Hakutulokset

  1. M

    Syyskuiset 2023

    Minä ainakin toivon, että kysyjä saa apua ja tsemppiä, jotta voi lopettaa! Mikään räyhääminen tai vastuuttomaksi haukkuminen ei siihen auta. Neuvolassa osataan neuvoa ja kannattaa matalalla kynnyksellä ottaa siellä puheeksi. Itse olen ollut tupakoija ja lopettanut, kun saanut plussan. Kyseessä...
  2. M

    Syyskuiset 2023

    pahoittelut, kun en kaikkia ole toivottanut tervetulleeksi ja moni aihe jää kommentoimatta. Mulla on oikean käden peukalo lastassa ja se on millä kirjoitan. Fb helpompi kirjoittaa koneella (en tätä halua työkoneella käyttää). Oon siis yhden sormen takia ihan kädetön 😆 hormoonipöhö on ja pysyy...
  3. M

    Syyskuiset 2023

    Aattelit sit vetää suoraan syvään päätyyn ja valikoit parhaan uhmaiän 🤣🤣🤣 Kelle niin fb liittymisviestejä nyt laitetaan? @jempppis oli eka eli hånelle(kö)?
  4. M

    Syyskuiset 2023

    perusta vaan! Mä voin tulla sinne hengaan sun kans 💁🏻‍♀️ ymmärrän ton työnumeron, mulla on kans, mut löytyy Googlesta nimellä, niin vähän ehkä eri juttu. Aina sieltä pääsee pois ja monesti joutunutkin lähtemään, mutta nyt varsinkin alussa, kun ei muille voi kertoa mitään, niin on mulle...
  5. M

    Syyskuiset 2023

    Mä en tajua tätä alustaa. En todellakaan oo laittanu tuonne mitään tähtihymiöö. Ja osa näkyy pelkkänä pallona. 😶
  6. M

    Syyskuiset 2023

    Tuohon mennessä sitä ehtii aika paljon asennoitumaan siihen lapseen ja tulevaisuuteen. Onhan se shokki, kamala oli itselläkin viimeksi vaikken ollu viikkoon saanu enää kotona sykkeitä ja tiesin ettei uutiset ole hyvät. Pitkään kummitteli mielessä. Toivon niin, että tällä kertaa uutiset on hyvät...
  7. M

    Syyskuiset 2023

    Tuohon tuo toimii varmaan just täydellisesti! Oon itse tulospalkkauksella ja olisin mielummin ottanut verotuksen mukaan kuin viimeisen 12kk. Tää olo kun vaikuttaa ja tietää jo nyt, et taso ei välttämättä ole sama kuin täysissä sielun ja ruumiin voimissa. 😅
  8. M

    Syyskuiset 2023

    joo mun eka ajatus oli, et hitto mä en halua kertoa 😂 ja toisena heti kirosin kelan uudet vanhempainmallit ja tulojen katsomisen. Mutta hyvin me tästä selvitään kaikki❤️ elämässä kuitenkin on tärkeämpiä asioita kuin työ ja raha 🙏🏻 silti saa olla hetkellisesti turhamainen, koska se on...
  9. M

    Syyskuiset 2023

    Eihän tää järjellä ajateltuna oo ollenkaan hyvä juttu, mut tärkeimmät päätökset tehdäänkin sydämellä❤️ mulla ikää on enemmän, lapsia jo kolme. Me ei mahduta enää tavalliseen autoon, en tiedä kuin kroppa ja tili kestää, urakin menee taas tauolle ja harrastus myös. Mutta silti mä salaa hymyilen...
  10. M

    Syyskuiset 2023

    Sen jälkeen, kun maksoin kerran tuulimunan toteamisesta 300, päätin, että odotan np saakka. Eihän siinä, jos olis nähty syke, mut 300 pahasta mielestä oli liikaa mulle 😂 jos täällä olis lähellä noita kätilön tekemiä edullisia, niin sitten kävisin kyllä kurkkaamassa😍 ihana kuulla muiden...
  11. M

    Syyskuiset 2023

    Nyt on vahva luotto, et kaikki menee hyvin 🤞🏻🫶🏻 ferritiinin merkitys on kuitenkin niin suuri, että parempi arvo antaa suuremmat onnistumismahdollisuudet 🙌🏻
  12. M

    Syyskuiset 2023

    Onhan sulla suljettu pois kilppari ja keliakia? Mulla esim tuo jälkimmäinen oli ilmeisesti syy peräkkäisiin km eikä mulla ollu ees oireita. Mutta siis yleinen mielipide on toistaiseksi se, et sun kello on rikki ja kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan 🥰
  13. M

    Syyskuiset 2023

    En ole koskaa seurannut sykettä raskaudessa, nouseeko merkittävästi ja pysyy aina koholla? Kahlasin ketjua taaemmas ja löysin sun tarinan. Toivon niin paljon, että kaikki menee hyvin ja tuo on turha huoli 🙏🏻❤️ Mulla on ollut täysin oireettomia raskauksia, joten aina niitäkään ei tarvita. Ja...
  14. M

    Syyskuiset 2023

    Oireista ei voi päätellä mitään eikä omalla tekemisellä pysty oikein vaikuttamaan, joten kannattaa keskittyä nauttimaan siitä ajatuksesta, että on raskaana❤️ oireet ja oireettomuus on yhtä lailla normaalia, samoin niiden vaihtelu ja suurin osa raskauksista kuitenkin on onnistuneita. Osa reagoi...
  15. M

    Syyskuiset 2023

    Tuskin tuo on ollu liikaa (koska suositukset on ihan kuraa), mut kannattaa käydä tarkistamassa 😅 mulla lapset syö 50microa paitsi yksi, jolla arvo oli liian korkea jo 10micron määrällä. Mittaamatta en olis voinu arvata tuota. 🫣 Tää jolla oli yli, on vielä se lapsi, joka ei saanut lainkaan...
  16. M

    Syyskuiset 2023

    Äsh! Tää oli heittänyt mut pihalle. otan Vastuun noista kahdesta ylemmästä kommentista.
  17. M

    Syyskuiset 2023

    Näytti jäävän vain eiliseen ja noihin surkeisiin rfsun testeihin tulee vahvempi viiva. Aiemmin ne viivat ei ole lähteneet vahvistumaan vaan lähinnä haalenneet. Ehkä oli kiinnittymisestä tullutta, kun ei edes siteeseen saakka tullut ☺️ reaaliteeteistä huolimatta kaikki siis toistaiseksi hyvin 🥰...
  18. M

    Syyskuiset 2023

    Huomenta! Mulla takana useampi km, suurin osa niin, että heti plussan jälkeen. Odottelen vähän kuin nyt käy: eilen tuli pientä vaal.pun /rusehtavaa vuotoa ja menkkakivut. Yleensä vuoto alkaa sit yöllä. Ei alkanut, vaan pahoinvointi. Tää ei ole siis itselle katastrofi, kaikkeen tottuu ja...
  19. M

    Syyskuiset 2023

    Koirankakkapussit on parhaat yökkimiseen 🤣
  20. M

    Syyskuiset 2023

    Useimmilla tuo olotila helpottaa toisella kolmanneksella ja jaksaa treenata. Toiset taas jaksaa paremmin kodin ulkopuolella mieluisassa harrastuksessa vaikka muuten olo ei olisikaan häävi. Mä kyllä kertoisin muille, jotta voisivat ottaa huomioon eivätkä huolestuisi suotta, jos näyttää ettet ole...

Yhteistyössä