Hakutulokset

1. J

Toukokuiset 2019

Tänään pääsin ultraan selittämättömien kipujeni takia ja tyhjä kohtuhan sieltä löytyi, niinkuin itse vähän jo aavistelinkin. Vuoto kuitenkin kestänyt jo viikon verran. Itsellä ihmeen rauhallinen mieli kun sai tämän stressin päätökseen:) Tsemppiä teidän jokaisen raskauteen:love:
  2. J

Toukokuiset 2019

@Uhups kiitos kysymästä! Oli tarkoitus vastata jo aiemmin, mutta päivä vierähti päivytyksessä.. (n) tuli äkillinen tosi kova ja viiltävä kipu oikealle puolelle alavatsaa joka alkoi jonkin ajan kuluttua säteillä nivusiin, reiteen ja selkään. Lähdettiin päivystykseen, minä tietysti aivan...
  3. J

Toukokuiset 2019

Ompas ollut viikonloppu.. soitin perjantaina neuvolaan ja terveydenhoitaja ei ollut huolissaan tiputtelusta. Eilen illalla vuotoa kuitenkin hölähti pönttöön enemmänkin, lievien selkäkipujen kera. Hyytymiä ei ollut mukana ja tänään ollut taas niukkaa vuotoa. Jokainen vessakäynti on aivan...
  4. J

Toukokuiset 2019

Tiuhti83 olipa ikäviä uutisia :( jaksamista ja tsemppiä tulevaan <3
  5. J

Toukokuiset 2019

Ihmettelen, ettei väsymys ole sen pahemmin iskenyt, niinkuin ei pahoinvointikaan. Olen kyllä muutenkin niin herkkis vatsani kanssa et pieni pahoinvointi on mulle ihan arkea.:LOL: muuten ainut oire on armoton rintojen arkuus, joka palasi taas yhden päivän poissaolon jälkeen. Huomenna soitan...
  6. J

Toukokuiset 2019

Täällä yritetään toipua yövuoron jäljiltä, oli ensimmäinen yövuoro sitten plussatestin jälkeen ja voi elämä, että ei ole ennen ollut noin vaikeaa valvomisen kanssa. Kovasti mietityttää että olisiko hyvä infota esimiestä asiasta, joten pystyisi ymmärtämään ajoittaista väsymystäni ja haluttomuutta...
  7. J

Toukokuiset 2019

Heippa! Täällä varovaisen toiveikkaana liitytään mukaan odottamaan meillä ensimmäinen kyseessä, puolen vuoden jälkeen tärppäsi sellaisesta kierrosta, kun olin vähän jo menettänyt toiveeni. Viime perjantaina plussasin hentoisen plussan ja samana päivänä digiin raskaana 1-2. Maanantaina kokeilin...

Yhteistyössä