Hakutulokset

  1. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Kikkakolmas no on kyllä hanurista! Kuinka pitkälle nuo ovat edenneet ja oletteko jo päässeet tutkimuksiin? Varmasti rankkaa kokea noin monta km:a. Täällä alkoi vuotopäivä 23 km:n jälkeen ja olo on sen mukainen. Lauantaina tulee onneksi ystäviä kylään, niin pääsen kunnolla tuulettumaan.
  2. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 spesifit tiedot ei yhtään haittaa. Pystyn itsekin samaistumaan tuohon :ROFLMAO:. Pitääkin harkita tuota Puhti-testiä, kiitti! Noi ajoitukset voi olla haastavia, mut ei tuo hinnaltaan ole mikään älyttömän kallis.
  3. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    3 viikkoa, voi morjens... Mulla on yleensä niukat menkat, joten mennyt 2 viikkoa reippaalla vuodolla on ollut aika erikoinen kokemus. Tänään vitutti vuoto suoraan sanoen niin paljon, että tilasin megakasan ovistikkuja tulevaisuuteen. Vähän erilaista ostosterapiaa :) Mitä tuollainen...
  4. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 olen pahoillani kurjasta epätietoisuudesta. Pidän sulle kovasti peukkuja! Ja @Minji kuinka ihania uutisia, onnea!! Täällä myötäeletään tippa linssissä, taidan olla vielä vähän herkillä :). Täällä alkoi 12. vuotopäivä lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Alkaa kyllä jo ottaa...
  5. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kiitti! Kolmas keskenmeno olisi jo turhan suoraa vittuilua universumilta, joten skippaisin sen kernaasti. Eli toivotaan nopeaa plussaa ja sitä, että kolmas kerta toden sanoo! Mies odottaa jo kovasti tositoimiin palaamista, mutta pitää ensin hoitaa tämä toipuminen rauhassa.
  6. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Moikka! Palaan tänne häntä koipien välissä lokakuisista :cry:. Meillä tärppäsi ensimmäisen kerran elokuussa ensimmäisestä yrityksestä, mutta tuolloin raskaus meni kesken jo rv 5+. Sain kierron tasaantumaan Primolutilla lokakuussa ja helmikuussa tulikin jo uusi plussa. Eilen sitten...
  7. M

    Lokakuiset 2019

    @Ipu sun kohtu varmaan vaan vetää kunnon venyttelysessioita ja tekee tilaa? Tiedän, ettei tää varsinaisesti auta, mut yritetään vaan luottaa siihen, että suurin osa raskauksista päättyy kuitenkin hyvin, vaikka riskejä onkin aina olemassa. Varsinkin näillä palstoilla todellisuus tuntuu...
  8. M

    Lokakuiset 2019

    Ihan varmasti jännittää, mutta pienetkin vuodot on useimmiten normaaleita. Samoin oireet voi vaihdella päivittäin ja viikoittain ihan laidasta laitaan. Oon viime päivinä lukenut noista aiheista kaiken mahdollisen Googlesta :). Muakin nimittäin km kokeneena pelottaa ihan mielettömästi varsinkin...
  9. M

    Lokakuiset 2019

    @lillium & @Minona onhan se kallis, mutta rikon vaikka säästöpossuni, jotta saan mielenrauhan :LOL: Mä kerroin jo parille lähimmälle ystävälle, jotka ovat tsempanneet tässä "projektissa". Mietin sen niin, että vaikka jotain ikävää tapahtuisi niin heidän olkapäätään vasten meen kuitenkin...
  10. M

    Lokakuiset 2019

    @empuska Uskoisin, et jomottelut, nipistelyt ja vihlonnat on kaikki normaalia kunhan ne eivät ole tosi kivuliaita tai jatku pidemmän aikaa :). Mullakin nuo suurimmat jomottelut helpottivat nyt kun aika, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, meni ohi. Aika pientä harmia on vain: nenä vuotaa, jo...
  11. M

    Lokakuiset 2019

    Moikka! Täällä ollaan taustailtu pidemmän aikaa, sillä itselläni paloi käpy koko lapsentekohommaan. Yritän kuitenkin nyt uskaltautua kolostani pois. Sain keskenmenon syyskuussa ja siitä lähtien yritin saada kiertoa tasaantumaan. Ehdin syödä yhden Terolut-kuurinkin, minkä jälkeen alkoi tapahtua...
  12. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Äh, ärsyttää. Kävin lääkärille ruikuttamassa niukasta vuodosta ja tiputteluvuodoista ja lähdin sieltä Primolut-resepti kädessä pois. Noita pitäisi syödä 10 pv, jonka jälkeen tulee kierron normalisoiva tyhjennysvuoto. Näinköhän hormonit rauhoittuu yhdellä kuurilla... Jotenkin oon myös ymmärtänyt...
  13. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Kerttttu mun mielestä ovulaatiokipu ja pieni tiputteluvuoto on molemmat normaalia. Jostain luin myös, että pieni vuoto voi olla jopa hyvä hedelmällisyyden merkki. Mulla oli nyt kolmas ovulaatio km:n jälkeen ja se oli niin kivulias että oli pakko jäädä illalla makoilemaan kotisohvalle treenien...
  14. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Pystyn täysin samaistumaan teidän kirjoituksiin! Välillä tulee oikein sellainen fiilis, et onpas oma kuuppa sekaisin, kun fiilis vaihtelee innon, epätoivon, ilon, surun, pelon, toiveikkuuden ja epäröinnin välillä. Sitten taas muistaa, et tätähän tämä naisena olo joskus on. Miehet eivät varmasti...
  15. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kiitti! Mulle riittää tämä taustalla pyöriminen, niin ei tarvitse laittaa listalle. Huojentavaa kyllä kuulla, että muillakin on tällaista tiputtelua. Mulla on aina olleet tosi kellontarkat menkat jotka alkaa ja loppuu selkeästi. Ihmetytti siis mitä tämä temppuilu nyt sitten oikein on ja pitääkö...
  16. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Moikka! Olen seuraillut jo tovin teidän keskustelua ja nyt ajattelin itsekin hypätä mukaan tomun laskeuduttua. Meillä tärppäsi endimmäisestä yrityksestä elokuussa, mutta syyskuussa tulikin varhainen keskenmeno joka meni itsekseen loppuun. Tässä odottelen kolmansia menkkoja km:n jälkeen kp 28/30...

Yhteistyössä