Hakutulokset

  1. SwanDeSol

    Lääkkeetön synnytys

    Kuulisin mieluusti kokemuksia niiltä jotka ovat syystä tai toisesta synnyttäneet lääkkeettä. Itse haluan synnyttää luonnollisesti ilman epparia ja olen aiheesta paljon lukenut. Omakohtaiset kokemukset kiinnostaa, kiitos jos viitsit jättää viestin! :) Ja mainitaan nyt että jos tilanne vauvan...
  2. SwanDeSol

    Äitipuoli kaipaa juttuseuraa/vertaistukea

    Heissan! Mun miehellä on entisestä suhteesta 5v poika ja yritämme nyt yhteistä lasta joka olisi minulle ensimmäinen. Rakastan bonuslastani yli kaiken, mutta rankkaakin tämä äitipuolen rooli osaa toisinaan olla. Olisi kiva saada juttuseuraa ja vertaistukea muista äitipuolista. Olen 31v ja asun...
  3. SwanDeSol

    Paineen tunne (oireita oviksen jälkeen)

    Oon googlannu ja lukenu varmaan kaikki mahdolliset ketjut liittyen paineen tunteeseen kohdussa jo ennen plussaa :D Mutta päätin nyt aloittaa ihan uuden ketjun. Eli pari kolme päivää oletetusta oviksesta alkoi paineen tunne ja jatkuu nyt toista päivää. Tällaista ei ole koskaan ennen ollut ja...
  4. SwanDeSol

    Raskauden yrittäminen ja elämäntavat

    Mua kiinnostaa miten te ootte muuttanut elämäntapojanne, kun aloitte yrittämään? Lähinnä siis mietin, kun paras kaiketi olisi "jatkaa elämää normaalisti" eikä stressata turhia. Mutta kyllä ovulaation jälkeen mietityttää että kannattaako sitä nyt punaviiniä ruuan kanssa juoda ja kahvinjuontia...
  5. SwanDeSol

    Vauvan värikylpy

    Hei mun tekisi mieli järjestää vauvoille värikylpyä alueellani. Kertokaa omia kokemuksianne kun ootte ollut :) Mitä vauva tykkäsi ja mitä teitte? Mitä maksoi?
  6. SwanDeSol

    Etelä-Espanja

    Onkos täällä ketään Espanjassa asuvia linjoilla? :)
  7. SwanDeSol

    Monikieliset lapset

    Jos/kun vauva tulee taloon, niin minä puhuisin hänelle vain suomea ja mieheni äidinkieltään espanjaa. Miehen kanssa käytämme englantia ja tämä tulisi siis passiivisena kielenä ensimmäiset vuodet, kunnes olisi aika mennä kouluun. Täällä se aloitetaan jo hyvin nuorena ja olemme puhuneet, että...
  8. SwanDeSol

    31v ja mieli muuttui

    Päätin jo monta vuotta sitten etten hanki lapsia, koska *insert miljoona syytä*. Kuitenkin tapasin miehen jolla on pieni lapsi ja tykkäsin ajatuksesta kovasti. Nyt kun tässä on saanut seurata vierestä hänen kasvatustyyliään (arvot ja metodit kohtaa omieni kanssa) mulle on hiipinyt ihan törkeä...

Yhteistyössä