Hakutulokset

  1. B

    Lokakuiset 2020

    Noniin, olipas neuvola taas vuodessa muuttunut haluttiin pissakin jo ekalla käynnillä ja kysymyksienkin määrä varmaan tuplaantunu lääkäriin tuli aika jo 10.3♥️
  2. B

    Lokakuiset 2020

    Yksin menen neuvolaan mutta ultraan sitten mies mukaan:love:
  3. B

    Lokakuiset 2020

    Mulla sama päivä eka neuvola, lääkäri varataanki sitten silloin mutta varmaan se 2-3 viikkoa ni on aika:)
  4. B

    Lokakuiset 2020

    Itse en salmiakista perusta ja lakuakin tulee syötyä harvoin https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/terveys/uusi-tutkimus-vahvistaa-ohjeen-valttaa-lakritsin-syontia-raskausaikana Älkää ottako liian vakavasti ja tuo nenän tukkoisuus liittyy raskauteen, koko viime raskaus nenä tukossa
  5. B

    Lokakuiset 2020

    Oikeasti 2002 Rauma sain nukkua pienessä huoneessa. 2019 helmikuu sain nukkua pienessä huoneessa Pori. Toisella kertaa huone oli varattu joten se siitä ilosta:cautious: rasituksissa ”ramppaaja”
  6. B

    Lokakuiset 2020

    Saa nukkua mutta ei mielellään kauheasti liikkua, kolme kertaa olen ollut ja näin joka kerta:cool:
  7. B

    Lokakuiset 2020

    @mincha täällä ainakin ton labran saa varattua netistä ja ultra aika tulee postissa(y) Täytyy yrittää kyllä se rasitus tilata hyvissä ajoin jotta pääsee sinne huoneeseen nukkumaan odotteluajat, viimeksi jouduin istuskelemaan odotustilassa:poop: oli muuten syvältä ja vain yksi huone:mad...
  8. B

    Lokakuiset 2020

    Tervetuloa uusille:) laskeskelin että minun neuvola on tasan rv 7 eli 26.helmikuuta:love: cb digin viikoista ei heti kannata mennä paniikkiin(y) itse sain nyt rv +5 edelleen sen 2-3 vaikka olisi pitänyt olla 3+, kunhan tilatut testit saapuu, toivon että tiistaina pääsen tekemään uuden;) on...
  9. B

    Lokakuiset 2020

    @KukkaSosuli jos tuo cb lasketaan leffaviivaksi niin sitten viime su eli rv 4+4(laskinko oikein) jos taas nämä pc/rfsu niin eilen eli rv 5+1:rolleyes:
  10. B

    Lokakuiset 2020

    @Bb-8 2-3 digillä tarkoittaa rv 4-rv 5 oi että, piti vain huomenna tulla töihin ja nyt olen kuitenkin tänään töissä, huomenna ja ylihuomennao_O oi että vihloo alavatsa kävellessä, samoin ku viime raskauden alussa. Ei hirveesti tekis mieli muuta kuin istua:D
  11. B

    Lokakuiset 2020

    Ylempi eilinen, alempi tänään... aika lailla sama vai olisko se vähän tummempi tänään?:barefoot: hienosti tummuu ja leffaviivojakin näkyy(y)
  12. B

    Lokakuiset 2020

    Leffaviiva?
  13. B

    Lokakuiset 2020

    Mikä ja millainen on leffaviiva?:confused:
  14. B

    Lokakuiset 2020

    Muilla käytössä ”raskaus” sovelluksia? latasin Preglifen, Flow:n ja Vaun, kaksi ensimmäistä sanoo rv 5+1 mutta Vaun mielestä tasan 5(n) kaiken lisäksi mistä Flow tiesi vain iän ja viikon antamalla että on juurikin 5+1(n)(n)(n) soittelin nyt kuitenkin neuvolaan tänään ja siirty la...
  15. B

    Lokakuiset 2020

    Rv 5 tasan tänään ja mites muuten se aamu voisi alkaa kuin testailemalla:oops: Onko täällä muita joilla tulossa lapsi pienellä ikäerolla? Kuvittelin ennen raskautta että kun on jo pieni kotona niin ei tule stressattua tätä raskautta mutta :poop:, mutta toisaalta huomaapa silti kuinka tärkeä...
  16. B

    Lokakuiset 2020

    Oi voi, paljastumisista puheenollen, nyt mennään lauantaina töihin aamuun osastolle, voipi tulla paljastuminen nyt jo jos sielä eristyshuoneita joihin ei raskaana asiaa(sytostaatti/parvorokko)o_O muutenkin tuntuu mahdottomalta mennä ja jättää toi reilu 4,5kk ekaa kertaa mummon hoitoon 8...
  17. B

    Lokakuiset 2020

    La 15.10? Bimk, 3.lapsi ja satasairaala Kait minäkin voin tänne ilmaantua. Tosiaan la voi olla pari päivää aikaisemminkin mutta päivitellään kun tiedetään Nyt olisi sitten pidemmän kaavan mukaan laskettuna rv 4+5, neuvolaan en ole soitellut, ajattelin ensi viikon neuvola reissulla sitten...
  18. B

    Syyskuiset 2019

    Onnea @Lukka :love: @tikkunekku90 älä sure raivarit tulee täälläkin joka vaipan vaihdon yhteydessä:ROFLMAO: rauhoittuu vasta kun saa vaatteet takaisin päälleen:love: ja naapureista sen verran että täällä ainakin asuu sekä ylhäällä että alhaalla lapsiperheitä eli ollaan myös kuunneltu heidän...
  19. B

    Syyskuiset 2019

    @Lukka ei ollu juu:D ihan juurikin sopivan kokoinen tytön tyllerö:love: Tämä oli vaan sitä SF-mitta hömpötystä ja arviointia ultran avullao_O koska äidillä radi-diagnoosi niin vauvan pakko olla jättiläinen:cautious: Miten @Lukka odottelu muuten sujuu tänään? Muutoksia?
  20. B

    Syyskuiset 2019

    Kiitokset kaikille onnittelijoille:love::love::love: Kävin tiedot laittamassa tuonne vauva ketjuun, koska neidin pituus mitattiin vasta tänään:eek: ja olin untenmailla silloin ku paino punnittiin:cautious:

Yhteistyössä