Hakutulokset

1. R

Toukokuiset 2019

Hei kaikille uusille minultakin ja onnea plussista! Mä olen nyt tehnyt viisi testiä ja kaikki positiivisia, Clearblue antoi viikot 2-3 eli 5 viikolla mennään, kuten jo itsekin menkoista laskeskelin. Nyt vaan pitää soittaa neuvola-aikaa ja varhaisultraa, koska ensimmäinen kyseessä enkä...
  2. R

Toukokuiset 2019

Onnea uusille plussaajille <3 Minutkin voi varovaisesti laittaa listalle, tuli niin paha mieli lukiessa teidän ikävistä kokemuksista, joten toivotaan, että tällä kertaa meillä kaikilla olisi jarrusukkia matkassa. :love: 4.5/Roona/25/1/KYS
  3. R

Toukokuiset 2019

Onnea paljon <3 Saitko jo neuvola-aikaa? :)
  4. R

Toukokuiset 2019

Paranemisia sinulle! :) Ja toivotaan toista vauvaa teille <3 Tein itseasiassa illalla jo yhden (oli haalea viiva, mutta viiva kumminkin) lisäksi tein aamulla, viiva oli voimakkaampi kuin iltainen, mutta haaleampi kuin edellisaamun - edellisenä aamuna mulla oli RFSU:n testi ja tänä aamuna/eilen...
  5. R

Toukokuiset 2019

No teillä on kyllä käynyt hyvä tuuri, kun on suoraan tärpännyt :) Mulla on kans normaalisti ollut rinnat tosi arat ja kipeät, ja vatsakivuista on voinut aina päätellä menkkojen alkamisen - nyt ei minkäänlaista kipua eikä edes arista rintoja! Huomisaamuna teen testin uudelleen, toivottavasti ei...
  6. R

Toukokuiset 2019

Haha, voi ei :whistle: Mulla ei oo ollut kuin yhtenä aamuna pientä pahoinvointia, ja siksi ihan yllätyinkin plussasta. Toki tänään olikin se kuukautisten eka poisjääntipäivä, että varmasti se pahaolo on ehkä vasta edessäpäin. Onko sulla ollut oireita? :unsure:
  7. R

Toukokuiset 2019

Aah, no se onkin kiva, että pääset suoraan :) Apua, on varmasti jännät päivät siihen asti - eihän sitä tiedä vaikka siellä olisi kaksikin odottamassa! :)
  8. R

Toukokuiset 2019

Onnea sinnekin! <3 Muakin kyllä kiinnostaa tuo varhaisultra, täytyy alkaa selvittämään, minne menisi :)
  9. R

Toukokuiset 2019

Tänne tuli tänä aamuna plussa, oli niin uskomaton hetki, että itkuhan siinä pääsi. Eihän sitä tietysti vielä tiedä, että onko tosi kyseessä, kun ensimmäinen testi ja esikoinen olisi tulossa. LA olisi alustavasti 4.5. Apua, miten jännää ja ihanaa!

Yhteistyössä