Hakutulokset

  1. N

    Elokuiset 2019

    Vaarojentyttö, mäkin laitoin viestiä fb ryhmästä. :)
  2. N

    Elokuiset 2019

    Ootteko siirtynyt kaikki fbhen jutteleen ku täällä hiljentyi? Koska alkaa taas tehdä oikeasti mieli jotain ruokaa? Rv 11 lähti pyörimään ja kerta kaikkiaan, kun tuntuu et mikään ei maistu. Ei mikään.
  3. N

    Elokuiset 2019

    Mulla on kotidoppleri joka on kyllä nyt lainassa. Pitää pyytää jossain vaiheessa takaisin. :) Kävin ekassa neuvolassa ja jipii teekkari kysyi et haluatko et ultrataan jos vaikka näkyi ja varoitteli ettei vanhalla laitteella välttämättä näy. Mutta näkyi. Siellä yksi pikkuinen sätkytteli. Ja sydän...
  4. N

    Elokuiset 2019

    Täällä porskuttaa 8+5. Vau819 mä kyllä pyytäisin sen neuvolan sit vaikka ens viikolla. Täällä aika väsynyt emäntä. Teen 3vuorotyötä, joka on aika raskasta. Etovaa oloa, tahdonvoimalla oon toistaiseksi saanut ruuan pysymään sisällä, mutta täytyy tunnostella mitä kärsii syödä. Keitot on ehdoton...
  5. N

    Elokuiset 2019

    Joo ei kannata ottaa turhia stressejä testeistä. :) tosiaan vaikuttaa niin moni asia. Mä muistan kun testasin esikoisesta varmaan kuusi kertaa ja tästä neljännestä ei olis melkein tarvinnut testata ollenkaan oli niin selkeät oireet. Mulla on viikolla 2 nla ja varmaan aika pian siitä pitäis olla...
  6. N

    Elokuiset 2019

    Heippa! Vieläkö pääsee mukaan? Lueskelin teidän ketjun jo läpi. Tänne olisi neljäs tulossa ja menossa ehkä n 7+0. Oireet on aika kamalat huono olo yhdistettynä hajuherkkyydellä 24/7 ja jäätävä väsymys.

Yhteistyössä