Hakutulokset

1. P

Syyskuiset 2019

Heippa taas kaikille pitkästä aikaa:) Ja pahoittelut kun en ole ehtinyt kirjoitella, oon kyllä käyny välillä lueskelemassa viestejä:) Ihanaa miten monet kaksoset tänne syyskuisiin on tulossa!:love::love: Mulla vasta huomenna eka neuvola kun piti siirtää töiden takia. Kovasti tekis mieli mennä...
  2. P

Syyskuiset 2019

Ja hitsit kun tekis niin paljon mieli shoppailla kaikkia vauvanvaatteita ym. Mut ehkä maltan vielä odottaa jonkun aikaa:rolleyes: Piti olla eka neuvolakin tulevana tiistaina jolloin olis 8+0 mutta joudun siirtämään ajan töiden takia:( toivottavasti ei mene kauhean pitkälle aika:( Eikä millään...
  3. P

Syyskuiset 2019

Heippa kaikille! Oon ollut koko viikon kauheessa flunssassa niin jäänyt kirjoittelutkin tänne.:( Kivasti tullut lisää uusia:) Joku täällä kyseli implanteista.. mulle on laitettu 2015 lihaskalvon alle ja edelleen imetän meidän 2 vuotiasta. Onhan nää mun rinnat alkanu roikkua kun välillä ollu...
  4. P

Syyskuiset 2019

Heippa! Minäkin päätin nyt liittyä mukaan. Positiivisen testin tein jo 29.12 ja laskettu aika menkoista laskettuna olisi 8.9 luultavasti Tuleva vauva on minulle ja miehelleni viides❤️ Ikää minulla 33 ja miehellä 35. Koko viime viikon ihmettelin raskausoireiden vähyyttä ja nyt sitten...

Yhteistyössä