Hakutulokset

1. H

.

@Miina- ,@Ilonetsijä ,@mimmik ja muut, kiitos pahoitteluista. Uutta yritystä vaan, aika korjaa nämäkin haavat <3 @KirJoh89 tunteet kyllä tulee pienemmästäkin pintaan. Tänään on itketty, heitelty pyykkejä pitkin lattioita kipujen muistuttaessa tapahtuneesta ja turhauduttukin. Olen joskus liian...
  2. H

.

Harmi, että niin monilla alkanut uusi vuosi epävakaasti :unsure: (hassusti sanottu, mutten keksinyt parempaa, kun seuraillut piinailuja ja muita pohdiskeluja) Toivottavasti viivoja ilmaantuisi kaikille kaikenlaisiin tikkuihin :D(y) Mulle vois laittaa kp 2/27 yk3. Plussan puolella jo käytiin...
  3. H

.

Ihanaa kuinka moni on plussannut :love: Onnea odotukseen! Ja uuteen kiertoon joutuneille voimahaleja ja tsemppiä seuraavaan kiertoon. :) Itsellä pitäisi tänään alkaa Flo:n mukaan menkat, mutta olo ei kyllä yhtään ole sellainen kuin yleensä. Normaalikierto siis mulla aikalailla 27pvä ja nyt...
  4. H

Milloin seurustelu alkaa?

Nämä taitavat olla niitä asioita, joihin on hirveän vaikea vastata. Itse tapasin oman mieheni tinderin kautta. Ensimmäiset treffit olivat kahvilassa ja toiset muutaman päivän päästä elokuvissa. Tämän jälkeen hän kutsui minut käymään luonaan jonka jälkeen olen hänen kanssaan asunut. Virallisesti...
  5. H

.

@Miina- täällä yksi keskusteluun mukaan toivova :) Täällä mennään dpo 5 ja yk 2.Vielä mennään sellasella kivalla hypellä molemmat miehen kanssa tästä alottamispäätöksestä. Saa nähdä iskeekö karu arki ja stressi millon :LOL: Mulla noihin ovisten bongailuihin käytössä Lady Comp, Flo-app ja...

Yhteistyössä