Hakutulokset

  1. V

    Kesäkuiset 2022

    Mulla oli edellisessä raskaudessa insuliinihoitoinen radi. Nyt olen menossa jo ensi viikolla sokerirasitukseen ja aika varmasti jään taas kiinni paastosta, koska ne oli raskauden jälkeen jo 5.3.
  2. V

    Kesäkuiset 2022

    Tänään oli ensimmäinen neuvola. Sieltä tuli lähete alkuraskauden ultraan, kun pitkät kierrot, eikä neuvolan laskut täsmännyt yksityisen ultran antamaan ajankohtaan😅 Täällä myös suurperheen äiti, tämä olisi 7 lapsi 😊
  3. V

    Kesäkuiset 2022

    Tänään käyty perhe-artella ultrassa. Pieni riisinjyvänen oikeassa paikassa ja syke näkyi 💓 Koon perusteella rv nyt 6+0, omien laskujen mukaan olisi pitänyt olla 6+2.
  4. V

    Kesäkuiset 2022

    Hei! Täällä plussattu noin viikko sitten ja laskettu arvioiltaan 6.6. Aiemmin en uskaltanut liittyä keskusteluun, kun kovia vatsakipuja ja muutamana päivänä pientä vuotoa , mutta nyt kivut helittäneet ja vuodot hävinneet. Koronarokotteista olitte keskusttelleet, otin tämän kierron alussa...
  5. V

    Lokakuiset 2020

    Mä kävin ihan julkisella, kun kuukautiskierron mukaan mulla rv:t paljon isommat ja tää olis ollu np-ultra. Tiedossa oli kyllä, että viikkoja ei vielä niin paljoa. Mulla on pco ja kierrot ollu aivan olemattomat , terolutilla edelliset käynnistetty
  6. V

    Lokakuiset 2020

    Tänä aamuna ultrassa käyty. Syke löyty ja kaikki sen puoleen hyvin , laskettuaika tarkentu 4.10, aika hyvin olin osannut arvioida :giggle:
  7. V

    Lokakuiset 2020

    Hienosti viivat vahvistuu ja tervetuloa uusille :) Mulla oli keskiviikkona jo ensimmäinen neuvola ja ensi keskiviikkona ensimmäinen ultra. Neuvola laski lasketuajan olevan elokuussa ja rv nyt olisi 12+6, mutta eiköhän se todellisuus ensi viikolla selviä. Oireista oli ollut puhetta, hieman...
  8. V

    Lokakuiset 2020

    Meillä ennestään 14, 12, 10, 9 ja 6 vuotiaat. Lapsille ei olla vielä kerrottu, koska sitten tietäisi kaikki ;) Tänään olisi tarkoitus soitella neuvolaan, kun ei ole todellakaan tietoa siitä mahdollisesta lasketusta ja harkinnassa varata aika alkuraskauden ultraan.
  9. V

    Lokakuiset 2020

    Vieno1, la 5.10, 6 lapsi Liitynpä täältä taustalta mukaan keskusteluun . Eilen saatu kaksi viivaa testiin, laskettuaika aivan arvio kun viimeisin kierto alkanut marraskuussa. En kuitenkaan usko olevani vielä niin pitkällä kun vielä kaksi viikkoa sitten testi negatiivinen. Oireita on ollut jo...

Yhteistyössä