyössä