Hakutulokset

  1. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    Mulla ei oo menkat alkaneet ja raskaustestit on olleet negaa, eli letrot eivät toimineet tällä annostuksella kuten pelkäsinkin. Koko lapsentekoprojekti jää meillä nyt tauolle. Sain niin pahat traumat siitä gynekologista ja sen "sun ei edes pitäisi saada lapsia"-kommenteista (en edes ole sen...
  2. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    Tervetuloa mukaan kaikki uudet! :) Neilikoita, mulla oli myös tuo etten saanut kunnon viivaa ovistestiin, tosin mistään en nyt tiedä olenko ovuloinut... Mittaileeko teistä kukaan lämpöjä? Itse olin hyvillä mielin ja varma ovulaation tapahtumisesta, kunnes eilen tarkistin iltalämmön joka oli...
  3. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    AnnasTiina, en huomannutkaan aiemmin viestiäsi. Mulla eka letrokierto menossa joten kokemusta ei ole... Sanoisin että todennäköisesti et ole raskaana, ellei ovulaatio ole ollut tosi myöhään syystä tai toisesta. Joskus kierrot vaan heittelee ja voi olla että tämä on ollut ovuloimaton kierto...
  4. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    Mulla on hankaluuksia noiden ovistestien kanssa... Huhtikuussa siis gyne ultrasi ja sanoi että ovis tulee muutaman päivän sisään. Tein testejä ja viiva rupesi tummumaan, yhtenä päivänä se oli lähes kontrolliviivan vahvuinen mutta ei kuitenkaan, ja seuraavana päivänä täysin haalea. Menkat...
  5. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    Kiitos kaikille tsemppauksesta ja lohduttavista sanoista! On kyllä aivan ihanaa päästä juttelemaan samassa tilanteessa oleville. Mulla on maailman ihanin mies joka tietysti itsekin tästä kärsii, mutta ei hän voi ymmärtää samalla tavalla kuin samassa tilanteessa olevat naiset :love: Henttis...
  6. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    Nyt meni kp:t ja letropäivät totaalisesti sekasin :D Siis kp 6 ja letropäivä nro 4.
  7. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    Anzeliina, mulla on ollut vaihtelevia oireita, ensin oli aivan valtava jano, sitten poskien kuumottelua ja taisi eilen iskeä kuuma aaltokin. Munasarjatuntemuksia ei kyllä vielä ole ollut! Mulla tänään kp4. Vuuti, olen keikauttanut ruokavalion uusiksi. Vehnää välttelen viimeiseen asti ja olen...
  8. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    Hei, ja tervetuloa vuuti! Mäkin oon kahlannut netistä läpi kaikki tähän aiheeseen liittyvät keskustelut ja harmitellut kun mistään en ole löytänyt tuoreita keskusteluja. Ihanaa, että saatiin nyt porukalla heräteltyä sellainen :) Anzeliina, tosi harmillista, ettei teillä vielä tärpännyt. Mutta...
  9. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    Mahtavaa, että täällä on eloa! Kauanko te olette yrittäneet saada vauvaa henttis? Tuliko sulle letroista mitään sivuvaikutuksia? Mulla siis letropäivä 2 ja kp 4. Jatkuva ja tosi kova jano on ainoa selkeä oire mitä letroista on tullut, ehkä myös vähän väsyttää tavallista enemmän. Millon sulla...
  10. Anustiini

    Letrozol & ovulaatio

    Heippa Anzeliina! Kirjoituksestasi on jo vähän aikaa, mutta toivottavasti olet vielä langoilla. Kävikö teillä tuuri ja saitteko pikkuisen matkaan? Itse nappasin tänään ensimmäisen letrozolini ja jännityksellä odotan toimiiko se. Me ollaan yritetty perheenlisäystä nyt reilu vuosi. Todettu...

Yhteistyössä