Hakutulokset

  1. S

    Helmikuiset 2023

    Heippa! Täällä juuri äskettäin hailuran plussan tehnyt! Yritystä takana hyvin pitkät 12kk (esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta). Lauantaina sain hailuran plussan rfsu:lla mut en uskaltanut siihen luottaa, kun tammikuussa rfsu:n testaa varhain testi antoi väärän positiivisen... Toivotaan, että...
  2. S

    Toiveissa vauva 2021

    Voi miten ihanan paljon plussia satelee! ❤️Tarrasukkia matkaan :love:
  3. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mä en oo koskaan lukenut missään et ennen ovista olis merkitystä kierron pituudella. :unsure: Kaikkialla vaan puhutaan luteaalivaiheen pituuden merkityksestä raskautta yrittäessä. Toisaalta toi mitä sanoit limakalvon paksuuntumisesta kuulostaa kyl järkeenkäyvältä.
  4. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mä en oo aikasemmin koskaan tikutellut ovista, ku on ollu niin selkeät oireet aina, mut nyt kun vasta vähän aikaa sitten loppuneen imetyksen takia kierto oln ollu niin sekasin, niin oon tikutellut et pääsisin taas kartalle kierrosta ja oireista. Mut nyt siis oon varmaan 10 päivää tikutellut (kp...
  5. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla oli tota samaa esikoisesta, ku aloin testailla. Mulla oli herkkiä (10) ja perus (25) testejä ostettu raskauskeijulta, molemmat muistaakseni vielä pregcheck, mut noihin 25 tuli paljon aikasemmin ja vahvemmin viivat näkymään :unsure: Varovaiset onnittelut haamulaisesta vielä! ❤️
  6. S

    Toiveissa vauva 2021

    Heipsan! Mä oon täällä taustaillut jo varmaan siitä saakka kun esikoinen oli alle puolivuotias (nyt 1v3kk) ja potenut kroonista vauvakuumetta. Nyt kun viimein on imetyksen loputtua oma kierto palautunut suht normaaliksi, tai ainakin ekan oviksen bongasin tossa joulukuun alussa, niin voisin...
  7. S

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä hep! Aktiivisesti luen ja hyvin satunnaisesti kirjottelen. Vauvakuume on kova, mutta esikoinen vasta 10kk ja imetän, joten olettaen siitä johtuen menkat edelleen loistaa poissaolollaan. :D
  8. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mäkin oon paljon pohtinu tota imetyksen jatkamista. Yöimetykset on loppunu toukokuun alussa. Tällä hetkellä tuntuu siltä, et en haluais lopettaa ja vauvallekin tissi on tärkeä, mut jos kierto ei palaudu vuoden loppuun mennessä (silloin vauva 1v 2kk), niin varmaan sit raskauden toivossa...
  9. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mä vielä imetän meidän pian 9kk ikäistä. Ollaan menty tjottaillen tässä, eli ei varsinainen yritys päällä, kun ei vielä edes menkat oo palannut takasin :X3: Ollaan puhuttu varsinaisen yrittämisen alottamisesta sit kun vauva täyttää vuoden.
  10. S

    Toiveissa vauva 2021

    Oon just pohtinut, et olis varmaan järkevää käydä tsekkaamassa, ihan varmuuden vuoksi, niin tietää sitten et on palautunut ja parantunut kunnolla :unsure: Samaistun kyl tosi paljon tohon etukäteen murehtimiseen, oon ehtinyt jo miettiä kaikki mahdolliset raskautumishaasteista arpeen...
  11. S

    Toiveissa vauva 2021

    Meillä toinen toiveissa, mut ei vielä yritys päällä, vauva myös 8kk ja kiireellinen sektio takana. Kuitenkin vauvahaave on jatkuvasti takaraivossa ja lueskelen täällä lähes päivittäin :X3: Edit. Hymiöt putoilee tekstistä :cautious:
  12. S

    Toiveissa vauva 2021

    Osanotot ja voimia keskenmenosta toipuvulle! ❤️ Tuun tänne taustailijana kyselemään, jos jollain olisi tällaisesta vuodosta kokemusta: meillä tosiaan vasta 8kk vauva ja mulla ei ole vielä kierto palautunut raskauden jälkeen, joten aktiivinen raskauden yrittäminen ei oo vielä alkanut. Luulin...
  13. S

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä yks taustailija huutelee, en oo siis täällä huomannut tollasta, on mennyt kokonaan ohi ku viestiä tulee niin hurjaa vauhtia, mut alkoi kiinnostaa, joten googlailin ja löysin tältä terveyskylän sivulta tollasen kaavion! En tiedä onko just toi mitä tarkoitit, mut ainakin vastaa kuvausta :D
  14. S

    Toiveissa vauva 2021

    Voimia toipumiseen! ❤️
  15. S

    Toiveissa vauva 2021

    Meillä ei niinkään lähipiirin vauvat, kun itse olen suurimmassa osassa kavereitani ainut, kenellä on lapsi, kun vielä niin nuoria ollaan (alle 30-vuotiaita). Oma lapsuus kyllä vaikuttaa lapsilukutoiveeseeni: mulla on yksi veli, ja meillä ikäeroa vajaa 2 vuotta, mutta ollaan siis synnytty...
  16. S

    Toiveissa vauva 2021

    Todella suurena toiveena mulla on seuraavan kohdalla alatiesynnytys, kun edellinen päätyi kiireelliseen sektioon. Ja myös toivon niin paljon, ettei tuo aikaisempi sektio vaikuttaisi seuraavaan raskautumiseen, raskauteen tai synnytykseen. Vaikka ei yllättävästä suunnitelmattomasta sektiosta...
  17. S

    Toiveissa vauva 2021

    Meillä esikoinen on poika. Mies toivoi ensimmäisen kohdalla tyttöä, joten luulen hänen toivovan sitä myös seuraavan kohdalla, varsinkin nyt kun ensimmäinen oli poika. :D Itsellä ei niin väliä, kumpi tulisi, toivon, että vauva olisi terve. Tavaroiden kannalta kätevää olisi, jos seuraavakin olisi...
  18. S

    Toiveissa vauva 2021

    Heips! Enpä ole koskaan aikaisemmin täällä missään kirjoitellut, mut nyt on ehkä pakko päästä purkamaan tätä vauvakuumetta. Tai ei varsinaisesti vauvakuumetta, vaan raskauskuumetta! :giggle: Oma tilanne on siis, että takana on sektio 10/19 ja siitä pian 4kk ikäinen aivan ihana vauva. Sektion...

Yhteistyössä