Hakutulokset

  1. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Joo siis esikoisesta ei muutettu vaikka oli kanssa muistaakseni sen pari pv isompi, nyt toki ultras lääkäri nii josko sit hänellä eri käytäntö kuin kätilöillä?
  2. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Itsekkin viime viikolla tiistaina kävin nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin :) la aikaistu muutamalla päivällä kun olikin 3pv isompi mitä neuvola oli laskenut. Onko suurin osa siirtynyt fb:n puolelle täältä?
  3. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Nyt on täälläkin sitten käyty tuossa varhaisultrassa muutama päivä sitten ja kaikki näytti olevan ok. Koko vastasi viikkoja ja sykekin näkyi. Lisäksi oli myös eka neuvola, jossa nyt ei sinällään mitään uutta ja ihmeellistä tullut. Verikokeet tulee nyt nopeasti omalla kohdalla, ensi viikolla...
  4. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mulla olis kans ensi viikon tiistaina nyt se ultra, jotenkin en tällä hetkellä edes osaa pelätä etteikö siellä pieni sydän sykkisi. Ja keskiviikkona on myös neuvola. Nyt tuntuu, että alkaa nää viikot vaan hujahtaa ettei ehdi tajuamaan edes että nyt mennäänkin jo 7+4 (vaikka vasta ihan alussahan...
  5. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Siis täällä on kans välillä nii kauhee olo ettei mitään järkeä. Lauantaina oli pitkästä aikaa päivä, ettei oikeastaan yhtään ollut pahaa oloa ja ajattelinkin, että nyt se on varmaan menossa jo ohi nii vielä mitä! Eilen illalla oli jo oksennus hyvin lähellä ja lisäks heräsin aamuyöllä 4-5 aikaan...
  6. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Jännä että on nii eri käytäntöjä eri alueilla, ku esim. täällä alueella (ksshp) ei oo muistaakseni ku yks lääkärin käynti joskus rv20+ (en tarkkaa muista). Mut onpa sulla kyl super th ku tosiaa sanoo noin et voit käydä tarvittaessa ultrauttaa yms. Et just se, että vaikkei sitä tulis käytettyä...
  7. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onko kaikki jo siirtyneet tuonne fb:n puolelle? Itekki voisin sinne siirtyä mut vasta np-ultran jälkeen. Tänne on myös rantautunut tuo järkyttävä etominen joka on on/off koko ajan läsnä;välillä enemän ja välillä vähemmän. Tavan ruoat kans alkanu etomaa etten oikein keksi mitä sitä söisi. Eilen...
  8. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Minäkin, joka olin niin varma että en nyt kyllä taida siihen varhaisultraan mennä, niin alan kallistumaan että josko nyt kuitenkin, ihan vain varmistuakseni että onko siellä edes mitään :D Toki ajattelin että sinnittelisin sinne asti, että viikkoja olisi 8+? Alun järkytys alkaa pikku hiljaa...
  9. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Täällä myös mennään melkein kokonaan oireetta. Alkuun / plussauksen jälkeen oli vähän tukkoisuutta ja tuli metallin maku suuhun, mutta kaikki nämä on nyt hävinnyt useampi päivä sitten eikä tilalle ole tullut mitään oireita. Vähän mietityttää itteäkin että näinköhän on kesken menossa, mutta ei se...
  10. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Jäin miettimää ite kans nyt tuota kkm mahdollisuutta, että se olis kyllä tosiaan kiva saada tietää asap eikä sit np-ultrassa. En vielä kyllä varaa ultraan aikaa, mutta sen verran jo tutkin, että Terveystalo tarjoaa kyllä edullisimmin ja eniten aikoja, joten varmaan sitten lähempänä jos tulee se...
  11. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Juurikin näin itse ajattelen asian. Koska tosiaan viimeksi kun kahdessa kävin, niin ei se murehtiminen siihen loppunut todellakaan vaikka ultrassa todettiin kaiken olevan kunnossa.
  12. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä veikkaan, että mulla menee ton varhaisultran kanssa vähän samalla tavalla, että pohdin sitä aikani ja havahdun että kohta se np-ultra onkin enkä enää varaa. Ekassa kävin joka kaks kertaa vu:ssa (ensimmäisessä näkyi kyllä sikiö sykkeineen mutta lisäksi joku muu epämääräinen juttu, joten tästä...
  13. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä kans allekirjotan ton, että ekan raskauden kohdella olin kuvitellut myös että kaikille tulee alkuraskaudessa pahoinvointia ym. ja sit ku itsellä ei tullukkaa, nii sitä vaa pelkäs että tää raskaus ei sit taidakkaa edetä normaalisti ja kohta se menee varmasti kesken. Itellä ei kyl ollu vielä...
  14. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Joo siis mulla kans niistäessä veriviiruja. Onpas kyllä iha erilaiset oireet ku viime raskaudessa :D
  15. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    En tiedä voiko nenän tukkoisuus olla raskausoire :unsure:. Olin kyllä viime viikolla ihan kunnon flunssassa, mutta flunsssa oli jo menossa ohi ja nenäkin aukes,mut nyt eilen illalla/tänä aamuna tää tukkosuus on taas palannu iha kunnolla. Lisäks viluttaa iha kauheesti. Et joko nää on raskaudesta...
  16. F

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Moikka! Taidan kanssa liittyä joukkoon vaikken kyl vielä usko tätä. Eilen tehty one stepillä joku viivan paikka ihan vaan sen vuoksi kun oli tunne, että ehkei kuukautiset oo alkamassa huomenna. Tänää sit CB testillä selkee plussa. Toinen lapsi siis kyseessä,aiemmin n.2v taapero jota oikein...
  17. F

    Helmikuiset 2020

    Joo mä taidan itse kanssa alkaa kallistumaan siihen, että otan pinniksen josta saa sen laidan pois tarvittaessa sekä sängyn tasoa voi nostaa ja laskea. Pidän kuitenkin laidan kiinni alkuun (ja ehkä laitan kanssa äplaatikon pinnikseen), mutta jos alkaa näyttää siltä että vauva on kova yösyöjä...
  18. F

    Helmikuiset 2020

    Millaisia ratkaisuja olette tehneet vauvan sängyn suhteen? Yritän tässä pohtia, että ostaisinko pinnasängyn, josta saa kokonaan toisen laidan pois jolloin sen voisi asettaa sängyn viereen sivuvaunuksi vai sitten pinnasängyn, josta voi vain laskea sitä laitaa. Tällöin toki vauva pitäisi aina...
  19. F

    Helmikuiset 2020

    Itse alotan äippäloman kanssa nii myöhään kun mahdollista eli 16.1. olis eka virallinen lomapäivä. Olisin ollu kyl jo jäämään tästä joululta pois töistä, mutta onneks ei oo enää kun 10 päivää jälellä. Mullakaan ei mitään painoarvioita oo annettu vauvasta enkä tiiä annetaanko niitä? Sf-mitta...
  20. F

    Helmikuiset 2020

    Komppaan tätä kans eli mulla sama ettei alkuun tullut painoa huonon /etovan olon vuoksi, mutta se loppui siinä rv 17 kieppeilä ja sittenpä onkin ruoka / herkut maistunut. Painoa tuli ensin 6vkon aikana +4kg, mutta nyt viimeksi kun punnittiin, niin oli tullut neljässä viikossa +6kg :confused...

Yhteistyössä